Sider

tirsdag 13. januar 2009

Jeg er helt rå på . . .

Jaja, så fikk jeg en utfordring da fra Tine om å vise mitt styggeste møbel...Tvèn... Æsj, jeg er helt på å kamuflere den jeg da ... Finnes det noe mere skjemmende enn en tv sier nå jeg...

Hadde det enda fantes i drivved og ;0) Vel, bak spisestolen her, bak stuebordet, den grønne herlige kosesofaen står altså min tv rett foran min Eilersen sofa....
Pen er den ikke, heller ikke flat da min flate ble rappet av min sønn som trengte noe mere moderne til sin X-box....

Blikkfang i planter og andre "rariteter" er mitt stikkord !
Humor og lek i interiøret, gladfarger!!!
Her under ser dere mitt monster forfra ;( Jeg fokuserer på den grønne bregna som står i en "potte" lagd av en gammel gardin døpt i lim og maling... Og spraylakk! Julekuler har vi året rundt her oppe ! Gjemmer de innimellom ...

Vel, hvem vil jeg gi denne utfordringa videre til...?
Joda herlige Anne-Berit og en ny jeg er blit kjent med her inne; Major og Meg.
Dessuten Monica, Brigg og Mina ;0) Hihi, håper dere er med på leken !
Og til slutt kan jeg ikke annet enn å legge ved et bilde av min fjernkontrollholder, lagd av en bit drivved fra fjæra her på Stjørdal ;0)

Having Fun, viktig det!!!

DSCN6807

26 kommentarer:

Ida sa...

Keep it up. ;)))

MajorogMeg sa...

Rakved??

Randi sa...

Jess...sånn skal det være....selv om vår står veldig sentralt..ja du, hvor var det jeg såg så mye fint i rekved...hmm...nei nå er den bloggen borte du...vel, den dukker nok opp.

Så utrolig frodig og fint det er hos deg....også bregne da...det som er såå vanskelig å få til.

Ha en flott kveld

Klem

Briggs lekehus sa...

Hehe...tven ja! Det fiiiineste møbelet..hehe. Men jeg tar utfordringen!! Tv fremvisning it is!:-)

VET!!! Tenk om jeg bodde nærmere! Hadde vært utrolig kjekt med en dag i ditt rike!! Alt det du kunne ha vist meg da!! Jeg hadde tatt et dypdykk i containerland, blitt innviet i drivvedens hemmeligheter og lært meg både sveising og fotograferingens kunst av mesteren selv. Akk..men EN dag Gundam..DA står jeg der;-)!

Ida sa...

Ja, her er igjen. ;)
Hehe. Frem og tilbake. Puh.... ;)
Såg ikke så mye til TV'en din, men resten var "bærre lekkert"! :)))
Og du, du kan jo lage en fin rammme av drivved til TV'en vel.... ;)

tinemor sa...

Godt kamuflert den tv´n din.
Digger fjernkonsollbordet ditt i rakved!!
Superkul

Ivar Ivrig sa...

Tv'en trenger ikke være stygg. Regner med gutta boys med Mr. E i spissen ønsker seg en diger 50 tommer flatskjerm. I de nye tror jeg faktisk det er innbygd "pausebilde", eller så kan du koble til minnebrikken med mange flotte bilder. Og vips har det svære flotte kunstverket på stua :-) Eller i kjellerstua som vi driver å utformer. JEG vil hvertfall ha meg en diger skjerm. Eller kanskje en projector, hmmm, nei nå må jeg tenke litt ja. Og tippe :-)

MajorogMeg sa...

Det styggeste møbelet?? Jaja...det blir en kopi av ditt. Tv`n er noe av det styggeste jeg vet...skal forsøke å ordne et innlegg om det. hehe..tar utfordringen!!!!!

irina /Alex sa...

Hmmm og hvor var tv. Masse annet fint !!
Men du visste ikke tv ...din pyse ;)
Jeg visste hele min styggdom.

Klem

A-mora sa...

Så frodig du har det rundt tv:))
Har samme kulene som du fremme året rundt:))

Klem

Anemone sa...

Du har så rett så rett, hva er det vi driver med??? og det kan man vel tenke på så mangt et vis, den blogginga er nå en ting, en mannfolka (ja, det er de som ser tv her hos meg da!!) de bor nå her de også i grunn!! Ser så lite tv som aldri før jeg, synes det er så mye annet spennende å bruke den tiden på.

Travle dager her da, og synes ikke jeg rekker en dritt!! tiden flyr jo...

Klem herfra en sen kveld.

