Sider

fredag 2. januar 2009

Da løper jeg igang . . .

-Årets første hagevandring her inne !!!Jeg er vel ikke den som setter mest pris på denne vinteren, men flotte fotomotiver blir det !
Se bare under her, den gamle sanatoriums senga ;) Flott året rundt !

Og så er det dette "treet" mitt da, av skrot...Ikke så verst det heller med masse snø på....

Til sist et bilde av eika mi, proppfull av julekuler! Kulene tok jeg av idag, da jeg var redd for det kanskje ble litt for tungt;0) Den eika er gull verdt for meg....
Og eplet...Det henger nå bare der og frister, ingen har turt å nærme seg den enda. Kanskje ikke så rart ;0)
Nei, nå skal jeg løpe entur inne hos dere og se hva dere driver på med ;0)

28 kommentarer:

Monica sa...

Det er vakkert med snø ja;)Nyttårsforsetter også..., siden du løper i gang...? God helg! Klem

Magny sa...

Klart du måtte ut i all denne snøen,- her er det bart og pinnkaldt!!!
alltid gøyalt å se hva du holder på med~~~ kooos deg!!!

og god helg!

Anne-Berit sa...

Herlige bilder fra deg igjen.Er ikke så begeistret for vinteren jeg heller,men innrømmer gjerne at den kan være veldig vakker...
Og så var det helg igjen,kos deg!Klem!

pillepalle sa...

Så utrolig fine og herlige vinterbilder! Kjempeflott. Det snødde her også litt idag. Bare litt :)

Ha en fin helg. Pillepalle

Frk. Maya sa...

Du ser ut til å ha så fin hage! Gleder meg til å se hvordan den ser ut til når dte blir varmere i været.

Gamlå sa...

WoW dette her så herlig ut, spesielt der du sprang i snøen. Herlige bilder her i Stavanger er det bare kaldt og frost. Gamlå vil ha snø slik at hun kan lage engler :). Snø er herlig og jeg liker det så godt, men det er ikke ofte vi har det her. Dere i Trøndelag har det tydligvis ofte ser jeg, snufs snuf Kanskje det var der jeg skulle ha bod. Igjen flotte bilder har du tatt.

Ha en fin helg for det skal vi.

klem fra Gamlå i Stavanger

Alvas hjørne sa...

Vist er det flott med snø,der den daler hvit og ren..men nå har jeg fått mer enn nok for en stund. Har rydda snø det meste av dagen, og det kommer bare mer...og mer.. grrrr..Da er det kjekt å koble av litt med bloggbesøk, og pleie sin støle kropp..
Ha en fin fredag!

Tulip sa...

Heldig dere er som har snø! Det kan ikke vi skryte av her i vestfold..
Godt nytt år Gunda ;)

Laila sa...

Masse flotte vinterbilder, skålene på det runde bordet av snø:lekkert.
God helg til deg

Anemone sa...

He he.. svirrer litt rundt du også ser jeg, og kjenner deg godt nok til å vite at NÅ er vi glad disse dagene snart er over!

Go hælg snuppa.

BROCANTE sa...

Kok varm sjokoloade med noe "godt" i så kommer jeg med en gang! Hva med et blogg treff??? Noen fler som vil være med?

Gamlå sa...

Hm, så det er der jeg må gå å lete...takker for tipset, men ikke si det til for mange i Stavanger for da er alle mann der...leeeeeeeeer.

Det er bare Gamlå som skal være der og lete. :)

Hvis ikke så ser du Gubben, Gamlå og Nemi på vei til Trøndelag på en Tempo i Sommmer. leeeeeer.
Ja, det hadde vært litt av et syn. leeer enda jeg. OG hvor skulle jeg da hatt plass til alt av det jeg hadde funnet hos " container Girl", ok jeg kunne sendt han og Nemi på Tempoen hjem til Stavanger så kunne Gamlå tatt toget med et stor smil da hun så på containeren som var lasset på toget med hennes skatter. :).

Ha fina helga for det har jeg. Gubben begynner å bli syk, men jeg bare tømmer ned rødvin i ham å sier at det gjør underverker, og han tror på det leeeeeeer.

klem fra Gamlå

GAWO sa...

Så fint alt ble med snø på. Det blir helt nye motiver med en gang det legger seg nedpå. Her har det først blitt hvitt i kveld...tja, kanskje et par mm som kom nå.

