Sider

søndag 22. februar 2009

Black & Whvite


Se så flotte en kvist fra kirsebær treet blir etter et par uker inne i stuevarmen ;0)
Blomsten får representere det hvite og ovnen der bak det sorte, varme ;)
Idèen til å plukke inn kvist fikk jeg inne hos Mia, en koselig blogg her inne !


Igår ettermiddag før gjestene kom ble buketten kvist bært ned i kosestua der den fikk pynte opp sammen med hortensiaen.
Samtidig kan dere legge merke til englene der bak, fire med hvite vinger og en med svart ;0)
(Uppps, og nå ser jeg rullene med ståltråd der bak til venstre....Ja,ja ser ut til å være en del av det hele...)
Mette står bak denne fargeuke greia, sjekk bloggen hennes for flere deltagere!

46 kommentarer:

Marie sa...

Nydeleg Gunda :)
Flotte bidrag til dei andre fargane også :)

Ha ein fin søndag :)

Min Verden Hanne sa...

Det er veldig koselig med den "slitte" veggen og vakre engler på. Jeg tror kanskje jeg må ha noen av de englene etterhvert... Ellers glemte jeg helt bort å gratulere med fr. Lengsel. Vel fortjent suksess :) God søndag. Koselig hos deg. H.

Berit sa...

ÅÅÅ den kvisten var flott.
Og hortensiaen også, og ikke minst den flotte veggen!
Ha en fin søndag der nord.
Klem.

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Alt er så lekkert - en drøm! Takk for alle HERLIGE bilder du viser oss! Fin søndag! Klem fra Randi**

Petunia sa...

Flott løst med flotte bilder:)

Kerstin sa...

Virkelig vakkert Gunda... jeg bare elsker stilen din... kjellerstuen er bare helt rå...

Nyt søndagen Klem Kerstin

Alvas hjørne sa...

Supre bilder!!
Liker så godt de englene dine,nydelige!!
Ha en flott dag!!

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige bilder Gunda...
Du er så flink til å ta bilder...

Klem,kari

Ramme alvor sa...

:) I dag spratt surapalblomane mine ut også. Kvite og fine :) Neste år skal eg be om litt fleire kvistar for fine vart dei.

Flott bidrag til dagens tema!
Vårleg og lovande.

Britt

Line sa...

Herleg bidrag, Gunda:0)
Ha ein strålande søndag og takk for laget i fargeveka!!
Gratulerer med Frk Lengsel forresten...

Ramme alvor sa...

hehe, og var ditt motiv (ikkje fotomotiv då:) var betre enn mitt?

Britt

JULIE K sa...

Jeg blir bare så varm og glad av bildene dine altså : )

Siw Aina sa...

Sååå flotte bilder da, vakkert.
Godt du har kommet til at fjordinger/hester ikke er særlig farlige da ;) Men jeg skjønner godt skeptisismen, de er jo veldig store da. Helt utrolig at de faktisk lystrer oss små mennesker.

Ha en fin søndag :)

Jill sa...

Nydelig med kirsebærkvisten!!!
Litt vår på forskudd :-)
Syns det passet inn i stilen med de rullene med ståltråd i bakgrunnen, jeg!
Ha en riktig fin søndag!

Rammen om bloggen min er en gratis bakgrunn som du laster ned med to klikk fra nettadressen som står øverst i hjørnet på bloggen.
De har mange fine å velge i, absolutt verdt et besøk :-)

organic-lizzi sa...

Jeg dåner av bildene dine!!!
Lekkert,lekkert...og atter lekkert:-))
Knallfin dag & Stooor klem fra Randi

Sommertid sa...

Hei og takk for hilsen i bloggen. Her va det fine farge kombinasjoner..hvitt og svart..men også litt rosa..farger e fenomenalt. Ha en toppers dag videre.

storeflittig sa...

uendelig herlig innlegg!!! her vi bor vet jeg ikke om noen kirsebærtre, vi bor jo på stud.leilighet. men hadde jeg visst om noe... helt deilig. håper dere hadde det hyggelig.

vi hadde også brukt det huset jeg tipset om som helårsbolig, vi er ikke så fan av sånne dyre sommerboliger, hehe:) da kjøper vi heller et stooort telt, eller så har jeg begynt å drømme om en sånn gammel 'sigøynervogn' som kunne stått permanent ute hele sommeren:) bohemen leve!

kari - carpe diem sa...

Æ har så lyst på en sånn vegg!!!
mannen i huset kikka dumt på meg da jeg ytret ønske om noe i den duren når vi skal pusse opp kjelleren..."hæ, ka kor??" forvirringen var total i manne-hjernen...må vise han, forklare, så kanskje han forstår...

=Anja sa...

Du har jo en fantastisk hærrrrli blogg da:::ooo)))

Linda sa...

Så nydelige kirsebær kvister...
blir i vårstemning av å komme inn her!
Skal snart ut på en aldri så liten regnværstur.
Må ha litt frisk luft ;O)

Me en deilig søndag..
og en fin kommende uke.

Klem fra meg

Anne på Moseplassen sa...

åå
så vakkert!

Jeg har gått og skula på forsytiabusken i noen uker jeg. men jeg finner ikke saksa og orker ikke forsere snøen.. jaja, en vakker dag blir det prioritert ;)

LoneK sa...

Flotte bilder du viser her Gunda, rart hvor bra slike bilder med store kontraster er.
Sier bare at vi skulle turt å gjøre mere slik.

Takk for kommentar inne hos meg foresten, her kommer svar på spørsmålet...

Senga har blitt malt, innlegg kommer snart...

