Sider

lørdag 21. februar 2009

Purple

Lilla, en vakker farge men har jeg bilder med lilla på...?
Gå inn til Mette og sjekk hvilke flere bloggere som er med på denne fargeleken ;) Over 100 er med !!!
Her hagekatten Rasmus! Kommer gående mot meg med lilla storklokker der bak ved hagedammen ;) (lilla og lilla...)


Så noen gammeldagse Nelliker der bak drivved pinnene ;)
Som dere skjønner er jeg litt glad i denne dyp,dyp lilla fargen. Har mala den ene fond veggen i denne fargen. De tre gutta jeg bor sammen med var litt skeptisk i begynnelsen, men nå etter fire år har det gått seg til ;0)
Ha en fantastisk flott PURPLE dag !

19 kommentarer:

Koselig koselig sa...

God morgen og her er jeg og surfer rundt og ser på masse både oransje, gule og lilla bilder. Jeg syns det er så flott at folk har kasta seg over dette. Jeg trodde ikke så mange skulle bli med. Jeg tror vi er 100 snart. Jeg må telle...
telling i gang (jeg bruker excel)...

i mellomtiden (mens den teller og kopierer inn) så må jeg si at jeg syns du tar veldig flotte bilder Gunda. Har kikka litt rundt hos deg og det er artig å se kreasjonene dine. Du tar og setter så flott sammen også. Nydelige bilder.

Det er nøyaktig 100 blogger på lista + meg = 101

organic-lizzi sa...

Som alltid veldig delikate bilder!!
Hvilte litt i de når jeg var inne hos deg..
Veggen så veldig fin ut..for ikke å snakke om "stylingen"..
Superkooos lørdag & Stooor klem fra Randi

Evami sa...

Har en flott purple day,mimrer med Prince jeg nå:)

SÅ stilig den veggen din er:) HA en fott dag,og så får vi håper at det slutter å regne snart.. MEn har ikke noe å si,for gutta og jeg baker boller vi kan kose oss med)
Klem Eva

JULIE K sa...

Ååååå rasmus er bare sånn en herlig katt. Verdens søteste med den lille beverhalen sin : )

Min Verden Hanne sa...

Lilla er helt nydelig. Det har vært morsomt å se denne uken med alle fargene. Ha en deilig lilla dag du også og en rosa søndag kanskje? Eller lysegrønn... håpet er lysegrønt og jeg stirrer og stirrer ut - men det er bare hvitt og hvitt og grått! Kos deg. H.

kari - carpe diem sa...

Jeg ønsker meg dyp aubergine farge på soverommet...vet bare ikke helt når jeg skal få sagt det...noen må jo hjelpe meg å male...må legge en slag-plan for å få med gubben på ideen...

Petunia sa...

Veldig flotte bilder, Gunda!
Inspirerende:)

Randi sa...

Vakre farger og bilder som osser av vår og sommer....ikke lenge nå...sånn som det regner må det da bli vår i morgen :-)

Håper du har det bare fint og at du får en fiin helg.

Klem fra meg

Sommertid sa...

Skjønner godt at du liker den dyp dype lilla'n jeg. Fine bilder du har tatt. Ønsker deg en forts fin lørdag !

Gamlå sa...

Heisann

Flotte bilder og ja lilla er en flott farge.

Ha en flott lørdag.

klem fra Gamlå

Briggs lekehus sa...

Fantastisk flott det siste bildet av kattene dine og den lilla veggen. Du har utrolig flotte bilder!

Kerstin sa...

Utrolig vakkert Gunda=) Er utrolig imponert over kreativiteten og alle de vakre bildene igjenneom uken hos mange bloggere. Så mange flotte bilder av alle farger:O=)

Nyt helgen klem kerstin

Line sa...

Kjempeflotte bilder:0)

MajorogMeg sa...

Flotte bilder Gunda.
Lille søtepusen kledde lilla :) Det bildet hvor det var gress var herlig for nå er jeg møkklei av å "stepple" rundt med hund. Har gode brodder..men Major sliter. Skal ut igjen nå...
Klem fra Major&Mossan

Alvas hjørne sa...

Flotte bilder!
Liker så godt de kattene..
Ha ei super helg!!

ninabakke sa...

Så fine bilder :)

Mvh Nina
www.fotoverden.blogspot.com

Miamor sa...

...elsker veggen din..har jo møtt den veggen...hedigvis ikke på en dramatisk måte da...den mørke lilla er syveren..hadde den som grunning på et bilde jeg malte i går kveld...men når jeg tar bilder om kvelden blir jo fargene så gææærne...det var den fotolampa da Gunda...skoilla hatt den ja....bli jo brune bilda istedet for blå...itjnå triveli nei...har forelska meg i grand-prix vinneren...han gikk rett i hjertet....snakk om sjarm ....gammelkjærringa e fresk sjø...når det kjæm te mannfolk...

I huset ved bekken sa...

Grattulere med seieren på Moseplassen.
Klem Kate

Ida sa...

Ett fint utvalg av lilla her. :)