Sider

fredag 6. mars 2009

Alt ordner seg

Etterlyste små englevinger igår og fikk masse tips! Tusen, tusen takk allesammen ;0)
(Trappefoto; Mr E...)
Anniche med butikken Annas Rom hadde visst noen !
Den butikken hadde jeg virkelig kunne tenkt meg å besøkt forresten, synd den ligger så altfor langt unna...
Kanskje noen der ute blir med på en liten loffertur nedover....?
(Og ang englevinger, om du ser noen så gjerne tips meg...)

Vel, lørdagen er nå iallefall booket ;0)
Og så ser jeg min lille sommerfugl der ute har mistet et følehorn og dette må jeg se å få reparert før jeg drar, viktig det med følehornene ;0)
Ha en flotters fredag alle sammen ;) Stooor klem !

20 kommentarer:

Lyst på livet sa...

God fredag til deg også!!

klem

Evami sa...

Kos deg på studietur imorra:) Ga en toppers fredag i sola:) Klem Eva

Kerstin sa...

Nyt dagen Gunda......kos deg i Sverige=)

Klem Kerstin

kari - carpe diem sa...

Ha en fortreffelig fredag, -ikke fly deg bort hverken med engler eller sommerfugler...

Aina sa...

Jeg sitter her med litt dårlig samvittighet...... Jeg har noen englevinger, men jeg føler jeg sitter å tviholder på dem....enda.....hvis jeg jeg blir lei dem skal jeg sende dem til deg istedet for å legge dem i en skuff..... Deal?

God studietur til Sverige og vær litt harry også da!!!! 0,78 SEK = 1 NOK

God Helg

-Aina-

Josefine sa...

Hei..da må du ha en flott tur..kos deg masse, ønsker deg en flott helg! stor klem

organic-lizzi sa...

Hei vennen:-)
Deilig fredag og superdeilig tur til Sverige...
Stoor klem fra Randi

Randi sa...

Hei på deg!!
Håper det detter ned englevinger hos deg. .:-)

En 3 dagers jobbhelg ligger foran meg. Så mandag blir det fri og tid for koooos:-)

Ha en fin fin dag og helg kos deg i Sverige.Husk at svenske krona er ekstra lav for tid så shopp til du dropp!


Klemmmmmzz

BROCANTE sa...

Hei og tusen takk for tips. Skal snart på en reise i jobb sammenheng og da får jeg sikkert tid til å sitte og prøve meg litt på bilder og for å få bloggen bredere. Tusen takk!

sologbolig sa...

Hei hei !Kan dessverre ikkje hjelpa deg med englevinger, her i periferien finst det visst ikkje englevinger !! Hehe! God tur til Sverige da ! Spent på ka du har studert !? Ha ein fin dag !

Ragnhild / Wallas Verden sa...

http://landhandelen.net/
I denne butikken var det jeg såg englevinger til nedsatt pris.

God helg
klem

Alvas hjørne sa...

Håper du får tak i englevinger, for de englene dine er bare så herlige!
Ha en fin Sverigetur og helg!!
Klem!

Som mine dager er sa...

Årner seg ALLTID for snille jenter Gunda ;-)

Ha en fortreffelig helg.

Marit

Jannicke sa...

...har nå kost meg med dine siste innlegg..
Liker godt det jeg ser hos deg!!
Kattebildene var spesielt nydelige!!
Herlig farge på pus!!

MaritK sa...

skal forhøre meg litt rundt Gunda,ang.vinger.god helg!

Linda sa...

Heisan...
Så flotte bilder!
Som alltid!
Håper du får tak i englevinger!
Jeg har så lyst på et gammelt sprosse vindu for å ha speil i, får du inn ofte slike?
Hva tar du for de?

Ønsker deg en super fin helg!

Klem fra Linda

MajorogMeg sa...

Følehorn er kjempeviktig...for oss alle. Best du fixer de før du reiser bort.
Ha ei super helg Gunda :)
Klem fra Major&Mossan

Guro sa...

Bor på feil kant av landet til å bli med på en loffetur fra Stjørdal, men jeg skal så absolutt ta en loffetur innom den fantastiske "skrotkjærringbutikken" din neste gang jeg er på de kanter! (Kona er fra Trondheim, så det skjer faktisk stadig vekk.)

Kattene våre har forøvrig to gjestesenger og sitt eget rom med en rekke kattemøbler å velge blant, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å nekte dem tilgang til mitt forsøksvis allergivennlige soverom :-)

Guro sa...

Jeg blir forresten helt starstruck av at du følger bloggen min, det er jo en kjempekompliment! Jeg har ikke helt skjønt hvordan man følger blogger enda, men det finner jeg vel ut ;-)

Ser fram til å finne knaggerekker og mye fint i gundas factory! Jeg har sett på flere ting der inne, men venter på rette øyeblikk (også kjent som "lønningsdag").

God tur til Sverige! Itj å fårrå nålles!

Gamlå sa...

God helg til deg også. Englevinger var det der jeg trodde. Gamlå gjemte vekk et par pakker i hyllene så bare gi meg beskjed hvis du vil jeg skal kjøpe noen pakker til deg!!

Da jeg gikk ditt idag da så virket det som om du hadde fått mange nok vinger :)

men har du ikke nok så skal jeg skaffe deg noen vinger jeg skal du vite.

Gamlå hjelper GundaM hun skal du vite.

Skal en tur til byen imorgen da Gubben bare må ha noe til disse mopedene han fikser opp. leeeeeeer

Gamlå er så glad for at vi har hobbyer.:)