Sider

søndag 15. februar 2009

The Wawe...

Fikk lagd en liten innstallasjon av en bit drivved jeg har hatt liggende enstund her idag.
Den buer seg, ser nesten ut som en bølge ;)
Sammen med den andre trebiten ble de et flott par i mine øyne ;0)

Elsker finne nye bruksområder...
Sette sammen ting annerledes....
Kaffepausen viktig den og . Ble ikke forstyrret av noen verdens ting mens jeg holdt på med denne, herlig.


Hva skal så dette brukes til lurer du vel på... ;0)
Lurer jeg vel litt på selv også, men lover jeg skal gi meg med slike bilder her nå.
Redd dere går lei av denne viklinga mi ;0)

-Kaller den bare bølgen.... Føler jeg er i den nå!
Ha en flott start på ny uke!

22 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Viklingsbildene er kjempefine. Og ikke minst..kaffepauser er veldig viktige. Du må passe på å få disse med jevne mellomrom.
En vakker dag i våre strøk i dag. La oss håpe på flere slike..selv om det minner lite om vår da. Men den kommer når den kommer. Lite å gjøre med!
Major er lagt i buret sitt..sliten etter dagen.
Må vel i "buret" snart Mossan å..men ikke enda..
Ha det flott Gunda!
Klem fra Major & Mossan

Marie sa...

Vakkert Gunda! Like imponert kvar gong eg er innom her eg :)

Ha ei fin veke :)
KLEM :)

I huset ved bekken sa...

Jeg likte bølgen!
Det er jo helt i tiden, drivved og rust--helt rått.
Vi har vert litt inn i landet og opp i høda på tur i dag. Masse snø--fint å se på, men nå er det snart nok synest jeg.
Jeg vil begynne å så frø i drivhuset.
Klem

Berit sa...

Knallbra, og blir aldri lei!!!!
Vis mer du!
Klem og god ny uke til deg også.

irina /Alex sa...

Kan ikke bli lei av din iderikdomelighet Gunda.
Du ble savnet i går :=)
Ha en flott uke

fru vims sa...

guri malla, det der var lekkert!! :D

og du, tenk på meg når det dukker opp noe smått da ;)
drømmen er å dekke hele dobbelsenga :D

natta

Koselig koselig sa...

Hei Gunda! Da er du med :)
Moro!! KLEM :)

Kerstin sa...

Du må ikke gi deg med å vise bilder av viklingaO=) Jeg vil se mer.

Det er rå stilig......ja kaffe pauser er viktig!
Nyt uken KlemmerO=)

tinemor sa...

Så stilig laget!!!
Klem

Ramme alvor sa...

Den var kjempeflott, bølgen. Eit nydeleg fat eller kunst eller begge deler :)

britt

Tulip sa...

Kjempefin ble den "bølgen!"
Vi liker dessuten veldig godt at du er inne i en viklebølge, så bare fortsett å ta nye bilder av det du vikler, Gunda!
jeg blir iallefall aldri lei av å se !

Klem:)

organic-lizzi sa...

Blir absolutt ikke lei!!
Sååå fine.. Burde ha en utstilling med disse kunstverkene dine..
Superdeilig dag & Stoor klem fra Randi

kari - carpe diem sa...

Dævven...du bør satse mye, mye større på all drivved,vikling,ideene dine, englene, jeg nevner i fleng! Du har oss, alle blogg-damene, nettbutikken, men du må enda lenger ut enn det! Du er jo enerådende på området med alle disse crazy ideene, som blir virkelig kunst!

Alvas hjørne sa...

Likte den bølgen, kjempelekker!!
Blir ikke lei av slikt kan du skjønne!!!
Ha en herlig dag!!!

Randi sa...

wow! Gunda! du overgår deg selv.Utrolig fine saker du har laget.

Her har vi vært ute på tur i det flotte været...hakkespett og fuglekvitrer gjør at jeg kjenner at våren snart er i anmarsj!..HERLIG!!

Synd du ikke kunne komme på treff.

Ha en herlig dag Gunda.
Klem

=Anja sa...

Må bare si det:
Det går ikke an å bli lei av deg:0)

Ida sa...

Veldig fint!
Stilig. Kos deg mens du surfer på den kreative og virksomme bølgen. :)

Josefine sa...

Hei..så fin bølge skål ! Inspirerende og se alt en kan bruke drivved til. Gleder meg til båt sesongen begynner. Kommer til å samle ved på en annen måte enn før..det kan jo brukes til det meste:) klem

Tove sa...

Så mye flott du lager! Er like imponert hver gang jeg har vært innom bloggen din! Kreativt!

Briggs lekehus sa...

Vakkert! og gi deg? nei nei..er jo disse bildene jeg digger!!

Anemone sa...

Gud så tøft, du er kreativ du :-))

Skal si deg den tråden din må være sterk og stiv?? Flott da å kombinere driv ved og slikt fantearbeid. Mitt pussel om dagen er en korg eller stativ til et sånn sett med oljeflasker, men filmen i går var jaggu ta så spennende at det ble litt lite fletting.

Vinterferie du eller?? ingen av oss voksne har fri desverre, heldigvis har sønnen her mobile besteforeldre som fungerer som sjåfører til og fra div alpinanlegg. Vi hadde vel ikke fått blitt med uansett, for vi er noe u popp for tiden, skjems sjø...

Ha en toppers mandag kveld snuppa!!

Monica sa...

Flott bølge! Jeg blir ikke lei, så bare fortsett du;)