Sider

lørdag 14. februar 2009

Mission Completed !

Da er bildene fra min kurv klare. Som dere ser er den litt skeiv og "ruglat" men,men da ser den vel litt gammelmodig ut også og det liker vi jo..?

Blir litt sår på fingrene av å holde på med denne vikklinga selv om jeg bruker tynne hansker.
Sterk i hendene det er og en fordel, da en må ta litt i for å få det til å sitte !
Og etter fotoseansen her ute i hagen istad så må jeg innrømme jeg ble litt frossen og ;0)


Husets lillebror var så søt her istad da han egentlig liker den andre kurva bedre...Om det er fordi det er brus i den eller om det er fordi den "glinser" litt mere er ikke godt å si, men jeg er altså sååå begeistret for denne litt rustikke stilen som den gamle tråden har ;)

Og så har jeg nettopp fått meg en rull til av samme sorten ;0) Tusen, tusen takk kjære Egil ;)

Det tar ca en arbeidsdag å lage en slik kurv og prisen..? Aner ikke, men det er faktisk ikke så vanskelig å lage selv!
Og kurs ja, kanskje det hadde vært en idè?

DSCN7799

(Brettet kurva står på er satt sammen av to gamle plank og satt på et gmlt kjøkken håndtak

37 kommentarer:

♥bagatellar♥ sa...

I'l be back;-)

Josefine sa...

Wow..så flott den ble! Skikkelig sjarmerende..og så koselig med ting oppi. Du er så flink, bøyer meg i støvet:)) Ha en flott helg, klem

fru Pink sa...

Hahaha, ler høyt av etikettnavnet: taterarbeid:D:D
(Kjenner endel av de reisende altså, så ler MED, ikke av, hihi)
Fantastiske bilder du tar - og du er et skikkelig stylistemne, det er sikkert!!

Smil herfra:)

I huset ved bekken sa...

Fin kurv.
Har du prøvd å strikke av tynn ståltrå? Jeg holder meg til ull, det er nok varmere.
Du er nok en Alfakreativ dame.
Tror jeg har fiksa det tullet med passordet på bloggen min nå, godt du sier ifra.
Klem Kate

Maliva`s verden sa...

Kjempekult....snakk om såre fingre,det har jeg også...sitter nå og lager nok en lampeskjerm av hønsenetting...Men jeg klarer ikke ha på hansker,så her går det unna på plaster kan du si..Ps!Så først nå at du er jo selveste Container-jenta jo....Er i samme bransje vi da..

Mina sa...

Så klart er Tropo fra Sandefjord!;) Her er vi oppvokst på Tropo! Og endelig kom den tilbake på markedet igjen!:) Hihi.

Kurven ble råfin!! Og nydelige bilder som alltid!

Solklem fra kalde Sandefjord:)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Gud, så herlig røfft og flott, Gunda! Det går unna når du først starter! Og du er så flink til å ta dødskule bilder - de hadde sklidd rett inn i hvilket som helst interiørblad. Keep up the good work! PS. Er ikke på bloggetreff jeg heller, men vi kommer sterkt tilbake, ikke sant? Fin helg til deg. Klem fra Randi**

Ramme alvor sa...

Fantastisk! Litt av eit arbeid som ligg bak, og resultatet er deretter. Kjpeflott!

britt

Berit sa...

Jøss, NYDELIGE!!
Lekkert med de hvite tulipanene og melka da, lunchen i hagen i dag forstår jeg.

Kerstin sa...

Jeg dåner Gunda...... du er bare så råflink altså. Må få spørre deg om du selger. Så inne på en blogg at hun hadde kjøpt krok av deg.
Denne likte jeg bare så utrolig godt.
Ang pelargoniaene ha tro på de. Den jeg trodde var død, den så virkelig død ut kommer nå med et pitteliten skudd fra roten. Jippi!!!!Og det var dronningen!

Klemmer Kerstin

organic-lizzi sa...

Nå ble jeg skikkelig imponert!!...bare helt vanvittig fiiin!!
Supre bilder også:-))
Fortsatt deilig dag & Stooor klem fra Randi

Tulip sa...

Fantastisk flott sier nå jeg!

Enig i at den rustikke stilen på ståltråden er finest. Men begge kurvene hadde fått lov å komme inn i mitt hus! Det er det ingen tvil om.

Så flotte bildene ble utendørs!

Whoopsi Daisy sa...

WOW den var kjempe stilig Gunda! Du får fortsette arbeidet så blir nok hendene herdet etterhvert ;o)
Utrolifg tøft håndarbeide!!!
God helg og god bedring med fingrene
hilsen
fra Whoopsi Daisy

sologbolig sa...

