Sider

lørdag 7. februar 2009

Lengsel. . .

Så godt å ha noe å se frem til, noe å lengte etter... Det kan gjøre dagene rikere ;0)
Her ser dere min lille frøken Lengsel ;)Noen bilder tatt i hagen idag . 10 minus og lett nysnø !

Og dette er mitt bidrag til Moseplassens frøken vinterhage konkurranse.

Akkurat nå står den der ute ved det ene kattehuset og sender lange lengtende blikk opp mot sola, mot himmelen og ber om at våren og sommeren snart må innfinne seg ;0)

Hun fryser og føler seg ikke hjemme her oppe i lia disse kalde vintermånedene og lengter ...

Det skinner i all verdenes farger når sola skinner på prismet hun har hengende på sitt bryst ;0)

22 kommentarer:

I huset ved bekken sa...

Vinteren er eksotisk i Norge.
Flott å se på, men jeg liker meg best om våren.
Flotte bilder
Takk for koselig kommentar. Min kjæer ble glad da jeg leste for han. Desuten trengte han den oppmuntringen akkurat i dag.
Klem kate

MajorogMeg sa...

La oss håpe Frøken Lengsel`s bønn høres og at våren kommer snart. Hun var en vakker sak med prismen på.
Ha en strålende lørdag.

Runa sa...

Jeg syntes dette var en optimistisk dame med flott styrke i kroppen!Kan tenke meg at det er flott med diamanten som funkler om kapp med snøkrystallene :-)!Jeg syntes det ser ut som hun trives
;-)!Ha en fin helg !

Ramme alvor sa...

Fantastisk! :)

Ha ein fine laurdag!
Britt

Miamor sa...

Lengter jeg og.....etter så mangt...våren også....ha ei kreativ helg..du er jo ikke tungbedt... Klem :) sender du nedover noe drivved....sjøveien???

Kerstin sa...

Så fin frøken langsel var. Håper hun slipper å lengte så alt for lenge. Masse lykke til i konkurransen. Nyt lørdagen og morsdagen i morgen Klemmmer kerstin

Josefine sa...

Stakkars dere..10 minus høres kaldt ut.. ikke rart du må ha en "lengsel" i hagen:) Kreativt og vakkert fra deg!!

Nyt lørdagen og ha en flott helg, klem

Marita sa...

En sterk kandidat, synes jeg.

Anne på Moseplassen sa...

hihi, så fin frøken :D
Hyggelig at du er med denne gangen også :)

Koselig koselig sa...

Nydelig!

Her hos meg har det lavet ned snø i hele dag! Usj. Maken har måket to ganger, og antagelig må vi ta en runde til. Jaja.
Jeg har ingne frøken Lengsel her da, men en liten herr Svarttrost som bor under bambusen og spiser epler hos oss. Vi måtte jo forbarme oss over stakkarn, det er ikke lett å finne mat nå nei :)

God helg

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Vakre Frøken Lengsel! Håper hun slipper å lengte altfor lenge - nå er vi bra lei av vinter'n, ja! Fiin lørdagskveld til deg! Klem fra Randi**

Evami sa...

Jeg lengter med din søte frk.Lengsel... Nå er dte kaldt til frøkna..Lengter etter mildvær:)

Ovnen dåkkers va bra fin da,nesten synd å fyre opp når kattene trives sånn:)

Var inne på de bloggene du linka her,og du får se på det som et kompliment:) Men de kunne jo godt gitt deg et lite hint om at de skriver om deg da!!!!!

Ha en fin lørdagskveld og får håper det ikke er for kaldt der oppe hos der euten ovnen på:) Klem Eva

Tulip sa...

Vinteren er hvit og vakker, det er sikkert og visst!

Flotte bilder:)
Fin morsdag til deg i mårra!

Min Verden Hanne sa...

Dette er den fineste frøkna jeg har sett - hun er min favoritt :) Big smile! God lørdag. Hanne

Anne-Berit sa...

Så flott den lille frøkena der var du,smykke har hun også.Du er så flink å se det vakre i alt,og ikke minst lære oss andre til å se det også.Enig i at vi vil ha VÅR-nå!!
Ha en fin kveld,og søndag!Klem fra meg!

Anemone sa...

Damene har vært ute i dag ser jeg. Lekt seg i snøen :-) trivelig det. Må en tur inn til Moseplassen jeg også å se hva denne konkuransen går ut på.

anneskreative sa...

Ser du har mye snø du også,,,,,
Men jeg skulle gjerne tatt meg en tur nordover,,,,ser stadig på Container siden din,,,,mye artig og fristende der,,,,og så hadde det jo vært koselig og truffet deg ,,,,,
Ha en fin søndag i morgen. og kos deg med dine.
Lekker jakke du har kjøpt forresten.
Klem Anne

ArneA sa...

God søndag

JULIE K sa...

Nydelige frøken lengsel : )

Alvas hjørne sa...

Frøken Lengsel var vakker med prisme på...
Vi får håpe det snart blir vår så hun kan stå og prise våren...
Ha en fin dag!!

Frk. Maya sa...

Hihihi, så nydelig hun er!:D

Mia sa...

Så bedårende din lille frøken Lengsel er! Nydelig, rett og slett. Og jeg ser dere har masse snø... dere også! For her hos oss har det lavet ned i flere dager nå... med det resultatet at jeg lurer på om våren vil komme noen gang... Jeg lengter også, sammen med frøken Lengsel.

Og hvordan går de med kattepusen nå, når hun har mistet favorittplassen sin under ovnen? Og selv om den nye så ut til å være grei å prøveligge i, så er det vel ikke så greit når det fyres opp... og det har dere kanskje allerede gjort, så kaldt som det er hos dere?