Sider

søndag 8. februar 2009

Ha d paa ba d...

Detailer fra et bad dere har sett før, føler jeg gjentar meg men hva skal man finne på ;)))


Snart starter en ny uke med nye utfordringer og muligheter.
Dagen idag avsluttet med et møte med en jente jeg lenge siden har truffet, hun lo slik at hun sa hun lo av seg alle smerter sammen med meg...

Jeg ler selv, flere timer etter. Så innmari synd vi bor så langt fra hverandre, men tusen tusen takk for det du ga selv ;)
-Og hva vi lo av...? Joda, bare noen av mine planer for sommeren !

Og til deg der ute som lurte på hvordan få en "ugly" såpedispenser til å skli inn i miløet...
Kle den inn med driv-ved dersom resten står i stil da selvfølgelig ;) Og endelig ble mitt prosjekt speil hengt opp.
Ikke riktig ferdig med finstussen, men det ruver der inne... Mr E du har rett i det, kanskje litt for svært ;)

DSCN9730

På gulvet ved doen ligger denne kreasjonen... Hva det er..? Hva du enn vil ha den til å være ;)

24 kommentarer:

Tante Mimmi sa...

he he!
Slått deg på vinflaska i kveld??
Så flott egg du har lagt! Gledar meg til klekkinga!
Liten mimi Gunda!;)
god veke til deg og gutta boys!

MajorogMeg sa...

hoho...må si jeg er spent på fortsettelsen. Din kreativitet har ingen ende.

Kerstin sa...

Dette må vel være NOrges mest herligste bad!! Så mye kreativitet å våkne til om morningenO=)

Gleder meg til fortsettelsen. håper du hadde en fin morsdag.

Nyt uken Klem Kerstin

tinemor sa...

Åh, så hærlig å få trimme magemusklene litt, og ha godt selskap!
Unner deg det.
Råkult bad.
Ser du har lagt egget....
;-)
KLem

Anne-Berit sa...

Utrolog stilig alt sammen.Syns speilet så knalltøft ut,men størrelsen er jo litt vanskelig å bedømme bare etter et bilde.Men tøft,det var det utvilsomt.
Ha ei fin ny uke!

Nilla sa...

Takk for i går:) Kjempetrivelig.
Og ingen datt da vi gled nedover skogen....
Kult på badet ja!!! Bare du som får det til sånn. I love it.
Synd du hadde det så travelt da du kom innom i gamlehuset i dag. Hadde et prosjekt jeg tenkte å spørre deg om, men vi kan ta det en annen dag:)
Snakkes:))

Josefine sa...

Selvsagt har du et så tøft bad..det var virkelig stilig:)

Kjekt med venninnebesøk av og til..det gir påfyll i tilværelsen!
Ha en fin uke, klem

Linda sa...

Sier bare WOW !!!
Virkelig et personlig interiør på badet ditt!
Flott!
Digger det :O)
Du er så flink!

Ha en fin kommende uke.

sologbolig sa...

Den såpedispenseren var jo bare heilt rå !!! Badet ditt er utrolig , det er såååå kjekt å se noe anna enn de vanlige reklamebrosjyrebadene ! Og ka e' inni egget ?!!!

organic-lizzi sa...

Skikkelig kule ting du har..og stilig som bare det!!
Deilig å møte noen å le sammen med..
Noen skjer det med bare blikkene møtes..
Natta til deg & Stooor klem fra Randi

Anka sa...

Syns nesten du må ringe et interiørblad å lage en repotasje om huset ditt. Ikke mange som har en sånn stil som deg og den er jo knall tøff! Må bare få takke deg en gang til for kroken jeg vant. Føler meg så heldig:) Håper du har hatt en fin helg og ikke snødd inne.

Tulip sa...

Så utrolig godt å le så magen får trent seg en gang iblandt. godt for helsa er det også har jeg hørt!

Flotte detaljer på badet/ doen deres! Du er virkelig gjennomført i stilen, det er kult!
Me like:)

Klem

Randi sa...

Jeg gir meg over! du tar rekved kaka!!! drømmebadet i mine øyne :-)

Ha en fin fin mandag
Klem

Briggs lekehus sa...

ÅÅ så utrolig flott!! her var MYE inspirasjon å hente! Kjempefint:-)

MajorogMeg sa...

Så flott. Fallt spesiellt for speilet. Steinen til slutt kan for meg være et MEGA egg i et rede. Etter en ekstremfugl ;-)
Ha en fortsatt flott mandag.

anneskreative sa...

Hei igjen!
så herlig og bare le sammen med en som en er på bølgelnegde med,,,,,,da er liksom alt helt ufrlig.
Syntes speilen din var lekker,,,,,om den er for stor må en vel nesten inn i rommet for og bedømme,,,,men selve kreasjonen var stilig.
Lurt å bruke kamskjell til såpekopp. Kamskjell er jo så hot på matfronten for tiden,,,,da er det jo godt og kunne bruke skjella til noe fornuftig også.
Ha en fin mandagskveld.
Anne

Alt godt sa...

Du er imponerande ustoppeleg kreativ! -Det er så deilig med personar og bloggar som gir energi.

Tove sa...

Så utrolig flink du er! Ja når det er sånne bilder, og så mye flott du viser fram tåler det nok både en og flere gjentagelser! Imponerende!

Siw Aina sa...

Du er utrolig kreativ. Jeg linker deg opp på bloggen min, for jeg må jo se hva du kommer med neste gang :)

Tone sa...

Gleder meg til sommer på hytta - da skal jeg være litt sprø som deg (og det er jo ytterst positivt det du er må jeg bare si!) - og finne ting ute i naturen og lage skulpturer og styre litt - overraske og glede både andre og meg sjøl!
Imponert over speilen på badet! Nå er ikke jeg noen hvit tornado (bare spør svigermora mi...) - men hvordan vasker du speilen på badet med alle de pinnene der....? Eller bare lar du støvet legge seg som en vakker ramme og sprayer med gull etter hvert...hehe.

snørike Ås hilser...!

Koselig koselig sa...

Et lite reir?? Stilgi. Ja det er ikke lett å finne på ting nå, midtvinters mørkt og jæ... hehe..neida
men jeg har kokt opp en utfordring jeg til alle som vil være med meg på den :) Hver dag i neste uke...

se inne hos meg da vel ;)

Marias skriblerier sa...

Drivved er vakkert!!!

Ida sa...

Det speilet er flott!
Jeg nyter synet og skal kikke på bildene en gang til! :)

Mia sa...

Herlige bilder fra badet ditt! Jeg har jo ikke sett de før, og må si meg imponert over hvor oppfinsom du er med driv ved, og hvor vakkert det kan være. Nydelig, personlig og annerledes bad.