Sider

søndag 1. februar 2009

Vikle, flette & vri . . .

Bare et lite hint, hint ;0) Har lagt ut noen kroker og oppheng i Gundas factory ;0)

Kanskje ikke det helt store, men artig har jeg det da ;)
Krokene kan selvfølgelig males, spraylakkeres dersom du ønsker den hvit eller kanskje...lilla !

Vel, da er en ny uke igang og februar er begynt!
For en nydelig dag i kalde trøndelag, sol dagen lang. Herlig ! ! !

Dette korter ned på vinteren, det er jeg sikker på.

DSCN7415

Ha en knallfin uke der ute allesammen ;0) Stooor klem fra meg !

Og ja tusen, tusen takk for alle awards og utfordringer dere gir meg. Hadde en liste her men ser ut til at jeg har rydda den bort...Meg og papirer! Men det blir, det blir ;)

29 kommentarer:

Anka sa...

...gleder meg...:-D Jeg får en såååån, la la la la laaa la:-D Ønsker deg en god start på uka. Denne helgen gikk så fort..., denne også.

Tulip sa...

Skal si du produserer blogginnlegg her...effektiviteten kjenner ingen grenser hos deg:)

De er flotte de tingene du lager!

GundaM sa...

Ja, men nå gååår ejg og legger emg. Promise ;0))))

God natt!

Linda sa...

KNakande tøft var det!! :o) Natta..

tinemor sa...

Hærlige kroker du vikler!
Fikk ikke nytt sola særlig i dag jeg...
Sotte inn på auksjon...
Stor nattaklem

Anemone sa...

Som du prouserer da gitt, helt utrolig!! Hvordan strekker tiden din til?? Skal bli spenende å føge deg videre i denne utviklingen ja, bare du ikke vikler deg helt inn selv så...

Ha en toppers ukestart.

Kerstin sa...

wow de knaggene 7krokene dine avr rå stilig. Blir du ikke litt sår på hendene dine?

Gleder meg til å se hva neste prosjekt erO=)

Klem Kerstin

organic-lizzi sa...

De er bare råfiiiine..
Tror det er bra jeg og være i himmelen med føttene godt plantet på jorden...og det blir man jo av sånt arbeid og deilige turer i naturen..
Ha en superduperdeilig dag & Stooor klem fra Randi

Miamor sa...

Bjutifull...å såå flink du har blitt....og nyt sola i dag også..her blir det visst kaldt og sol håper jeg :)

ArneA sa...

Noen ganger holder det vel med å si at jeg har vært innom

MajorogMeg sa...

Stilige kroker du har viklet. Håper fingrene holder. Ha en flott start på februar.

BROCANTE sa...

Så fine kroker! Fikk så lyst til å prøve jeg også. Det ser enkelt ut - men vet du - det tror jeg ikke det er! Du må jo ha en del trening før du kommer så langt som til de fine pottene osv. Kanskje du får til å bruke en blå/hvit skål i midten og lage et fat med ståltrådblonde rundt? Har sett noen gamle ting som er laget med en skål i midten og de var bare super fine!

storeflittig sa...

Du er jo blitt proff *over nyttår*! Utrolig mye fint du har rukket å lage, jeg skal ta meg en tur innom butikken, selv om det er januar og lommeboka er sånn som den skal være. (hehe, tynnslitt - noen må jo ta ansvar å holde bnp oppe her i landet:)

Anne-Berit sa...

Du er en tusenkunstner,det er det du er.Likte de smykkekrokene du har laget.Kjempeflott!

makiato sa...

Vilken fin blogg du har!
Härliga foton.

Nita sa...

Hepp, da ligger du omsider på lista mi, lettere å finne deg sånn... Nå ser jeg at jeg må innom factory'n din, lekkert :)

Ja, jobber fullt nå, men har "bare" 80% stilling, med en fridag i uka- heldigvis :)

ha en fin uke da :)

Marias skriblerier sa...

Det blir sååå fiiint! Du har virkelig fått tvinnedilla' du ;)

fru vims sa...

HEIEN PÅ DEIEN!

SKAL SI DU HAR FÅTT DREISEN PÅ VIKLING AV STÅLTRÅD!! :)

oj, der var caps på, men du fortjener litt store bokstaver på en mandag :)

jeg betalte 150 kr for lampa mi, jeg tror det er et kupp :D
må fikse litt på det elektriske på den ene...for den lyser ikke alltid, tar derfor ut kontakten når den ikke er i bruk, tør ikke lampa stå med strøm på alene... så bra er den nemlig...hihi.
regner med det er isipisi å fikse det!

klem fra meg

JULIE K sa...

Du er så flink så : )

Alvas hjørne sa...

Flotte kroker!
Skjønner ikke at du rekker å lage så mye supert..
Ha en flott kveld!

Elisabeth sa...

Lekre kroker, du er jo blitt rene eksperten :)

Jonna sa...

Detta har du fått teken på!

Linda sa...

Vikle, flette, vri....det blir bare så herlig! Sikkert artig å holde på med! Iallefall når det blir så bra:)
Takk for at du sier fra angående ordbekreftelse... synes selv det er fryktelig tungvint!
Men jeg har ikke tenkt over at jeg har hatt det selv.
Nå er det heldigvis fjernet!
Så takk igjen ;)

God natt.

Miann sa...

Hurra! Nå fant jeg den websiden jeg nevnte for deg om Wireart.
Ta en titt i bloggen min!
Klem og ha en fiiiin dag!

Josefine sa...

Hei på deg:)

Så kjempefine kroker du har laget! Liker godt den stilen din..skikkelig shabby..hi hi
(og litt chic selvfølgelig..)

Ha en superfin og kreativ uke, klem

Mia sa...

Herlige kroker du har viklet igjen! Som jeg har sagt tidligere, du har virkelig dreisen på dette her. Men å male de nydelige krokene... nei, det hadde jeg nok ikke gjort.

Så du skal kvitte deg med din Jøtul. Mine katter har ikke funnet ut av det å ligge under våres, men så har de et saueskinn foran ovnen, som de gjerne ligger på, helt inntil det blir litt vel varmt for dem.

Rannveig sa...

Du lager så mye fancy!!

Tusen takk for tilbakemelding ang. stolen min:) Ser jo ut som jeg gjorde et kupp :D

Kos deg videre med tvinningen;)

Min Verden Hanne sa...

Jeg er imponert :) Nå har jeg vært på factoryen din også - veldig bra. Kunne nok tenke meg en engel etterhvert! Må roe litt - vært mye pengestrøing i det siste :D Ha en strålende uke. Hanne

Koselig koselig sa...

Jeg synes du er flink jeg GundaM!