Sider

søndag 25. januar 2009

Siste søndag i januar

Og for en herlig dag det har vært. Tenk å kunne sitte ute i hagen, på et pledd i stolen.
I solen og følge fuglene med blikket ;0) - Hvor enn du ser er noe vakkert, om du vil da ....

En liten fotorunde, ikke så masse spennende der ute nå. Mest stein og rustne duppedingser !
Og noen kattehus da så klart!

Og javisst, min rustne rull med streng må få stå utendørs enn så lenge...Det er da måte på hva en skal ha i hus og da ;0)
Og så begynner det å komme flere awards til meg her igjen ser jeg, må få samlet de og lage et lite innlegg på de og snart! See U, Love

29 kommentarer:

kari - carpe diem sa...

Ble herlig vær her også, faktisk. Jentene var ute og sykla. Minstemor på 3år på støttehjulsykkel, kry som en hane! Sykla ganske langt, men komplett trafikk farlig!!! Mor "løp" ved siden av, med godt grep i hetta på jakken. Så det ble min dagens trim...

Runa sa...

Så mange flotte innlegg her siden sist GundaM!Har dere hatt SÅ flott vær!? Her har det snødd i bøtter og spann!Men det er flott det!Ha ei fin uke!..-Og når jeg snur nesa mot nord en gang igjen kommer jeg innom butikken din ;-)!

MajorogMeg sa...

Flotte bilder. Ja, det har vært fint vær men vi har så sur en vind!! Ble helt "stiv i maska" på turen i dag. Nå meldes det kuldegrader igjen, så lev en stund på dagen du hadde idag. Siste uka i januar ja..men den har gått bra så langt mr. januar.

Josefine sa...

Hei igjen..flotte bilder. Har forresten make blomstepotte til deg..den i sink. Vi har hatt et fantastisk vær i Bergen i dag også. Masse sol..og den varmet!
Klem

Anne-Berit sa...

Så fine steiner på et bilde der,er litt steingal jeg.Det er mye fint å se,om man vil,som di sier.Som oftest er det viljen det står på.
Ha en fin mandag!:o)

organic-lizzi sa...

Supre bilder!!
Fikk tlf.av en dame fra Bergen som hadde en skadet katt..Der var det VårVær!!!Ikke snø!!! Det er nesten så jeg går inn på nettet etter hus der:-))
Natta til deg&Takk for all hjelp med hunden..
Stooooor klem fra Randi

ingridmarie sa...

Synst at du har so mange flotte og kreative prosjekt på gang! Det er alltid SO kjekt å stikke innom til deg, og det gjer eg ofte :) No har eg lagt deg i blogglista mi og:) Ps.Innlegget mitt i dag er sterkt inspirert av deg;) Varm helsing IngridMarie

Monica sa...

Ja, det er en deilig tid vi går i møte:)Flott å kunne sitte ute i hagen da! Det har ikke jeg gjort enda;) Fine bilder! Klem

Marias skriblerier sa...

Du har en helt egen stil i hagen din du, den er annerledes og unik. I like it!

Anemone sa...

Hadde nå bare helga kunne vært litt lenger....

Kerstin sa...

Herlige bilder fra hagen din Gunda. ja nå er det ny uke igjen. Liver farer forbi.

Nyt uken Klem Kerstin

irina /Alex sa...

Håheiii her går det fort i svingene det ene innlegget flottere enn det andre.

Nei skal legge meg litt igjen...blir en travel dag med møter osv i kveld og ettermiddag.

see you later !!

:0

Lyst på livet sa...

Hei på deg!
Bare en kjapp tur innom en travel dag .)
Jeg driver og lager en artikkel til et bransjeblad som heter Møbel og Interiør..... månedens tema fra meg er gjenbruk og jeg lurer på om jeg får lov til å vise til bloggen in i artikkelen????
Ha en flott dag .-)

Klem Torunn

Randi sa...

Som alltid blir jeg sittende og beundre dine bilder. De bobbler av kreativitet....du blander og mikser og trikser...jeg sitter bare og tenker at..ja, sånn kan jeg gjøre...og sånn vil jeg ha.
Og i ÅR da.....da skal jeg ha ...jess...en STAMP!!...rop ut, så skal jeg om så få min mor til å kjøre meg :-)

Da skal jeg ut i det strålende solskinnet før jeg skal på jobb. Etter en slitsom jobbhelg så er det godt med fri på formiddagen så jeg får nyte lyset. Kameraet skal pakkes godt inn og jeg skal knipse og knipse...hihihi

Jeg satser på at jeg får bytte vakt så jeg kommer meg på treff.
Gleder og gruver meg mye..hihihi

Miamor sa...

...jammen har du klart å få ferdig taterarbeidet..stadig nye leker du leker du Gunda...herlig med deg!!!
På ferja til rissa i dag...vakkert vær..så får se om det blir noen bilder...tomt batteri..typisk...ha en suveren dag!! miamor ;)

Solveig sa...