OG ja Gunda det er lenge siden, men plutselig dukker jeg opp vet du, bare så synd du ikke har lørdagsåpent, for de siste turene mine til Stjørdal har vært på lørdag da i erenda av svømmestevne og bloggtreff.
Skal foresten til Stjørdal 28/2 for å sitte i svømmehallen hele dagen.

Vi snakkes.

Ps. Holder nå på å jobber med soveromskrakken jeg kjøpte av deg.

Josefine sa...

Åååå så fint med blomstrende kirsebær kvist:) Og hortensiaen frisket opp med sin fine farge.

Nydelig med veggen...og ikke minst de fine englene dine. Kommer innom en dag og bestiller en sånn. Vil ha en i hagen min til sommeren:)
Ha en flott søndag, klem Josefine

Ramme alvor sa...

Hehe, ja det er i allefall sant, sjølv om eg til tider har meint at forgjeves var eit betre begrep :)

Britt

Evami sa...

Lekkert med den kvisten mot veggen.Og de andre bildene dine er flotte:) Ha en fin søndag i slapset vi har! Klem Eva

Kardemomme sa...

Heisann Gunda :)Nå begynner det å bli lenge siden jeg besøkte deg..
Jeg har nesten ikke vært i blogglandia de siste ukene og ligger langt etter på kommentarfronten..Hos deg er det vakkert og kreativt som vanlig..
vet at jeg har nevnt inspirasjonsbok før men vi gjerne minne deg på det! En stor vakker bok å drømme seg bort i med nydelige fotos som du har tatt fra hjem og hage..Inkludert de herlig tingene du lager hele tiden..
trådsløyden har du virkelig fått dreisen på!! Den lilla fond-veggen
var lekker og passet så godt til alt det andre så det er bra at gutta lot seg overtale ;)
Ønsker deg en fin fastelavnssøndag videre! Klem fra Kardemomme :))

MajorogMeg sa...

Denne kosestua di ser helt toppers ut...Skjønner navnet!! Flotte bilder som alltid Gunda. Naboen har et kirsebærtre...hm..Slang kanskje? hehe..kan vel ikke det. Men vakker var blomstene.
Hortensia er også nydelige blomster.
Ha en fortsatt super søndag..selv om fargen ute idag er GRÅ!!
Klem fra Major&Mossan

Anka sa...

Cherry blossoms er så nydelig. Jeg googlet dette ordet og fant cherry blossoms festival i Usa. Dette så fantastisk fint ut. Ha en fin søandag.

Tulip sa...

Ja fint med kvister inne nå som det er vinter ute!
Flotte bilder:)

Koselig koselig sa...

Hei så herlige bilder i dag i sorthvitt tema fra deg :)
Nydelig!

Takk for at du var med og jeg håper du har hatt det moro med fargeuka.

klem fra Mette

Anne-Berit sa...

Kirsebærkvisten var flott,har sett de selger sånne på enkelte blomsterbutikker her.Fine svart-hvite eksempler hos deg.
Ha en fin kveld:o)

anneskreative sa...

Så vakre bilder du lager til,,,,,,stemningen i kjellerstua di ser så rolig og harmonisk ut,,,,,
Klem Anne

The single girl! sa...

Veldig flott med den veggen i bakgrunnen! De englene var virkelig vakre!
Flotte bilder!

Mina sa...

Så utrolig koselig innlegg!! Skikkelig vårlig:) Elsker kjellerstua di! Takk for alle koselige kommentarer hos meg:)

Ha en fortsatt fin søndagskveld og en spennende uke:)

Klem fra Mina.

Ida sa...

Veldig fine sort/hvitt bilder, ispedd herlige fargeklatter! :)

Marie sa...

Eg har brukt PhotoFiltre eit gratisprogram eg har lasta ned frå nettet til å gjere bildene om til svart kvitt.

Siw Aina sa...

Innom en kjappis igjen, denne gangen for å fortelle deg at det ligger en liten utfordring å venter på deg "hjemme" hos meg :)

ArneA sa...

Godt du ikke er plaget av allergi.
Her er sesongen så vidt begynt selv med massevis av snø

A-mora sa...

Nydelige bilder:)) Kosestua di er drømmestua mi:))

Ha en fin kveld

A-mora sa...

Nydelige bilder:)) Kosestua di er drømmestua mi:))

Ha en fin kveld

A-mora sa...

Nydelige bilder:)) Kosestua di er drømmestua mi:))

Ha en fin kveld

Monica sa...

Bildene dine er bare utrolig vakre, Gunda! Klem fra Møre;)

happy in pink sa...

aldeles fantastiske bilder du viser!!! også DEN flotte rosafargen,da:))))) herlig!!!

klem tara

Linda sa...

Skjønne kirsebærkvister!
Og flotte bilder!

Ha en fin tirsdagskveld!
Klem fra Linda

Solveig sa...

Hei:)
Var det du om tutet å bråket sånn:P
Jeg hørte det skjønner du;)
Ja vi var endelig innom butikken din:):) Men da var du desverre ikke der!! Det var jo litt vell typisk! Men fant meg en del, og svigerfar vell mye,hehe!:)

Så utrolig fine bilder du har tatt!
Du har det så fint hos deg.
Må si du er flink med ståltråden og englene:)
Koslig med blomstrende vår inne da;)

Mia sa...

Så vakkert som det blomstrer hos deg, Gunda! Og bildene dine er så nydelige at jeg får ikke sett meg nok på dem. Som jeg har sagt tidligere, så liker jeg så godt den røffe bakgrunnen din, og så de nydelige blomstene sammen med dem. Nydelig, rett og slett!