Sider

tirsdag 3. februar 2009

Gun Da Mental . . .

Satte på musikk med driv nede i kjelleren ikveld, følte jeg stod fast i denne viklinga mi og satte på Fun Da Mentals herlige rytmer, og tråkka ivei på Crosstraineren. Det var søren meg ta så bra at jeg tråkka hele fem kilometer lengre enn jeg skulle... Så da følte jeg at jeg kunne drite litt i Johnny B...ikveld... Sorry.
Og denne Dj Friendly begynner å bli litt kjedelig syns jeg... -dessuten er han altfor tidlig oppe om morgenen!

-Og hva er det hun egentlig driver med ...? lurer du vel litt på nå og det begynner jeg nesten å lure litt på selv her og... Det var ikke så enkelt dette med vikling av streng, og med min tolmodighet gjør det ikke saken enklere...

DSCN7460

Men jeg gir meg ikke sååå lett, og sta er visstnok mitt mellomnavn ;0)
Gidder du vente eller begynner du å bli lei av grå, svart tråd her inne... Vel, jeg har det gøy ,0)

10 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Hva i all verden er dette for noe lekkert!!!
Du er heeeerlig:-))
Natta til deg & Stooor klem fra Randi

Linda sa...

Ser tøft ut, so I will be back!! Klem fra Linda:o)

GundaM sa...

Ja tøft...Hva hjelper det når det er umlig å jobbe med ;0) Phu

Og hva det er...? Sku egentlig bli noe verden aldri før har sett ;)))Hihi, jobber emd saken!

Anne-Berit sa...

Så stilig det så ut,og nei,dette blir ihvertfall ikke jeg lei av.Bare kom med mer du.Klem!

Miamor sa...

..kanskje vi i mellomtida skulle lese Gunnhild Øyehaugs roman...."vente..vikle"(blinke)..he he...nei den va tørr..natta...æ vente sjø i spenning...

Miamor sa...

..ja vi og ka e ekte...inspirert av sang av kari bremnes skjønner du..og mediterer..ja..ber også..og er stille i ny og ne...ja skulle vært nærmere..men nå kommer jeg både i mars og april da..hold ut..hihi...må lær mæ viklekunsten du....men er litt allergisk mot metallukt..seriøst altså....men syns det e flottings det du driv på med...natti natt...

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så spennende dette ser ut, har noe ståltråd... et sted... jammen skal jeg prøve å få gjort noe med det ja...
Har ikke vært immom Mia på lenge - men må ta turen oppom der en av dagene for å se etter Green Gate...
Havner som regel på Frøken Linn jeg da...

Ha en super dag og uke...

GundaM sa...

Mita; de har masse annet enn green gate der også da!!!!

Ida sa...

Lei?
Neeeeeei!!! ;)))
Never ever.
Det er en fryd å få være med på dine kreative krumspring, kjære deg! :)

Berit sa...

Å nei lei av dette det blir jeg aldri!!!! Så vikle du, og bruk borret, og tenger så vips så er noe nytt skapt av deg.
Flotte ting du får til, jeg er inponert av deg, for det tar virkelig på å vikle disse gjenstridige strengene.

Så artig med beverhytte, det er noe jeg aldri har sett. Litt av en jobb det der de har med å felle trær. Rust er fint det men ikke i beverdammen som du sier.

En god ide å kjellersykkelen når når inspirasjonene ikke er helt på topp, kan klekke ut mye når en tråkker, musikken drønner, og tankene er i fri flyt.

Ha en fin og kreativ dag videre.
Klem.