Hei hei:)
Så utrolig fine bilder!
Du har et godt øye for slik;)

Jeg som endelig fikk tilbud om en tur til deg på fredag som var,men da satt jeg å ventet på en maler! Veldig typisk..
Men ser ut som svigermor og hennes venninde har veldig lyst til å ta seg en tur, så da blir det vell snart;)

Teller vell dagene til våren og hagelivet du;) hehe!

Ønsker deg ei super uke!

Ninas Drops sa...

åååå gleder meg til våren jeg nå...
Slik at jeg får satt noen av ideene jeg ser her hos deg ut ilivet...

Knall bilder igjen og igjen og igjen her vettu.
Nina

Frk. Maya sa...

Så flink du er til å vikle jern! Synes det ble kjempefint. Og så blir jeg stadig imponert over bildene du tar. Du får helt vanlige ting til å bli kunstverk. Tøft. Skulle ønske jeg hadde den egenskapen.
Nå har Maya vært på jobb noen dager. Når jeg kom hjem forventet jeg at sambo hadde flyttet rundt på ting i leiligheten. Siden mine 2 uker med enevelde er ferdig. Men, nei!?! Her var intet gjort. Mon tro om han liker det slik det er?? Håpe håpe..:D

Maya

Kardemomme sa...

Hei Gunda :)
Herlighet så langt jeg ligger etter med besøkene hos dere yndlingsbloggerne mine! Synes jeg hadde hodet over vannet men det varte ikke så lenge og dagene flyr..Trimsykler er ikke så vakre nei, men de har en funksjon for de som gidder..Jeg har kjøpt meg en selv men må innrømme at den har blitt forvist til garasjen..
Ute av øye ute av sinn..
Mannen lurte nok på om jeg EGENTLIG trodde jeg kom til å bruke den da jeg kjøpte den og selvfølgelig fikk han rett til slutt krmt!!
Nok om den saken hihi!!
Ser du har fått instruksjon i trådsløyd..Herlighet så moro da!!
Skulle tro at det passer deg perfekt!! ser jo av resultatene at dette var midt i blinken! FOR noen lysestaker du har laget!!!
Og gryteunderlegg som er kjempeflott!!! Blir dett den nye dilla i blogglandia tro?
Hadde vært moro å prøve..
Vi har vært dårlige her og har sittet i sofaen i timesvis og da er heklenåla god å ha også..
Ha en fin dag Gunda! Klem fra Kardemomme :)

Tone sa...

Hei ja!
Ja er det ikke flott ute nå - og har du hørt - fuglene har begynt å kvitre sånn glad og lystig!! - DET er vårtegn det!
Enkelte butikker har satt opp hyllene for frø.......og det kribler og kribler og jeg må kneble og kneble...meg selv...for ikke å kjøpe enda.....
Ha en flott dag blant rustne tråder og annen moro!
Tone

Minnelita sa...

Heisan. Sannelig har du fått taket på ståltråden. Må gå meg en tur å beundre sakene etterhvert. Var ute i går vi også. Oppå Damman på isfiske/skøytetur. Løypa va så hard at vi gikk til fots. Var ute hele dagen og fikk 5 fisk!! Så såvidt i sola på tur heim. Det er lykke det!

sologbolig sa...

Som vanlig mange fine bilder hos deg. Gryteunderlaget (i forrige innlegg) blei jo riktig så proft det. Ha ein god dag !

Alvas hjørne sa...

Flotte bilder!
Og ja det er herlig å kjenne sola igjen, men her er det temmelig iskaldt å sitte ute..minus 10 og vel så det.. må nok vente med å sitte ute en stund tror jeg..kan jo fryse på seg et eller annet...ikke bra..
Ha en toppers uke!!

Tulip sa...

Fine bilder!

Så flink du er blitt med vikletråden! Kult gryteunderlag!

Min Verden Hanne sa...

Herregud så mye fint du har! Ser du på disse programmene på "Fem" - engelsk husbyggerprogram. Jeg så et på søndag med en kar som bygde seg et helt hus på samme viset. Helt utrolig morsomt. Jeg elsker disse programmene, men det går 3 på lørdag formiddag og 3 på søndag formiddag - og det er egentlig begrenset hvor mye TV man kan se i helgen ;)

ArneA sa...

Vel overstått.
Hverdagen og havrelefsa er også god å ha.

Runa sa...

Utfordring til deg i bloggen min!

Tulip sa...

Heisann.
har noe til deg inne hos meg, hvis du vil ha!!
Klem!

Gamlå sa...

Ja, våren er snart her, og jeg ser at knuppene til sneblomster er på vei opp. Det er så herlig. Solen har også vist seg fra sin fine side idag, og Nemi fikk en lang tur. Stakkars det er ikke alltid det blir slik lange turer på vinteren.

Tusen takk for måltiden jeg fikk i ett innlegg her inne. Det smakte kjempe godt og det gjorde vinen også:).

Ha en flott kveld.

klem fra Gamlå