Sider

søndag 8. mars 2009

Back To Base

Idag tok jeg med noen av mine "viklerier" til stranda.
Sette de i sitt rette element tenkte jeg, det er jo her dere kommer fra !!!
.. ..
Denne kreasjonen under her blåste rett og slett ut på sjøen, men heldigvis pga driv veden på fløt den så fint, så fint ;0) Og saltvannet gjør kanskje at den ruster litt og ;)
Lite driv ved å finne for tiden, det kommer kanskje av at det begynner å bli trendy...?
Vel, jeg er jo med på leken og må tåle steken og flott at strendene blir renset for ved ;0)

DSCN8531
Noen lurer på om jeg legger disse vikleriene mine ut i Gundas Factory...?

Jeg vet ikke, hva skal en ta for noe slikt da og vil noen kjøpe dette ...?

Får tenke på det, men fant meg noen "englekropper" der ute idag så snart kommer det flere engler i Factoryen og snart kommer det vinger i posten !!! Hurra ;0)

30 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Flotte bilder Gunda. Jeg har sanket drivved og pinner i årevis. Gøy at jeg holder på å bli moderne :) og ikke utgått på dato.
Du får ta turen hit, drivved i mengder!!
Hytteklem fra meg!!

Monica sa...

Høres ut som om det var en frisk tur til fjøra:) Du imponerer stadig med din kreativitet;) Klem

GundasFactory sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
organic-lizzi sa...

Åhhhh!! Såå deilig...
Superfine ting du lager..Kunstverk til de grader:-))Ikke lett å prise tingene en har laget..Synes du tar for lite for de fantastiske englene...
Fortsatt fin kveld & Stooor klem fra Randi

Maliva`s verden sa...

Ha-ha,ja det er sant det......Takk for lånet...blir kun et bilde til en setn...Men en aldri så liten reklame er du verdt:O)

Evami sa...

Du kreative,kreative Gunda:) Så flotte bilder og så flotte viklerier du har laget:)

Ha en fin kveld:) Klem Eva

tinemor sa...

Vakkert, vakkert!
Kunst, både i produkt og i foto.
Klem

Marie sa...

Flott kunst dette!

Ha ei fin veke :)

Anemone sa...

Skjønte at noe her ble tatt av vinden ja..., og legger du det ut i butikken blåses det vel bort derfra i en fei også tenker jeg.

Jeg har faktisk gått å tenkt på at vi to skal starte firma jeg nå. Design av hoteller!!! for fader, DET hadde vært noe det :-))
Millioner av ideer i mitt hode, og driv ve ned hoteller hadde det blitt du :-) spennende da.

Tulip sa...

Du asså..!!
Det ble flotte bilder der ute i guds frie natur! Så snilt av mannen din å bli med som stylist!:)

Håper kvinnedagen har vært flott for ditt vedkommede! hihi

Solveig sa...

Hei hei:)
Takk for koslige hilsner!
Da blir jeg så glad vet du:)

Tallerkenhylla er jo også Bruktbo kupp;) Jeg kommer da tilbake,så vi treffes nokk! Men det er litt typisk min flaks.. Men du fortjente en vinterferie du også da;);)

Så utrolig flotte bilder!
Det var virkelig back to base det her ja:) Helt nydelig.
Og så flink du er! Lekker kombinasjon må jeg si:)

Ha ei kreativ uke:)

Anne-Berit sa...

Vet du dette syns jeg var veldig fint.Skulle virkelig tro at figurene dine hørte hjemme der nede ved sjøkanten.Du er en sann kunstner.Ha en fin mandag:o)

Miamor sa...

enda flottere i sitt rette element..selv om været ikke vare det beste der oppe i dag..men det hindrer ikke deg min venn ;) Traff a Anne da???

Josefine sa...

Du er jammen en kreativ sjel....her kommer innleggene på rekke og rad:) De var vakker der de står...de var liksom hjemme! Takk for kosleig innlegg hos meg, snakkes...stor klem

I huset ved bekken sa...

Flott Gunda.
Legg de ut for salg, ta gode priser. Det er da godt håndtverk/kunstværk.
De som kjøper , er da de som vil ta godt vare på det og glede seg over det. De andre har ikke skjønt de.
Jeg vil gjærne kjøpe en engel, når du får lage nye.
Og du--jeg har ikke drukket den drinken jeg heller, men det var da et rått bilde?
Klem Kate

Dagny sa...

Trur vi må opprette "STOPP Å RAPPE DRIVVEDEN TIL GUNDA"-gruppe på facebook. Kan ikkje risikere at du går tom ;-D

Guro sa...

Legg dem ut, og ta så du får realt betalt for jobben og alt! Jeg er mer av en soppkjerring enn et englebarn, og ville definitivt være gæren nok til å legge ut fra lønningspåsan for slikt noe :)

A-mora sa...

Fantasien din er i allefall i orden:))) Blir bare helt imponert over alt du finner på:)) Det kan ikke være kjedelig og være sammen med deg:))

Ha en fin mandag:))

ArneA sa...

Kreativ er du. Det siste bildet er veldig bra

JULIE K sa...

De her bildene og ideene dine er bare helt utrolige : )

Berit T sa...

Herlig og friskt!

Det er ikke enkelt å finne rekved her på disse kanter iallefall, og har aldri vært det.
På hytta hender det at det kan bli en fangst i påsketider.

Godt at du har fått tak i englevinger. Skal holde øynene oppe å se om det er noe her i nærhete. Vet jeg har sett, men aner ikke hvor. Husker jeg tenkte at det var en merkelig plass å selge slike ting!

Ha en flott dag.
Klem.

Kathrine sa...

Herlige bilder da!! Godt du ikke blåste på sjøen du også, for det har neste jeg gjort i dag på turen min.
Ha nok en kreativ uke:-))

Klem fra meg:)

kari - carpe diem sa...

Utrolig stilig. Må le av meg selv, men når jeg kjører utover veiene her på smøla, ut mot veiholmen, og kikker nedi fjæresteinene...ja, da tenker jeg på deg og englene dine, og hvor mye rak-ved du ville funnet her:-)

Montebello Möbler sa...

Hejsan!
Vilka fantastiska verk du gör!
Jättekul å ha hittat hit till dig.
Otroligt vackra bilder från stranden.

Återkommer mycket gärna.
Kram på dig,
Malin :)

Alvas hjørne sa...

Herlige bilder hos deg!
De tok seg flott ut mot sjøen!!
Ha en fin dag!!

irina /Alex sa...

Ble jo kjempekult !!Henter skapet i morra.

anneskreative sa...

Disse tror jeg sikkert du får solgt, om du vil.
Blir lekkre i et stort åpent vindu ut mot havet,,,,,(kanskje noe for Rune Rudberg)
Men er kanskje ikke slik kunst han har sansen for,,,,haha.
Ha en fin mandag.
Anne

Solveig sa...

Joda, mye som har gått ut fra butikken hos deg ja!
Men du kan da ikke få plass til alt hos deg du heller;)
Men hadde jeg jobbet slik,hadde det nokk bugnet i skuffer å skap:P

Ha en fin fin dag:)

Hilde Iren sa...

Så utrolig fine de er! Nå ble jeg glad - hele meg ble faktisk veldig glad :) Tusen takk for at du deler :)
Skulle gjerne sett dem "live"
Hilsen Hilde

Tone sa...

DU ER BARE HELT UTROLIG!! - jeg viser deg frem til hvem som helst!!
Vi har et galleri her hos oss - kom igjen!!