Sider

torsdag 15. januar 2009

Push The Button ;(

Vel, da er beslutningen tatt og min lille katteblogg ble slettet her i ettermiddag ;(
Litt trist igrunn, men man kan da ikke drive med alt heller .

Så dere må kanskje regne med å finne en katte eller to her inne i "hagebloggen"i fremtiden , hihi.

De følger jo med meg overalt, ja ikke på jobb da ;0)


Nyt kvelden og dagen i morra, tiden flyr og jeg har så masse å se fram til !!!
Skulle bare ønske det fantes to helger i uka om dere skjønner meg ! See U

DSCN6821

35 kommentarer:

Miamor sa...

..to helger i uka..ja det bestemmer du sjøl det vet du..innstillinga mener jeg...helg er en tilstand..eller hva???

Josefine sa...

Heldigvis bare en dag igjen.. så er det endelig helg:))

Så fin lysestake..Jeg har jo sånne lys holdere også. Tenkte liksom at de tilhørte julen. Men det var jo en glimrende ide og ta dem frem igjen. Har ikke piggtråd..men kan jo kanskje prøve å være litt kreativ selv og finne noe annet...
Du inspirerer..som vanlig, klem fra Josefine

Lise Dagrun sa...

Sjøl om jeg er allergisk mot katter, skal jeg tåle både bilder og tekst som omhandler de firbente, bare du fortsetter med dine fantastiske innlegg og bilder! Du er til stor inspirasjon, Gunda Marie!!

Hilsen kald rindaling (18,5 kalde på gradestokken i skrivende stund)

Tulip sa...

Velkommen til kattene dine! Jeg er kattemenneske selv, så synes det er morsomt å se bilder av andres puser også!

Utrolig flott med piggtrådlysestake! Den fantasien din er bare helt utrolig:)
Jeg tar av meg hatten og håret og det som er!!!

linetoppen sa...

Nydelige bilder !!!

Gleder meg til å se bilder av katten din!!

Vi ønsker oss også katt, vi vente på den RETTE.

Linetoppen.

Ida sa...

Ja, vi skulle hatt minst to helger pr. uke. Enig! ;)))
Nyt kvelden du også. :)
Klem.

anneskreative sa...

Rusten piggtrå gjør seg helt tydelig bedre som lysslynge på salongbordet,,,,enn ute i naturen.
Det er iallefall sikkert,,,,men jeg tror det må ei som deg til for og lage pynt at piggtråden og da....smiler
Klem Anne

Magny sa...

herrrligt!!
kan man finne noe vakrere enn rusten piggtråd??
og utrolig idè å sette lysklemmer på...
*finner forresten biter av rusten piggtråd på landstedet,om eg er heldig... har tvinnet kranser av det...
klem til deg for at du er så super!!**

MajorogMeg sa...

Håper virkelig du får med bilde av kattene både her og der jeg da!! Hilsen ei som er sååå glad i dyr!!

Kardemomme sa...

Hei Gunda :)Du skulle gitt ut en bok om kreativt gjenbruk for maken til fantasi og fingerferdihet skal man lete lenge etter..
Den piggtrådlysestaken var FLOTT!!
Likte så godt at den var rusten..
Du kan jo tenke på bokutgivelse mens vi ligger der på solsengene våre eller leter etter drivved og steiner på hotellet i Oman ;)
Sees på Gardermoen :)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Deilig med mye å se frem til, da - "piffen" stiger noen hakk når man har mange ting på tapetet, ialleall er det sånn for meg. Og jeg vil gjerne se puselanker her inne, så søte, så:) Fin kveld til deg! Klem fra Randi**

BROCANTE sa...

Piggtråd - kjempeide. Godt den kan brukes til noe annet enn gjøre skade på stakkars små dyr....

Lyst på livet sa...

To helger i uka hadde vært noe det!
God helg Gunda!

Klem Torunn

Mia sa...

Oi oi, hadde du en katteblogg også...? Ikke hadde jeg fått med meg den. Men jeg ser mer enn gjerne litt katter her i bloggen din, for katter er jo bare "ålreite" dyr (jeg har to av dem hjemme ho meg). Og du, to helger i uken hadde ikke vært dumt, nei.

janne - kathrine sa...

Hei og god kveld.
Jada, vi takler en katt eller to i ny og ne ;-)
Vi (eller kanskje mest meg) psyker oss opp til sommeren, for da har vi lovet datteren vår å skaffe oss en katt. Jeg har mest erfaring med marsvin, undulater og hunder - men det er ikke aktuelle alternativer nå. Får bare håpe vi er heldige og får en katt som ikke røyter alt for mye ;-)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

malrodien sa...

OI!! Hvor har du fått tak i de lysene for å ha oppi "juletrelysene" jeg har lett meg ihjel i hele stj nå, men finner ingen lys som er små nokk men like vel store nokk til å passe oppi:S

Anne-Berit sa...

Helg igjen ja,tiden flyr.Stilige bilder her,og vi tar gjerne imot noen kattebilder kan du skjønne.Jeg peprer jo bloggen med hundebilder stadig vekk,så det er bare bra det kommer noen katter også.Ha en fin fredag.Klem!

irina /Alex sa...

