Sider

fredag 27. februar 2009

Prosessen. . .

Jeg driver å lager ny heading til min lille Factory her inne og tenkte lage bilder av meg i forgrunnen og englene der bak...Men selvutløseren ble litt for kjapp selv for meg ;))) Rekker aldri opp på bordet før det sier PLING!
Vel, Mr E kommer på vei ut i garasjen og enda et oppdrag. -Du e no bra søt å ! sier han til meg der han er er i farta... -Ehh, kan du ikke please ta et par bilder av meg...?
Travel som han er tar han seg likevel litt tid og sier alle ble bra!!! Jeg spør, fikk du med bordet..? Hele bordet..?
-Ja,ja ja kjempeflotte bilder sier han og borte er han...

Fem bilder ble det fra den karen og bra...? Hallo! Dette ble det beste og her holder jeg på le meg ihjæl av ham med kamera og værneutstyret sitt!
Vel, ikke alle kan ha en Ivar Ivrig eller Fassan som bare elsker ta bilder, eller en Arne som kanskje til og med ville ha begynt å mala meg der nede.... Hm, det hadde vært noe det ;)

Vel, jeg har det gøy der nede og så lenge det er gøy og en ikke tar seg selv så aaltfor høytidelig...
Er det ikke sååå farlig om bildene ikke ble 100 % da ;)


DSCN8158

Ha en knallstart på en ny og vakker helg !
Stooor GundaM klem til dere alle ;)

19 kommentarer:

ArneA sa...

Takk for oppfordringen. Gå inn på mitt galleri og velg et bilde som passer intil videre
:)

GundaM sa...

Å herligheten som du maler...! Må bli bildet "på stien" det da tenker jeg ;)

I huset ved bekken sa...

jeg ville likt å se hvordan du ser ut.
klem

Maliva`s verden sa...

He-he,må le her jeg sitter..Kan se for dere for meg..Men du verden for et resultat.Elsker det røffe/rustikke fra naturen...med det sarte og søte som de blomstene...Love it:O)Og nå legger jeg deg inn blandt mine favoritter...For det er du virkelig.Kanskje du tar utfordringen jag har lagt ut også?Nå skal jeg se på bildene dine enda engang....får ikke nok kan si.hi-hi Klem fra Maliva

Kathrine sa...

Ha ha ha! Morsomt da! Min mr. tør ikke ta i kameraet og fotografere han,-)
Hmm, så du er ikke så kjapp lenger altså? Hi..Men bildene ble bra de.

Ha en fin kreativ dag! Klem:)))

kari - carpe diem sa...

Smøla-helga-klem til Gunda fra Kari også.

organic-lizzi sa...

Thi..hi..syntes det bildet hvor du er i ferd med å gå opp var så fint,også var liksom poenget at du ikke hadde rukket det:-))
Deilige bilder...
Super dag & Stooor klem fra Randi

My home is my Castle - by Kari sa...

Åhh så flott....
Nydelige blomster og nydelige omgivelser :))

Klem,kari

Siw Aina sa...

Dere har det så vakkert rundt dere, at jeg blir nærmest litt stum her jeg sitter.

Hjerterom sa...

Symes bildene dine ble flotte!
Flink du er :)


Ha en fortsattfin dag

Siw

MajorogMeg sa...

hehe..Bildene du har lagt ut er det ingenting å si på. Bilder med stemning :) og flotte farger og kontraster. Mannfolk er ivrige når det gjelder dems egen interesse. Hvis ikke så..ja..De er en rase for seg selv. De kan jo ikke være slike "perfekte vesen" som oss damer :)
For et snøvær..må snart ut og gå. Idag er en av de få dagene jeg helst ville ha sluppet. Men Major bryr seg ikke om snøvær..
ut på tur..aldri sur..

=Anja sa...

Your`e simply gorgeous!!!

storeflittig sa...

syns det ble kjempebilder jeg!!

Anne-Berit sa...

Hehe,herlig innlegg.Syns bildene ble flotte jeg.Håper helga di blir avslappende og god:o)

Anonym sa...

Er veldig fasinert av bloggen din.Du er en virkelig kreativ dame,ei som ikke bare følger etter det andre gjør.Flotte bilder.

pudelflicka sa...

Trevligt att du tittade in hos mig.
Vi hade några fina dagar med Randi i Stockholm och hundarna älskade henne.
Hedvig

Gamlå sa...

Stillig dette her ble da. Utrolig stilig med deg sittene i bildet. Det likte jeg veldig godt.

Liker så godt veggen din jeg!!

Ønsker deg også en riktig god helg.

klem fra Gamlå

sologbolig sa...

Knallstilige bilder. Syns bilder litt sonn i farta er bra eg. Isteden for perfekt oppstilling og smiiiil! Her er det ikkje bare helg, men også vinterferie heile neste uka. Jippi !! For første gang på år og dag så skal vi ingensteder. Grrr! Får finne på noen revolusjonerande prosjekt i heimen i stedet for !!! Ha ei fin helg !

Linda sa...

Så flotte bilder ;O)
De englene dine er bare herlige !

Ønsker deg en super helg!

Klem fra Linda