Råstilig, Gunda. Denne her likte eg så godt.Kunne godt tenkt meg og gått på kurs hos deg eg. Her har vert den store vaskedagen i dag. Kjedelig, men nå er det nå gjort. Så nå skal resten av helga nytast med god mat og litt vin, hekling og siste malestrøk på ein stol ! Ønsker deg ei fin helg, kos deg ! klem fra meg.

Hjerterom sa...

For en stilig kurv!
Liker sånn fil de fer jeg også:)
For noen lækkre bilder da,dette kan du :)


Ha en fortsatt fin Valentine dag

Siw

Miamor sa...

Æ vil på kurs ja..selv om æ må ha naseklip på...syns det lukte så ekkelt tå metallet...fisefin sjø....vakkert vakkert....

JULIE K sa...

Det ble jo kjempeflott : )

Runa sa...

DU er kjempeflink..og ikke det "granna" rart at du blir "sårfinga"!Jeg er skikkelig imponert over din stå på vilje med dette her!Ha en vakker helg GUNDAM :-)

Monica sa...

Den ble jo riktig fin:)

Nitn sa...

I simply love your artcraft!

Berømmer handlekraften din, det ser ut til at ingenting kan stå i vegen for kreativiteten her i gården;0

Kurven er "jettesnygg" og jeg heierpå kurs med Roar - hihi.

Her er det like før kjedsomheten tar livet av meg. Hater å sitte stille, like the doctor ordered. Har strikket 6 julegaver, noe som tyder på galskap - ulla har skylda.

Ha en super helg...

Alvas hjørne sa...

Du får til alt du, den ble råfin!!
Kjempefine bilder!
Ha en flott valentinskveld!!

MajorogMeg sa...

Disse kurvene ble råfine!! Men kan tenke meg at fingertuppen blir såre ja. Kom akkurat hjem fra bloggtreff hos Irina. Det var en bukett flotte damer som møttes!! Synd du ikke var der.
Major er fornærmet for at han ikke fikk bli med..Men tror ikke han hadde egnet seg der..sier Mossan! Selv har han verdesn beste selvtilitt og skjønner ikke bæra..
Klem fra Major&Mossan

Tante Mimmi sa...

Kva skal ein sei????
Tar du turen nedover att? Eg held hus uti havgapet og streng og ..raudvin- om det høver seg på jobb?! Så kjem du med kunnskapen din!
Dette er jo KULTURFORMIDLING! Du Gunda, du Gunda!!!!

MaritK sa...

stilig GundA!!!

Min Verden Hanne sa...

:) Værsågod. Knallfine kurver. Jeg må si du er flink og standhaftig. God søndag. H.

Elin Pettersen sa...

Heii,takk for kommentar..det heter Engeløy her hvor jeg bor ja =)

Marie sa...

Så flink du er! Nydeleg resultat!
Flotte bilde!

Ha ein kos og kreativ søndag :)

anneskreative sa...

Hei,,,,,så lekkert det ble,,,du er go.
Nydelig med gamle melkeflasker og hvite tulipaner.
Syntes det bare var sjarmerende at de ikke var helt i vater,,,,,det er nemlig ganske typiskt for det jeg lager også,,,,
Ha en fin søndag.
Klem Anne

kari - carpe diem sa...

Herregud kor du har "tvinnjna" streng og tråd mens jeg har vært borte...du har blitt skikkelig racer på området, gitt!

H elle K sa...

Hei, synes kurven din er fin også... Det ser litt vanskelig ut synes nå jeg.. ha en fortsatt fin helg.. Kristin

Tone sa...

Hei hei!!
Så vakre kurver!!
Nei jeg har ikke kommet i gang enda - det er ti tusen ting jeg må gjøre her hjemme først, for å si det mildt!! jeg må også kjøpe meg litt dill og tall, tang og sånt ser jeg.
Og av en eller annen grunn har jeg sprukken go nesten ikke hud på fingrene for tida, så jeg smører og smører, og innser av dine betraktninger her at da er ikke dette håndverket for meg akkurat nå... men jammen er du flink!!
Tone

Marianne sa...

Utrolig kult, du er så flink! Moro å se alt (det rare) du driver med ; )

Kathrine sa...

Fine de ble da:-) Mangler bare eggkurva, men det har du sikkert og laget eller?

,-)

Linda sa...

Så flink du er !
Sjarmerende korger og bilder!
Neste gang må du bli med bå bloggtreff ;O)
Nå står steika å venter i ovnen!
Min mann driver å kokkelerer...
Godt dressert sjønner du!
Jeg gjør iallefall så godt jeg kan...
Ha en fin søndag videre ;O)

Marias skriblerier sa...

Kjempefiine kurver! Det oser jo sjarm av de!!

Ida sa...

Vakkert, både arbeidene dine, fremstillingen og detaljene.
Me like! :)

Koselig koselig sa...

FY FADER SÅ FINT!"