Sider

tirsdag 27. januar 2009

Fikk bare så lyst....

Vel, dagene går med til jobbing og litt av kvelden med til vikling av streng ;0) Og endelig fant jeg noen som hadde den rette strengen til meg idag etter å ha trålet Stjørdalen rundt, og det var en av mine kjæreste venninner ;0) Tuuusen takk skjønne Marit med butikken ute i Hommelvika!!!
Og selvfølgelig kunne jeg ikke dy meg, en hvit Hortensia (heter det det tro...)måtte bli med hjem.

Til jul var jeg så heldig å vinne konkurransen inne hos Nib og litt av gaven tenkte jeg å dele med noen av dere der ute ;0) Regner med mange av dere stemte på meg og som takk vil jeg trekke ut en vinner av dere som legger inn en kommentar eller to under innlegget her ;0)
Det jeg har tenkt å gi bort er denne lille vispen fra Nigella Lawson, liten og nett og enkel å sende i posten ;0) Mine visper har jo en litt annen patina som dere skjønner, så denne skiller seg litt for mye ut her hjemme hos meg ;))) Hihi

Og en liten trøstepremie har jeg lyst til å trekke ut også, og det får bli en av disse krokene dere ser over til høyre her som jeg nettopp har viklet og vridd ferdig ;0)
Dette var jo moro å lage, så kanskje legger jeg ut noen av de i min lille blogg butikk også..? Hva tror dere ? Og om du ikke har blogg er det bare å legge igjen en kommentar eller to så blir du med i trekninga du og ;0)) Lykke til !

43 kommentarer:

Tulip sa...

Førstemann!
Så flotte ting. du har jammen vært ivrig de siste dagene.
kjempelekre skåler, og knagg!!
Stå på!

Monica sa...

Den kurva er kjempefin! Hortensiaen også;) Kos deg videre med viklingen din:D Klem

irina /Alex sa...

Dæven dutte så flink du er !!

Har spurdt deg om håret maaaange ganger uten å få svar ??

Kjem kanskje innom.

Klem

Solveig sa...

Hei hei:)
Godt å vite det da, så blir det nokk en onsdag neste gang.. Jeg kommer meg gjerne tidlig opp,men det spørs på de andre:P hehe.
Du hadde vell savnet rust og din egen stil hadde du sovet hos meg:P
Men hver sin stil;)

Herregud du er bra flink!!
Så utrolig stilig:)
Skålen blir kjempe bra..
Fint med en hvit hortensia oppi;)
Knaggen var bare rå fin!

Snill du er da:)
Hehe, skjønner den ikke passer helt inn nei..
Kaster meg gjerne på jeg.

God natt;)
Kanskje treffes vi på neste blogg treff?

MajorogMeg sa...

Så flott?!! Streng kan bli utrolig vakkert. Du har pågangsmot og iver, nyt det. Og ikke minst KREATIVITET :-D

I huset ved bekken sa...

Jeg vil helst vinne en trøstepremie jeg.Snilt av deg å si ifra .
Klem Kate

Minnelita sa...

Æ bli med.Du e jo råå på det henne å du. Lure bare på kålles tråd du bruke t den kroken. Den virker tykkere enn den jeg brukte t mistelteinen.....

Som Mine Dager Er, sa...

Du er blitt rene "tateren" du, siden du har gitt deg i kast med tater-arbeid ;-) Nei, dette er vel rene Gunda-varer for pengene vil jeg tro. Kjempefine saker, og for et arbeid. Tålmodig er du iallefall.

Har en hvit hortensia jeg også. Nyydelig.

Klem fra Marit

Miann sa...

Du er jo blitt reine mesteren! :)
Kanskje du kan komme og holde kurs hos meg! har lett lenge etter bøker om dette. Har så lyst at ungene på kulturskolen skal få prøve. Fant noen fantastiske bilder av dyr som en dame hadde laget av streng. Skal se om jeg finner tilbake til nettsiden og sende en link til deg!
Keep on girl! Klem

ingridmarie sa...