Som Mine Dager Er, sa...

He he he... må si du har kamuflert TV'n godt. Kan ikke se snurten av den på noen av bildene du viser (det er vel derfor de er så lekre?!)

Er litt glad i TV'n jeg da ... hvis den er flat og lekker. Eller aller helst en prosjektor i taket. Slik at når TV'n slås av så er det bare en hvit vegg igjen. Passer meg utmerket ;-)

Bildene du viser i innleget under er bare så fine! Og spesielt det siste. DET likte jeg!

Hils mr E og så møtes vi sikkert om ikke så lenge. Må innom ContainerGirl og sjekke ut hva hun har å by på ;-)

Klem fra Marit

organic-lizzi sa...

Så fiiiine bilder!!Den potta var jo bare helt rå:-))
Natta til deg & Drøm så deilig..
Stooor klem fra Randi

Mina sa...

Takk for utfordring! Fant ut at jeg faktisk hadde vist en bilde med tv'n vår på tidligere, så nå ble det reprise;)

Flotte bilder du har tatt da! Selv med en liten tv-flik her og der!;) Helt rå, bokstavelig talt, kontrollholder!!

Ha en flotters uke:)

Anne-Berit sa...

Hehe,må jeg vise bilde av tv`n altså?Usjameg,jaja,jeg får vel prøve å finne et da,siden du ber så pent.Fine bilder hos deg!

Kerstin sa...

Du er helt rå til å ta vakre bilder også ser. Ser ikke tven i det hele tatt jegO=) Hihi=)

Ha en fin dag Klem Kerstin

Ninas Drops sa...

hA HA HA..
Herlige bilder=)

Linda sa...

Ja du er virkelig rå på å skjule TV'en hvis det var det du skulle ta bilder av ;o)hihi.. Ha en fin-fin dag! Klem Linda

ArneA sa...

Du fornekter deg ikke. Men kontrollen skal da ikke være i en holder.
Den skal være i høyre hånd, klar til å swappe når det er noe du ikke lenger er tilfreds med.
Obs. Jeg glemte at andre kanskje syns programmet var ok
:)

Kathrine sa...

Morsomt:-) Trikset er å ha en bitteliten tv, det har vi. Du har jo sett den. Men stygg den og. Skulle vel ha flytta den opp på loftsstua, og bare brukt stereoanlegget her nede. Vi har endel cd´er you know,-)

:)

Aina sa...

Joda, jeg har klart å plassere deg....;-D

Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det med engel-avleveringen? Jeg jobber på Mias, torsdag 10-14 og fredag 16-20. Du kan jo levere den der, hvis du likevel skal kjøpe kjolen tenkte jeg.....;)

Ellers kan jeg komme innom bruktbua neste uke.... Du kan velge....

Ha en fortsatt fin dag i dette nydelige vinterværet!!!

Kardemomme sa...

Sukk!! Skulle ønske man kunne ha tv av drivved!! Vi har en fæl 90 kilos sak som tar "halve stua"..Mannen min vil ikke bytte den ut så lenge den virker sukk og sukk!!! Tror jeg må bruke kvinnelist hvis det ikke skjer noe med den snart ;)
På bildet under lurer jeg på om du har fotografert en dørstopper eller om det er gammalost! :)Ha en super dag! Her skinner sola og himmelen er blå kvirrevitt!!
Klem fra Kardemomme

Steinbokkjen ;o) sa...

heisann vidunderlege kreative du!
Hærle innlegg! Her i huset e me beggje to veeeldi fornødd m dann fiiine tv'en vår - fjernkontrolla derimot... mangla definitivt stativ... hm!

Tusen takk fø bursdagshelsing! Leeengje sia da ha vore soooo kooooz å ha bursdag, før og itte og... No set eg å høyre på ei cd plata spesiallaga t meg frå ei niesa - dukka opp i posten i dag! Heldige meg!
Kooooooooooooz deg!
Kleeem

Josefine sa...

ååå så kul den holderen til fjernkontrollen var! Så fine bilder hos deg..godt med litt kamuflasje rundt tv mosteret ja!
Ha en flott kveld:) Klem Josefine

Alvas hjørne sa...

Meget godt gjemt den tven din...
Selv tror jeg at jeg hadde klart meg uten tv, men mannen i huset er av en annen mening...
Flotte bilder!
Ha en fin kveld!

Kardemomme sa...

Holder en knapp på gammalost!! Eller? Dørstopper og gammalost er i bunn og grunn det samme synes jeg ;) Du blir nødt til å fortelle oss hva det er :D
Dør av nysjerrighet her!!