Sider

søndag 29. mars 2009

Green Days

Hektiske dager og lange kvelder... Deilig ta det litt mere med ro i helgene ;0)
God mat og drikke, venner og unger !

Glemte aldeles å kjøpe inn blomster til helga så måtte ta til takke med restene etter disse søte blå . Mr E glemte det visst han og ... Hint, hint ;)


Ser mange av dere rundt om lager innlegg med ting kjøpt i butikken min, kjempegøy og spennende å se før og etter bilder fra dere!
To innlegg fra nå i helga kan dere se her og her ;0)


Til sommeren er jeg blitt spurt om å bli med på div utstillinger rundt om, men det mest spennende er at jeg også er blitt forespurt om å være "taterkjerring" på museet en helg i juni ;0)
Sitte der med viklereiene sammen med min kjære venn Roar ;) Hmmm

Ha en flott søndagskveld der ute, her skinner faktisk sola inn gjennom nyvaskete vinduer!
Herlig ;0) Stooor klemmmz

29 kommentarer:

Miamor sa...

Har du alga alle kurvene du har bilde av under her...imponert....når får du tid min venn???
rolig søndag..men sola skinner..så nå bærer det ut...en liten tur...
ha ei super uke..

Briggs lekehus sa...

Nydelig nydelig nydelig.Utrolig flott grønnfarge!

Anniche ♥ sa...

Du er kjempeflink å skape stemninger i bildene du tar , er jo rene interiørbladet her inne! Inspirerende!!! Klart du er spurt om slike utstillinger - du er jo kanonflink :))

Ha en super søndag , nå skal jeg rydde ...æsj

MajorogMeg sa...

Nyvaskede vindu? hmmm..det må jeg også gjøre..
Ja, skal du være taterkjærring?

Flotte bilder med grønne og klare glass mot tre..vakkert.

Ønsker deg en herlig søndagskveld:)
Klem fra meg!

Josefine sa...

Hei på deg så fine bilder hos deg:) Nydelige grønne kopper og fat, passet godt her hos deg! Så artig med museums opptreden da:))
Ønsker deg en flott ukestart! Klem

sologbolig sa...

Så spennande meg så mange forespørsler. Her har også vert ein deilig og lat søndag.

Min Verden Hanne sa...

Så deilige grønne bilder. Trenger ikke noen blomster da :) Jammen er du produktiv. De ståltrådbollene er kjempefine! Ha en kjekk uke. H.

sologbolig sa...

Meg igjen. Det øverste bildet hos meg er fra Buerbreen som er ein arm av Folgefonna (Norges tredje største isbre).... viss du lurte på det !

Kerstin sa...

Herlige bilder hos deg...selvfølgelig blir du spurt du er joe n dyktig dame må forstå=)


Ha en fin uke start Klem ;O=)

organic-lizzi sa...

Hvordan i all verden får du tid til alt dette!!!!!!!!!
Nyyydelige bilder..Fikk lyst til å slå meg ned sammen med deg der:-))
Tro det eller ei,men jeg har "hurtigvasket"vinduer i dag!!(ikke til å tro...)
Superdeilig kveld & Stooor klem Randi

Min Verden Hanne sa...

Takk *rødme - rødme* Jeg er så stolt over å endelig ha fått det til - helt alene! Hanne

Tante Mimmi sa...

Hei du superkvinna! (som kan sjå ut gluggane!; me andre ser tåkeheimen!)
Og desse nydelege bileta!Mmmmm!

Men du...eg får sei som ungane "uettfædiiig"...eg og vil handle i butikken din! Tenk om du hadde nettbutikk- du hadde sprunge på posten heeeiiiile tida!(meir enn du har gjort til no;) )
Eg har ein skummel plan- trur eg må rømme med mannen oppover dine trakter når me er i grenda hans i sumar! Fylle bilen til den gulpar!
Klarte å "rydde" i butikken min etter frøkena tok afære...men vart først så forkava att eg ikkje fekk det til- la ut ein "advasel" (som du såg), la tuppene, pusta djupt- og så var det jo berre superlett!puh!
"Snakkast" då!Goood veke! klem!

Kathrine sa...

Hi hi.. Snart "museal" du og nå. Hmm...Vi har vel begge hørt musealdamen i aksjon vi ,)

Herlig i kroppen jeg etter skitur til hytta i helga. Vårlig i hagen i dag. Dusj og godt i glasset nå = :D

Ha en fin fin kveld med dine grønne flotte glass!