Hei skjønne GundaM! Herlig korg og blomster! Takk for nydelig tilbakemelding inne hos meg-blei heilt rørt av at du likte bildene mine:) Eg er so glad for at eg har kome meg i gang med denne blogginga!Både eiga blogging & det å lese andre sine bloggar er faktisk ei stor hjelp for meg til å nettopp gripe stunda og dagen, stoppe opp og sjå meg rundt,(Gjerne med eit fotoapparat mellom hendene:)kva eg har av positive mennesker&natur rundt meg,ikkje berre stresse avgårde..
Eg var so heldig å få ein slik mintblå sil i Nigela serien frå søstra mi rett før jul, so eg melder meg på i trekkinga di-dei hadde blitt eit flott par over kjøkenbenken her:)Varm helsing frå IngridMarie

Anka sa...

Vikling, der tror jeg er første gang jeg ser her i blogglandia. Men sååå stilig det blir:) Du er så kreativ! Nettbutikk din er også knallfin. Håper den går så det suser:-D God kveld.

Laila sa...

Dette har du virkelig fått teken på.
Kjempeflink ser det ut til at du er, men hvem hadde vel trodd noe annet.
Det er vel det dyr er til for; bli skjemt bort og kost med. I dag har han ligget på fanget nesten hele dagen, vondt i magen og ikke spist.
Stakkars liten.
Klem Laila

MaritK sa...

Glad for at jeg kunne hjelpe deg jeg vet du....ønsker meg en slik krok ja.husk å hold hortensian fuktig da.

Josefine sa...

Oj så masse fint du har laget..du er virkelig glad i den strengen!!
Ønsker deg en fin uke videre, klem Josefine

Anonym sa...

Unnskyld meg,men jeg jag spurt deg før: Er det mulig å senda deg en mail? Kan du legga ut mailadressa dui i kommenatrfeltet her?

Er ikke så flink på denne blogger og det finnes sikker et system her inne men skulle ha snakket med deg.

MVH
Karin K

Ida sa...

Applaus til deg! ;)))
Dette behersker du virkelig.
Tenker at du koser deg stort også.
Veldig fine arbeider.
Og de krokene. Toppers! :)
KOS DEG GundaM!
KLEM.

Anemone sa...

Ja!!! se der ja :-)) og om du velger den andre typen blomstertråd, ruster den etter 1 dag med litt regn. Men ulempen er da at pinnene er så korte :-(

Runa sa...

Du er jo bare SUPERFLINK!Åssen rekker du alt dette her da?

Kathrine sa...

Så morro!! Ser kroken likner på min krok fra værnesmoen. Kjempefin!
Du vikler, jeg maler. Ha en fin fin dag:-))

GundaM sa...

Hei der Karin.

Du finner mail-adressa mi ved å klikke den in på orofilen min men jeg legger den inn her og ejg ;0)

gunda.m@ntebb.no

Hmmm, hva er det du vil da tro...?

Ramme alvor sa...

Eg er så imponert over alt du har fått til med stengen at eg vert heilt mållaus.

Ha ein fortryllande dag!
Britt

Randi sa...

Har du sett!! du er jo blitt en mester til å tvinne. En sånn skål kunne jeg tenkte meg jeg også.!!

Ha en fin fin dag

kari - carpe diem sa...

Jeg digger Nigella, så jeg vil gjerne være med i trekningen. -og vikle-tingene dine, kan du godt legge ut for salg!

Jonna sa...

Ooh, de lysestakene fikk meg til å tenke på noe jeg så en gang; viklede "bur" til å ha planter i, tenk deg et med stemor eller kanskje ranunkler på trappa om en mÅned eller tre.
Fint!
Og den vispen hadde passet supert hjemme hos meg :)

Miann sa...

Nå kan du se i bloggen min! Der ligger det noe fint som du kan lage av streng! Passer deg perfekt!

Lyst på livet sa...

Stilig! Sånn gjorde vi med eleven til jul også! Supre gaver også :-)

KLem

Anita sa...

Jeg var så heldig å få se lofferarbeidet "in real life" i dag. Oppfordrer deg av hele mitt hjerte til å fortsette - supert og originalt og et vakkert skue;-0. Legg ut arbeidet i factoryen din så får de foter å fare på.Digger lysestakene du viklet her om dagen...

Ellers så var det trivelig å se ditt blide åsyn i dag - var jo så heldig å ha en ekte kjendis innom også. Det er ikke hver dag at en av norges mest kjente skuespillere dukker opp på Stjørdal og strener ned til Bruktbo -
I like;-0

En liten oppsumering til slutt: Det er fantastisk inspirerende å titte innom bloggen din. Digger at den er fri for "Green Gate innkjøp" og "se hva jeg har kjøpt - akkuret likens som alle andre har kjøpt-innleggene" Keep up the good work and ENJOY!