Kathrine sa...

Herlig herlig-host host. Ja, denne tuberkolosesengen din..he..
Om du ikke setter pris på vinteren, så var det gøy å se deg løpe?

Flotte bilder blir det virkeig av vineren:-)

Krim nå!!

Klem:-9

Kathrine sa...

Vinteren mente jeg...

GAWO sa...

her er jeg igjen. Da jeg var innom ble jeg så opptatt av bildene hos deg at jeg glemte å si hva jeg egentlig hadde tenkt å si. Jeg ville at du skulle slå følge med meg og Anemone nordover. Muffin inviterer til Håndarbeidsparty, og jeg tror at dere to er de rette til å få litt fart på strikkepinnene. Dere er så full av ideer begge to og har litt av hvert å vise andre. Blir du med. Tror de trenger litt rust og fjær blandt alle garnnøstene.

He, he. Jo, jeg må da pynte meg selv om jeg kjører MC. Og med så dyr MC som jeg har går det mest i glassperler :-)

Linda sa...

Misunner deg snøen..Blir så lyst og stille og koselig.. Må nyte den så lenge du kan..Og ja, det blir jo fantastiske motiver :o)

Mia sa...

Godt Nytt År! Nydelige bilder fra årets første hagevandring hos deg. Jeg lengter, og lengter, etter vår, farger og blomstring, men en vinterhage kan så absolutt være vakker, den også. Jeg har også tatt en liten vandring i hagen min idag, og jeg må si at jeg misunner deg litt den snøen som dekker bakken, og som beskytter det som er i jorden. Hos meg der det barfrost og mange tøffe kuldegrader, så jeg beskymrer meg for rosene mine...

GAWO sa...

... nå fryser jeg på puselankene...
Jeg står nede i bakken og har sela på hesten. Siden det er så fint sledeføre tenkte jeg vi kunne reise standsmessig. Ja, for du er snart klar skjønner jeg. Gleder meg vilt til å se hva du skal lage i kveld.
:-)

Som Mine Dager Er, sa...

He he ... fine vinterbilder blir det, så absolutt. Spesielt med ditt syn gjennom linsen. Men det er alt med denne årstiden. Jeg savner vår og sommer og kan ikke vente med å finne de første vårtegnene. Sukk... må vel gi det noen måneder til.

Men du verden som det snør! Det laver ned og her har vi hatt to arbeidsøkter med styrketrening a-la snømåking. Synd du er alene om å sloss med snøen, tyyyypisk at gubben er over alle hauger når det snør som verst!

Vi teller dager til det blir vår igjen. Du och jag, Gunda. Sommaren er jo det allar beste!

Klem fra Marit

tinemor sa...

Vakkert, vakkert vakkert!
Dette kan du Gunda.
Klem

Randi sa...

For en befrielse å komme inn til noen som ikke skriver om å kaste ut julen, vaske her og der.

Dette er godt for kropp å sjel, ut og lek i snøen. Danse med snøen..ikke danser med ulver..nehei,;-)

Klem fra meg

Miamor sa...

vakkert..her er det et tyyynt snødekke...eia var jeg hos deg!!
Hvordan får du til formatet på det øverste bildet i dette innlegget..det av deg i snøen???Skjønne itj helt sjø... ;)

Linda sa...

Takk for komplimentet!:o) Og det er bare å klippe seg kort..Veldig greit, ser (nesten) alltid velstelt ut, og utrolig enkelt når man er på farten..Og så ser man ikke ut som alle andre ;o)
Har ikke fått slagbenken ennå..Må bearbeide høvdingen litt mer.. Han ser vel at alt balle på seg når man først har begynt..Og han har vel rett i det hi hi.. -Linda :o)

Frk. Maya sa...

Hihihi, ja loft er flotte saker! Litt for varmt om sommeren, men fantastisk å bo på toppen av byen.
Nå skal jeg titte litt på hagebildene dine:) Ikke mye til hage her oppe på toppen. En veranda på 5 kvm kan liksom ikke sammenlignes. Får drømme meg bort litt...

Klem

Ida sa...

Om jeg hadde vært i nærheten og ikke hinket på krykker, så skulle jeg danset rundt der med deg! :)))

GundaM sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
GundasFactory sa...

testing testing...