:)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

For et nydelig innlegg, Gunda. Grønt, you know - og hvilke stemninger du skaper! Nyvaskede vinduer har du også, du rekker over mye! Takk for sist, også - alltid koelig å treffe deg, og så den drømmesjappa du har da...I'll be back! KLÆM!

Tulip sa...

Så gøy å være ettertraktet taterkjerring! Det er kult, da!
Tydelig at du er synlig i miljøet rundt deg!!!

Nyydelige bilder:) De grønne glassene er kjempeflotte:)

Marie sa...

Grønt er skjønt!!!
At du blir bedt med på utstilling forstår eg godt du!
Så herleg med nyvaska vindauge :)

Ha ei fin veke :)

I huset ved bekken sa...

Grønt er skjønt Gunda.
Morro at du likte tøflene og kransen.
Tror jeg har laget 100 kranser av hengebjøkk---det er snart ikke en lang grein igjen på trea her omkring.
Jeg blir lykkelig når jeg finner et nytt tre det går ann å høste noen greiner av.
I kveld har jeg laget krans til å ha i 2 store urner vi har på trappa ut mot veien. De urnene hadde nok du likt. Det er egentlig urner de bruker å smelte metall i på en fabrikk her i byen.
Røffe,gratis og vakre synest jeg.
Klem Kate

Anne-Berit sa...

Kjempefine bilder,ingen er så flink å dandere så bildene blir interresante og vakre som du er.Jeg er så imponert:o))

Anne-Berit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ArneA sa...

Skulle nesten tro du hadde vært på Senterpartiets landsmøte. Der måtte man også lete lenge etter noe blått som minnet om det gamle partiet. Nå er det snart mer rødt enn SV, men hva ofrer man ikke for å sitte med makten
Uff!

Randi sa...

Så moro da...gleder meg til utstillingen.!! håper jeg får til å ta turen og se den.
Utrolig flotte grønne glass du har. Det minner om det settet vi kastet for ett par tre år siden...men det var brunt og det var ikke i min smak. Men egentlig angrer jeg meg at vi kastet det.

Håper du får en strålende fin uke
Klem

Alvas hjørne sa...

Så skjønt med grønnt glass!!
Veldig vårlig og vakkert,fantastiske bilder!!
Ha en fin dag, kos deg!!

Missfryd sa...

Utrolig flotte bilder. Det grønne glasset og lyset i bildene ble "bærre lekkert":-)
Det må være morsomt å følge varene sine når det blir så lekkert som hos dine eksempler.
Klem I

Linda sa...

Flotte grønne glass!
Like spent hver gang jeg kommer inn hit!
Hva har Gunda funnet på nå da?
Men vet du jeg blir aldri skuffet!
Noen ganger spekulerer jeg hva i allverden er dette?
Men det er det som er så spennende...det kan være merkelig...rene kunsten!
Og alltid flotte bilder!
Du kan å leke deg du :O)

Ha en fin uke!

Klem fra meg

Monica sa...

Grønt er sååå fint! Vakre bilder igjen:)Du går en hektisk tid i møte skjønner jeg...:) Klem

Rannveig sa...

Fine bilder!! Ser ikke ut som du trenger blomster i helgen, du får til fin stemning allikevel;)

Jeg var forresten innom en bruktbutikk i helga, og den kan ikke sammenlignes med din. Der var det dyrt og liten variasjon av varer. Det tok bort hele sjarmen med bruktbutikk. Synes du gjør en god jobb på sutterøya!

Ha ei fin uke!

Mia sa...

Åååh, så helig det var med alle de nydelig grønne glasstingene på det røffe rustikke bordet og stolen med saueskinn og det hele. Som Anniche her sier, så er du virkelig flink til å skape stemninger. Og jeg digger alt det du viser!

Snøstorm sa...

Så flotte farger. Det var herlig med litt grønt! Det samme serviset har jeg hatt lenge etter samboers besteforelder. De er nå gitt videre til min kjære lillesøster som elsker den grønnfargen. Jeg har alltid vært redd for å knuse dem og de har ikke blitt brukt. Finfint med agurk, hihi. :P

Marias skriblerier sa...

Herlige bilder med grønn vri! :D