Nitn

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

For ei flott kurv! Dette er nok midt i blinken for deg, ja - og tenk at en streng blir så vakker! Tenker det komemr masse flootte strengkreasjoner fra deg etterhvert! Fin onsdagskveld til deg:) Klem fra Randi**

♥bagatellar♥ sa...

Så flotte ting du lager, kan tenke meg du blir ganske sårfingra etter kvart, tar på å jobbe med slike materialer. Krokane var ordentleg sjarmerande, får følge med om dei dukkar opp i fabrikken;-)

sologbolig sa...

Du har jammen meg fått dreisen på den der vikleteknikken. Det blir jo kjempefint. Du har nok ei nisje i markedet her ! Har holdt meg til strikkepinnane i det siste, ikkje særlig orginalt, men da har eg nå iallfall noe å holde fingrene i !! Ha ein fin kveld !

Evami sa...

Så utrolig stilig den krukka di ser ut til å bli:) Du er tålmodig du,men er det gøy så har man vel mere tålmodighet til å holde på:)

Gleder meg til å se vidre produksjon:) Klem Eva

Fire Hjerter sa...

Må si jeg er imponert - du ha virkelig fått dreisen på viklingen.
Og det er første gang jeg har hørt om vikling. Man lærer mye nytt og inspirerende i Blogglandia.

Tante Mimmi sa...

Ja...eg blir jo så imponert- der er me IKKJE like! Eg har eit innlegg om dårleg tolmod i dag..og dette må jo væra tolmodstest nr 1.
Reklamerte litt i same slengen for engelen din!;) So fin atte, her han heng mitt i stova!:)

Stine sa...

Oooi, jeg er gjerne med i en vispetrekning, ettersom jeg bor i et studentkollektiv og jeg klarte å kjøpe verdens mest ubrukelige visp her om dagen fra Rema 1000! Den bråker (!) rett og slett noe utrolig. Og så er den såklart ikke Nigella-farget.

Du er så kreativ! Må nok ha litt tålmodighet for å drive med det der :) Har vært her inne på bloggen din ofte, men har vært litt dårlig til å kommentere. Lover å bli bedre i framtiden!

Stine

Mia sa...

Skal si du har fått dreisen på dette med vikling og ståltråd! Og med de flotteste resultater. Jeg er mektig imponert. Utrolig hvor mye fint man kan lage med slike strenger, gitt!

Elisabeth sa...

Jeg er stadig imponert over kreativiteten din. Du bobler jo bare over av gode ideer :)

Marianne sa...

Hei hei! Lurer på om jeg har stjålet et bilde som er ditt og lagt det på bloggen min? Har nemlig lagret dette skjønne bildet, men glemt å notere hvem det er sitt... og vil gjerne kreditere opphavspersonen så klart. Noe sier meg at det er ditt??
Klems Fra Marianne

Gamlå sa...

Gamlå vil være med på dette. Hun kan ikke la noe sånn gå fra seg skal du vite!!!!

Kurven du viser på bildet var vare så stillig!! Du er bare så flink, så flink. Gamlå neier og neier!!!

Ha en fin Torsdagskveld og imorgen er det fredagskveld ukene går så altfor fort. Kunne nesten trodd at den bare bestod av mandag og fredag :)

klem fra Gamlå

anneskreative sa...

Skjønner du har fått dilla,,,,ler.
Mne det blir jo så fint,,,,,om jeg er heldig og vinner, så passer dien hjemme vridde kroker mye bedre hos meg enn en designer visp,,,,bare for og nevne det,,,,
Ha en fin kveld
Klem Anne

Magny sa...

ja dette var bra!

kos deg videre ....


magny

Evami sa...

Innom for å ønske deg ei riktig god helg,og gratulerer med navnedagen:) Vi har navnedags-oppdateringer på jobb og i dag var det din dag:) Klem Eva

Marias skriblerier sa...

SKal si du har fått fart på tvinningen! Er det vanskelig? Blir sååå fint! God helg til deg!

organic-lizzi sa...

Vet du ikke har noe sansen for awarder,men ville nå gi en allikevel:-))
Fortsatt deilig fredag&Stooor klem fra Randi