Sider

torsdag 12. mars 2009

Det er servert !

God morgen der ute!
Tenkte legge ut bilder av noen av mine serveringsbrett ;) Jeg bare elsker store, kraftige og rustikke brett! Men når har en egentlig tid til å bruke de...? Hmmm.....

Over her rett og slett en kraftig plank driv ved, funnet i fjæra. To hull er boret i hver ende og tau er brukt som håndtak! Simpl Living....
Under er et brett lagd av to litt smalere fjøler fra verveggen vi har nede i kosestua.
Håndtak her er to gamle fra et gml kjøkkenskap.

Det brettet jeg liker aller best er nok dette under her og det er vel egentlig en gml spade brukt til korn i gamle dager nå er det pizzafat og serveringsbrett! Dette fikk jeg av en herlige venninne jeg ser så altfor, altfor sjelden for tiden.....
Og tiden, tiden den flyr !
Og på jobb igår gikk en to hundre år gml stalldør i asfalten med et brak og falt fullstendig fra hverandre....Jeg satte den inn i containeren klar for å bli flis....
Den skal UT av containeren igjen straks jeg kommer på jobb og taes med til mitt verksted...Den skal bli et......BRETT ! Et nytt brett ! Ha en fin dag der ute ;)

22 kommentarer:

Som mine dager er sa...

God Morgen, min venn. Så fine brett du har, jeg elsker brett, spesielt når de kan få stå på bord rundtomkring i huset og ha noen små lysestaker og annet nips på.

Kos deg med dagen i dag. Mulig jeg stikker Containeren din og sjekker ut forholdene ;-)

Varm klem.
Marit

Evami sa...

Brettene kan jo brukes til underlag og til å sette små stilleben på:)

De brettene du sier her,er rustikke og kule:) OG veldig deg:) Gleder meg til å se resultatet av stalldøra.

Ha en toppers dag:) Klem Eva

Alvas hjørne sa...

Heisann!! Så herlige brett,kjempeflotte!!
Blir nok fjæretur på meg i påska ja...her fikk jeg flere ideer i mitt fra før så ideerike hode(mann og barn sukker oppgitt..)
Ha en flott dag da!!

Småbyliv sa...

Oi, så flotte! :o)

Anne-Berit sa...

Fine brett,likte dem alle.Tenk å få så mye fint av alt mulig da.Du er et unikum:o)

Magny sa...

liker dette! vil også lage sånn...
du er og blir kreativ!



forresten,- pianolæreren til sønnen min døde forrige helg,- han var fra stjørdal,- værnes kirke skulle det være i,- 48 år gml...

klem til deg~~~¨
magny

A-mora sa...

Så tøffe og rustikke brett du har laget deg:))

Fine er de:))

Ha en fin dag:))

MajorogMeg sa...

Jøss...kor stilig!!! Hvor tar du kreativiteten fra? ER kjempeglad du deler den med oss:)
Ha en super dag!
Klem fra meg:)

Mia sa...

Så flott at du har fått tak i flere englevinger, men så synd at den gamle stalldøren ikke hadde vinger på seg da den gikk i bakken. Eller kanskje like greit, for det kan jo bli mange flotte brett av den, tenker jeg. Og disse brettene dine er bare så stilige, akkurat som de herlige englene dine er... og "dusjkarakken" (jeg har ikke klart å glemme det innlegget ditt enda...)

norsk stil sa...

Hei! Det var fine brett! Jeg er også veldig glad i rustkke former i massivt tre. Den spaden var fin!

=Anja sa...

God aften o Skjønne!

Og på mandag håper j å treffe Marit i Blomsterbua

Dette blir braa!!!

Slutt

Briggs lekehus sa...

Nyyydelig! som alltid. foto og brett.

Jill sa...

Å så vakre brett!
Blir spennende å se hva du får ut av låvedøren som gikk i knas...
den hadde nok vært vakker å ha stående et sted akkurat som den var.
Men nå kan den jo få nytt liv og deles med mange !
Ha en kreativ kveld!

Tulip sa...

Det var flotte brett du viser. Likte alle tre, jeg!
Billig og enkelt-og ikke minst utrolig flotte:)

Klem

Sommertid sa...

Hei. Første gang jeg stakk innom her..og det angrer jeg ikke på..såå mye fine bilder..og ja..rustikke brett er herlige. Har bare et vanlig et jeg..

Monica sa...

Så fine brett:)Klem

Anemone sa...

:-)) hærlige du. Surfebrett??

...og som du ser; Kjøben nå 345;-

organic-lizzi sa...

Lekkert..lekkert&dritlekkert!!!!
Jeg blir sååååå "misunnelig"på deg som har taket på treverk og skruer:-))
Superdeilig kveld&Stoor klem fra Randi

Runa sa...

Her er det masse flott som vanlig!
Masse inspirasjon å hente!
God vår til deg!

Tante Mimmi sa...

Flinke du!
Får til alt!!!!:)
Så godt å komme innom her- får arbeidslyst!:)

Linda sa...

Så herlige serveringsbrett!
Smart!
Utrolig at du kommer på det!
Artig at du kommenterer brettet mitt igjen!
Jeg har nok bestemt meg...det blir nok ikke malt :O)
Jeg synes selv det gjorde seg der det står nå, sammen med drivvedkvistene!

Ha en fin kveld.

Josefine sa...

Åå så tøffe brett du har...de var virkelig kjempestilige. Artig med handtakene på den røffe fjøla. Og så lekkert med søte kopper oppå. Og den pizza spaden var jo rå...er så imponert over mulighetene du ser:) nattaklem fra meg