Sider

mandag 9. mars 2009

Endelig i hus ;0)

Idag fikk jeg pakke i posten fra en veldig snill og omtenksom bloggvenninne ;0)
Hun var i byen på fredagen og fant englevinger, og vips er vingene oppe i lia her !Herligheten, hva skulle vi gjort uten denne bloggverdenen...? Takk, takk skal du ha og til alle dere andre som er på utkikk for meg ;0)


Starta med å ta bilder ute på terassen, men vinden....Og disse vingene er jo lette og elsker å fly!!!
Best å ta fotoseansen innendørs på dager som denne ;0)
Så nå henger flere "kropper" der ute på terassen til tørk i kurven sin etter turen på stranda igår og da er jo denne flotte vinden kjekk å ha! Tørker enda fortere da ;0)
Bølger, salt og vind ;0) Og ved neste måne setter jeg igang med produksjonen av nye engler om jeg får ånden over meg da ;)

25 kommentarer:

Ida sa...

Du er heldig, ja! :)
Kos deg med produksjonen og ha ei finfin uke Gunda.
Klem.

Marina sa...

Jeg er dybt, dybt inponeret over din meget smukke blog og alle de vidunderlige ting du har skabt. Her hos dig bliver jeg nød til at kikke ind fremover. Tak, du har givet min aften smukke drømme.

Tulip sa...

Å sånne vinger fikk jeg til jul av en kollega!

Vakre luftige vinger, blir sikkert flotte på englene dine!

Kos deg:))

organic-lizzi sa...

Så deilige bilder..sukk...
Bare hyggelig vet du:-)) Jeg er jo ikke sen om å spørre deg om hjelp når det trengs din herlige trønderengel..
Tenk om jeg ikke hadde blogget!!
Da hadde jeg gått glipp av mye godt..
Fortsatt deilig kveld & skikkelig BamseKlem fra Randi

Alt godt sa...

Så fine venger! Slike kunne eg trenge når eg syklar langs ring to på veg til jobb. Ho der velkledde middelaldrande dama på sykkel som luktar dyrt - det er meg... Berre englevenger som manglar! :D

MajorogMeg sa...

Flotte bilder Gunda. Vind...det har jeg plenty av..Var ute og tok bilde av måneskinn i fjorden i stad. Med stativ..fikk det ikke helt klart på grunn av vind. Men den har snudd så nå har jeg 27 gr inn her. Major lligger foran oljekamin i "nystua". Mossan sitter foran peisen i "gammelstua"..
Bra det finnes godde venner som fixer vinger til deg..ja hva skulle vi gjort uten bloggen? Skjønner ikke hva jeg gjorde før den tid??
Klem fra Major&Mossan..

tinemor sa...

Så bra du fikk noen!
Men du vil vel treng enda flere om en stund...?!?
Jeg holder utkikk vet du
;-)
Klem

Anemone sa...

Ja, kos deg med vingene, men ikke lett helt nå da :-))

=Anja sa...

Wow-
Skikkelig indianerstemning!!!

Anne-Berit sa...

Kjempebra at du har fått tak i vinger til englene dine.Har dere hatt like mye vind som vi har hatt i det siste,så blir det vel ei ordning med rekved også.Kos deg med dine fine engler:o)

Anniche ♥ sa...

Så masse flott du trylelr fram altså! Bra du fikk tak i englevinger !! Si ifra om jeg kan hjelpe deg ved en senere aanledning da !! Klem A

Marie sa...

Blir nok fine englar med sånne venger :) Og så passar det jo så godt å lage englar når du får "ånden over deg", hehe.

Nattaklem frå Marie :)))

Jannicke sa...

Søte vinger,
kommer til å kle dine søte engler helt fortreffelig!!
God natt fra meg!

ASSA sa...

Ja her daler englevingene inn ja ;o))

Håper ånden kommer over deg så produksjonen kommer igang, og at den ikke blåser helt bort!

Tante Mimmi sa...

Hei på deg min ven!
Du står på! Og tenk at du fekk gubben med ned i fjæresteinane med alt! Imponerande! :)
Flott vart det!
ja..du eg har mykje godt arbeid i vente..litt stopp i produksjonen, har venta på ny stein, litt ferie og så må ein jo vente litt på lysta innimellom! For me drive jo berre med slikt når det er kjekt, ikkje sant! Me stresser jo ikkje;)
Koos deg!

Min Verden Hanne sa...

Godt du fikk flere vinger :) Kos deg med dem og lag mange, mange engler. Ha en fin dag. H.

Marias skriblerier sa...

Nydelige vinger! Heldig du :D

ArneA sa...

Du får sende noen til hun som har vært i Hell, og fortsatt ikke er på hell, eller kanskje vingene er svarte i den delen av Trøndelagen

Evami sa...

Nydelige bilder og så kjekt med snille bloggevenner som har oversikt over hvor de finner det du mangler:)

Så deilig i dag når sola skinner:) Tror det blir en markatur på meg nå,med kameraet på slep:)

Kos deg i solveggen:) Klem Eva

Linda sa...

Så kjekt at de hjelper deg med å finne vinger;o) Nå skal jeg sette meg ned med hjemmeeksamen som jeg nettopp har fått utdelt.. Ha en superdag! :o)

Randi sa...

WOW...så fine bilder..og så flott at du fikk tak i engler.
Stilige strand bilder nedenfor:-)

Ha en flott dag fortsatt.

Klem

I huset ved bekken sa...

Takk, det gleder jeg meg til.
Skal på sykehuset å ta ultralyd i morra. Så får vi se om utbruddet er ferdig eller om noe må knuses.
Så skyttsengel ønskes.
Klem

Monica sa...

Kos deg;)

Tn sa...

When I have a big house,first of all,I want to own a bookcase like yours.I want to share the shoes puma shoes on sale I like best with you.You can buy it online.It's very cheap and comfortable. puma future catis made of leather,it can absorbent.Don't miss it.

Tn sa...

Nice to meet you.I can't speak your languane,but I like your blog very much.I want to share my favourite clothes with you.The scott sale lyle and scott sale.The ralph lauren shirts cheap ralph lauren shirts,The polo shirts wholesale polo shirts wholesale and the polo shirts polo shirts .They are very nice,and so comfortable.You can see it from the net ,if you like it,please don't miss it.