Sider

onsdag 18. februar 2009

The Color is Green ;0)

Jeg elsker grønn men det vet dere jo.
Grønn er en sterk farge ;0)


Det er travle dager og noen av dere lurer sikkert på hvorfor jeg ikke er innom og kommenterer rundt om men det blir det blir ;) Og så er det viktig tenke på seg selv innimellom !
Og det gjør jeg...Netopp ferdig med en runde qigong, kosa med katten sendt to viltre gutter til skolen og så meditert litt... Straks fyker jeg avgårde på jobb ! Drømmejobben ;)

Fargen grønn er for meg like viktig som respekt !
For å oppnå noe her i livet tror jeg vi alle må ha respekt for alt og alle, ha rene tanker og hensikter;0) Alle er vi like mye verd ! Enten vi er grønne eller noe annet...

33 kommentarer:

JULIE K sa...

Ja det er så sant. Ha en flott jobbedag : )

organic-lizzi sa...

Deilige bilder...og deilig skrevet:-)
Kos deg masse på jobben,og glad du tar vare på deg selv...
Stoor klem fra Randi

Koselig koselig sa...

Hei GUndaM! Det var en flott tolkning, jeg likte det du skrev veldig godt! Du satte fingeren rett på.
Det er viktig å ikke stresse rundt med ting og legge igjen spor etter seg hvis man ikke har ork eller lyst. Bedre å kommentere når det er lystbetont. Nei ta vare på deg sjøl og du er jo med på å gjøre verden grønnere gjennom jobben din!
Virker på meg som du har det utrolig gøy i jobben din :) Det er viktig!
Stor klem fra Mette

og ja, grønt er skjønt :)

Tante Mimmi sa...

MMmm! Det skal me ta til oss!
Godt skreve!:)

Nitn sa...

Jeg elsker ordspill, og dette traff spikeren på hodet;0.

Nydelige bilder fra en svunnen sommer...og senga kjenner jeg igjen -hihi.

Engelen er pakket opp og den er fantastisk vakker der den henger og passer på... Thank u!

Ønsker deg en super dag på jobb. Mannen kommer straks og henter senga - jeg gleder meg...

Ramme alvor sa...

Ah..var det ein jordbærplante eg såg? :)
Og du har rett i det du skriv, noko som du spesielt knyttar opp mot grønt?..eller noko anna som fekk deg til å setje fingeren på akkurat dette temaet?

Uansett kos deg på arbeid, og ja..ein legg att kommentarar når ein føler for det, slik trur eg dei fleste har det etter ei lita stund her inne. Nett i starten kan ein no verte hekta fast i å få kommentarar og kommentere tilbake...men slik går seg fort til :)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Ja, sånn er det, Gunda. Grønn er min favorittfarge også, den gjør meg glad. Fin dag på
drømmejobben i dag! Klem fra Randi**

Evami sa...

Grønt er jo deg og hagen din det:) OG jeg mister pusten over det du har rukket før jobb idag:)

Og respekt er viktig:) Både gi og få... Grip dagen den er din:) Klem Eva

storeflittig sa...

heisann du! bloggingsfilosofien din er perfekt: en skal gjøre det som gjør en godt, og ikke føle at en MÅ det ene eller det andre:)

håper du har en fortsatt fin dag på drømmejobbben!

Ida sa...

Jepp og AMEN! ;)))
Ha en fin, grønn dag!
Klem.

MajorogMeg sa...

Ta vare på deg selv. Viktig og stoppe opp en gang i blant, og nettopp gjøre det. Grønt er livets farge, det skal spire og gro..grønt.
Ha en flott grønn dag!!

Alvas hjørne sa...

Grønn er en flott farge!
Tenk bare hvor kjedelig det hadde vært uten den....
Likte så godt det første bildet ditt,nydelig!!
Ha en flott dag!!

Anemone sa...

Så enig så enig med den snuppa.
Respekt for andre er kjempeviktig!!
...og så er den grønne fargen for meg. En beroligende virkning skal den visstnok gha, og det trenger jo en uroskråke som meg vet du :-)

TORUNN sa...

Utrolig hvordan et slikt lite blad om våren gir oss håp.
Litt jord, vann og sol så kan det vokse til en kraftig plante. Ha en god dag!

Magny sa...

likte dette...
klemsi~~

Kathrine sa...

Lenge siden jeg har vært innom deg nå. Fine bilder som alltid:-)) Ha en fin dag fortsatt!

Tulip sa...

Det er vel sånn med oss alle sammen innimellom, at vi ikke rekker over alt.
Full forståelse for at du ikke kommenterer alle innlegg, det finnes jo et liv på utsiden også!

Nydelige "grønnebilder"! Og fine tanker om grønn og ærlighet. Liker den tanken!

klem

Josefine sa...

Hei på deg:) De ekte fargene i naturen er jo bare best, flotte bilder og fine tanker du deler med oss. Kos deg du..så snakkes vi,
klem fra Josefine

ASSA sa...

Hei! Herlige "grønne" bilder. Og grø nn er kjærlighetens farge (hjertechakra) og en helende farge, så den er sterk ja. :D

Har kjøpt meg bok idag jeg, jeg kjøpte den siste, men de skulle ta inn flere, du får tak i den på bokhandelen oppi gata ja;)

Jeg synes du rekker mye jeg, men man må jo prioritere tida når det er mye å gjøre.

Ha en GRØNN dag!

Anne-Berit sa...

Enig,man må ha respekt for hverandre,det er veldig viktig.Liker grønt jeg også,det er faktisk en av de farvene jeg kler best også,hehe.Fine bilder med grønne innslag her:o)

Petunia sa...

Flott grønt innlegg. Spesielt likte jeg det første bildet ditt Gunda!
:)

Gamlå sa...

Heisann

Grønt er skjønt. Så stillig bildet ditt med det lille grønne bladet er!!

Ja, Iqiong eller hva det nå het gjorde Gamlå nysgjerrig, men nå vet jeg hva det er etter å ha klikket på linken. Så flink du er!!

klem fra Gamlå

Line sa...

Flotte bilder, og ikkje minst ord til ettertanke...
Flott innlegg:0)

Monica sa...

Jeg elsker også grønt;) Fine bilder i dag også:)

GAWO sa...

Yes!
Super tolking av grønt.

Miamor sa...

Respekt er tingen..du har knekt koden....trykt på den grønne knappen kanskje???

ingridmarie sa...

Hei Gunda M :) Ja-håpet er jo lysegrønt:) Synst grønn er ein nydelig farge! Nett no gler eg meg til at det skal bli grønt ute...Ps.Ville bare høre om du hadde fått mailen fra meg? Viss ikke skal eg sende den igjen;) Varm helsing IngridMarie

Stine ♥ sa...

Ja, det er ofte grønne fine detaljer her hos deg, og det kler deg :)
Fint det du skriver om respekt!

A-mora sa...

Så sant så sant:) Fine bilder:))

Å så mye fint du vikler. Skjønner ikke hvordan du vinner over alt.

Ha en fin dag

klem

Laila sa...

Gratulerer med frøken Lengsel, vel fortjent hun er jo så skjønn.
Klem Laila

Ramme alvor sa...

Gratulerar med Frøken lengsel! Ho var ubetaleleg :)

Britt

Dagny sa...

Jepp! Der hadde du eit veldig godt poeng :-D Absolutt sant!

Kathrine sa...

Gratulerer som vinner, Gunda:-) Morro!!

:)