Skal prøve å ta meg en tur i morra !!
Nydelig piggtåd. Ja ja skriv om kattene på denne du :)
Ta det med ro...syns uka går så fort jeg ....
Klem

Miamor sa...

gammel kjærring no sjø..må ta en ting i gangen....men det klare du vel..snart helg og tid te sånt....RL kaller..pakking til tur på meg og miamormannen i helga...

Min Verden Hanne sa...

Kondolerer med kattebloggen! Nei, man kan ikke drive med alt - bare litt. Det pene du gjør. Jeg vet ingen jeg som greier å lage piggtråd så vakkert... hvis du visste hvor mye vi har skrota (til en som trenger det da). Takk for skryt av Roligheta - ja, det er vakkert der det står og ramler ned. Klem

irina /Alex sa...

Kan du værså snill å legge av de tallerkene som står ovenfor bbbbb vet ikke hva det betyr men jeg har ett fra før. Er det stavanger flint ?
Husker ikke koss merke men. Kjem i morra men skal til lege 1030 etterpå 1!

Klem

GundaM sa...

Kjære Lise Dagrun - håper du stikker innom hit igjen og leser dette;)

Har du startet egen blogg eller? Klikka på linken men den var lukket... Kunne tenkt meg stukket innom til deg og jeg da ;0)

Klem, klem her er gradestokken 6 minus og stjerneklar himmel !

Mona. sa...

Du er bare ikke sann....den fantasien din er helt unik....dette var råstilig !!!! Hvor tar du det fra...???

Nei,rørleggeren er ikke SÅ handy......du skulle sett inni et av skapene mine,der han skulle montere lys......stikkord :TRAGISK !!!! Jeg kan bare glemme å selge det skapet..... ;( Da må jeg jeg nok isåfall si at det er en førsteklassing,som har lekt seg med skrujern/drill......grrrrr !!!! Neste gang gjør jeg det selv.....så det så !!! Kos deg,og ha ei toppers helg i Trøndelag :)

Anemone sa...

Den går vi vel litt for hele gjengen ja, 2 helger.... har overhode ikke hatt problemer med å fylle den opp heller.

Leser at du har slettet kattebloggen ja, hadde så lett for å glemme at du hadde den jeg Gunda, og var derfro meget sjelden på besøk. Men kanskje noen skikkelige hannjkatta som lesere der kanskje??

ArneA sa...

En svært så symbolsk post. Piggtråen som en gang kranset Auschwitz er i dag erstattet med moderne våpen for å hindre hjelp å komme inn til Palestinerne på Gaza

Jonna sa...

Og så jeg som synes den var så koselig...
Men som du sier, man kan ikke drive med alt, heller.
Gjøkkeno med litt katteinnlegg her i ny og ne :)

Lise Dagrun sa...

Hei, hei!

Nei, jeg har dessverre ikke egen blogg, jeg bare koser meg med andres herligheter! Men jeg har e-post som vi kan bruke til å holde kontakten, hvis du vil da?
lidagr@svorka.net

Høres!!
Lise - bare 7 kalde i dag.

Marianne sa...

Nok en inspirerende ide fra GundaM! Piggtråd, hvorfor ikke. Og en og annen katt syns jeg skal få plass her, skjønner at det blir mye for deg å holde styr på.
God Helg!

Evami sa...

2 helger i uka hadde jo vært genialt. Men vi har jo på en måte det,hvis vi er velvillige. Kan jo si at uka både starter og slutter med ei helg.. Men kunne godt vært 4 helgedager og 3 uker dager,pefekt...

Ha ei kkreativ og fin helg,selvomden raser avgårde:) Klem Eva

Anne på Moseplassen sa...

så flott stake! Jeg har da noen sånne lysholdere liggende, dette var noe å tenke på :D

Og sjøl om jeg er kattesjuk så skal jeg greie å lide meg gjennom noen hårballer her på bloggen din ;) (mannens eneste feil er at han er allergisk mot katter..)

Runa sa...

Det siste bilde er bare vakkert!Ha ei fin helg GundaM!

GAWO sa...

Sier ikke nei til katter her inne jeg. Katter liker jeg godt og har fotografert flere av naboenes. Jeg har lenge tenkt å slette fotobloggen min, men det har blitt med tanken. Egentlig litt mye med to blogger, men har ikke klart å kvitte meg med en enda.

Kathrine sa...

Nydelig piggtråd! God tur til byen i morgen,-)Ikke blås bort nå da:-))

organic-lizzi sa...

Herlige bilder!!
Glad det kommer noen katter hit jeg..
Er dårlig på å følge når det er flere blogger fra samme person..
Fortsatt deilig helg..&helg kan du lage akkurat når du vil spør du meg:-))
Stooor klem fra Randi

Linda sa...

Nei dette syntes jeg var dårlig Gunda..klarer ikke du å administrere 3 blogger på en gang? Hmmm.. ikke noe overmenneske slik som jeg trodde altså.. Nei, bare tuller med deg;o) Jeg skjønner ikke hvordan du har klart å holde på med 3 blogger og nettbutikk samtidig! Jeg har store problemer med den ene.. God helg ! -Linda:o)