Sider

torsdag 22. januar 2009

Mitt rustkammer

Livet ble ikke det samme etter at fotolampa mi eksploderte. Lyset, jeg savner lyset !!!
Må prøve skaffe meg en ny lampe i løpet av helga om ikke blir jeg stresset her ;0) Så bildene jeg bruker er "tamme", det nytter ikke ta bra bilder bare med halogenlampe etter å ha samarbeidet med en fotolampe... ;( Ellers har jeg det bra. Jeg har det faktisk kjempebra, livet leker!!!
Jeg har bestemt meg for at januar og februar som vanligvis er mine pyton måneder er noen fantastisk flotte måneder!
Mennesker...Jeg treffer herlige mennesker, og det er så mange fantastiske, flotte mennesker der ute... Bare se etter du og ;0)
Dessuten fikk jeg mail ifra en jente fra "langtvekkistan" her en dag og hun sa at etter å ha oppdaget bloggen min ble ikke livet det samme. Hun oppdaget at hun var normal!!! Og det å gi noen inspirasjon...Tror det må være min livsoppgave og gir meg en go`følelse;0)

DSCN7033


Energi...Når jeg kommer i flyten jobber jeg som bare det med diverse prosjekter. Akkurat nå er det bormaskina og hammeren det går utover der nede i kjelleren, og ja selvfølgelig i følge med driv veden.... Håper jeg finner meg en ny fotolampe så jeg kan ta shots her inne igjen !

Og javisst, kommentarene fra dere gir meg like mye som en mail fra "langtvekkistan" om ikke hadde jeg vel ikke hold på med denne blogginga...? Klem x XXL

26 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hehe,og her kommer den første kommentaren fra meg.Koselig innlegg,og du er virkelig en inspirasjonskilde av de skjeldne.Sånn fotolampe skulle jeg også hatt,fin ide.Ha en fin fredag.Klem!

Marias skriblerier sa...

Er det ikke fantastisk at andre kan bli inspirert av noe en selv gjør? Også er det så herrrrlig å bli inspirert også :D

Lise Dagrun sa...

Kjære deg!
Den som gir, får - og den som får, gir! En positiv sirkel dette, og en sirkel har jo ingen ende, den bare fortsetter og fortsetter. Du gir, og vi får. Og så prøver vi å gi deg litt tilbake i form av positive kommentarer - du blir fylt av positiv energi - og fortsetter å gi -
-Ja, jeg tror du har forstått hva jeg mener nå..........

TAKK!!
Klem på morgenkvisten fra litt trøtt rindaling-

Runa sa...

Om det er en sånn sak hvor man beveger armer og ben samtidig mener jeg bestemt at det heter det!Nesten som å gå på ski!

Miamor sa...

..inspirerer gjør du til gangs...vit det..og herlig at livet leker..det er gøy...jeg kommer for å leke litt i dag...er du klar med kaffen???

Kathrine sa...

Så fint du kan like flere årstider enn bare sommeren:-)) Innstillingen til omgivelsene er jo viktig ja.Og menneskene(det veit vi jo begge den gangen vi jobba på samme plass. Husker? Noen hadde iallefall ikke evnen til å tenke positivt eller se andres evner osv:( Fy og pøyyy, nei det glemmer vi:)
Sjøl syns jeg januar har gått så fort, den er snart over.
Ønsker deg ei flott og inspirerende helg, Gunda!

Klem fra meg:-)))

trine40 sa...

Må bare si det - etter jeg fant bloggen din har jeg blitt mye modigere når det gjelder å pynte hjemme:)

Randi sa...

Å...om du bare aner hvor du inspirer....rekved har fått en ny æra etter din blogg..hihihi

Så du brukte fotolamep...derfor bildene dine ble så lyse og fine. Jeg må se om jeg finner noe sånt jeg også.

Ha en fin helg
Her er det jobbhelg

Petunia sa...

Hei du flittige dame!
Bare innom for å ønske deg god helg! Det er lov å slenge beina på bordet...det har jeg gjort nå:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Hei :)
Det ligger noe til deg inne hos meg ;)

Ha en fin dag
Klem,Kari

MajorogMeg sa...

Å ha et positivt syn hjelper masse. Det betyr faktisk ALT. Januar har gitt oss masse vinter og sol faktisk. Jeg har sola inn i stua idag, herlig.
Hvis man gir av seg selv, får man tilbake, slik er det bare...
Ha en fantastisk fredag ;-)

Evami sa...

Så herlig at du er i knaill humør:) Da blir du sikkert enda mere kreativ:)
Og det er må jo være gøy å være inpiratør. Og det jo ikke rart,fordi du har så utrlig mange ideer:)
Og skjønner at du avner forolampa di.. For mine bilder blir mørke inne,selv med ekstra blitz....

Nyt helga,humøret og det gode værete vi har.Rett ogslett nyt livet:) Klem Eva

Fire Hjerter sa...

Fotolampe eller ikke så synes jeg du tar flotte bilder. Hva slags kamera har du? Og hva slags objektiv bruker du på nær-bildene dine.

Og å ha en positiv innstilling har mye å si. FLott å bli minnet på det :) Ha en god helg

sologbolig sa...

Ja, inspirerer det gjør du og du får meg til å le. (og det er sundt å le !!)Deilig at det er helg. No har eg nett føke rundt i huset med moppen, sonn at det ser sonn noenlunde ut. Eg syns husarbeid er kjedelig, så da jobbe eg så fort eg kan og då blir eg jo fort ferdg!!! Eg har eit motto som vennene mine ler av : "Jobbe eg, så jobbe eg !" Så no har eg funne ut at eg skal ta med eit glass vin, for tidlig ?? Eg skal bare nippa! HHehe! Ha ei god helg !

Anne på Moseplassen sa...

fotolampe ja, jeg har skjønt at jeg trenger en sånn. Det er måte på hva man kan dra ut i kulda for å få fotografert, spesielt når det ikke er sol ute engang..

Det ligger en par utmerkelser til deg inne hos meg. Ser jeg er litt sen til rustslabbrasset, men kansje det blir en restefest? :D

Takk gunda for at du beriker dagene mine slik som du gjør!

Tina sa...

Takk for et HERLIG måltid! Det var kunstnerisk og inspirerende og koselig og ....ja - hvordan visste du at jeg eeeelsker rustne spiker...? ;)
You are good!
God helg til den rustne dame, full av januarfutt!

Tina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tulip sa...

Har aldri brukt fotolampe, men skjønner jo at det gir flotte bilder.

Så bra å høre at du har det topp! Viktig å tenke postitivt og gjøre det beste ut av livet, om en skriver januar eller oktober. Årsiidene får vi ikke gjort noe med, de kommer og går. Men egen vilje til å tenke positivt er et sted å begynne:)

Takk for positive ord! ha en innholdsrok og smilende helg:)

Josefine sa...

Hei på deg.. koselig innlegg. Det er alltid like inspirerende og besøke deg, er glad for at du finnes her inne. Og veldig enig med deg..det er virkelig kjekt å få kommentarer..det inspirerer:)
Ønsker deg en flott helg, klemmer fra Josefine

Kerstin sa...

Wow så vakre bilder Gunda. Du inspirerer i bøttevis må du vite:
Blir spennende å se hva du jobber med i kjelleren om dag. Nyt helgen Klem Kerstin

Nilla sa...

Hei på deg:)
Måtte bare innom for å ønske deg ei god helg.
Vi drar til "Lia" i morgen på hyttetur, og IKKE på julebord.... Skal prøve å få med meg fotoapparatet og lage ett innlegg igjen....
Er ferdig med å trekke opp stolen nå og den ble fin:))
See u, kjære!!!

Linda sa...

Hei, tror du er den ultimate motivator! Og nå kan du få deg en utfordring hvis du går inn på bloggen min :o)

Berit sa...

Hadde du bare visst hvor mange ganger du inspirerer meg, jo så er det hver gang jeg er her inne, du godeste Gunda!

God helg og klem til deg.

ingridmarie sa...

Hei GundaM!So vakker heading du har fått-veit ikkje heilt kva godt norskt ord eg kan bruke på den-overskrift? iallefall ligg den øverst på bloggen med vakre fat i snøen- Ville berre sei at eg nyyyter bloggen din-og særlig alle dei vakre bildene av rust&metall. Vakkert! Varm helsing IngridMarie

Anemone sa...

Deilige bilder Gunda.
Og i det skrinet har du innelåst alle dine gode ideer tenker jeg.

Men si meg, når har du blitt norman på "normalen" da :-)))???

Lindas skattekammer sa...

Alle som kommer innom deg må vel bli inspirert!
Du tar jo så flotte bilder på en kreativ måte!
Digger rustfargen, det er så sjarmerende, det vises at ting med litt rust på seg har "levd et liv"

Ønsker deg en god helg!