Sider

mandag 23. mars 2009

Hverdager

Endelig fikk jeg til å hente frem gamle bilder fra diskett !!! Men den satt langt inn du ;)
Men jeg greide det, jippi !!! Og phu...Travle dager og lite tid til fixing her hjemme, derfor kommer en reprise.
Mine bord med hyller av stoff og den herlige hagebenken, rett og slett en stokk funnet nede i fjæra som jeg fikk satt kraftige hjul på. Vips, en favoritt på terassen her ;0)


Og mine to gjenbrukskatter, hentet her! Eller den ene kom jo av seg selv da ...Hadde vel ikke hadd den om ikke...? Enn om en hadde vært katt du...? Ligget og vaska seg dagen lang.
Hadde vel blitt kjedelig for "hypre" meg tenker jeg ;0)



Avslutter med dette "hverdagsbildet" under her.
De blå skoa er levert Fretex for lengst og det er mest rot oppi hylla der ;0)
Puter, blader, pledd og innimellom en lazy katt ;=)

DSCN0297

Kos dere ;0) Stooor klemmmmmz fra meg!

23 kommentarer:

JULIE K sa...

Er det ikke der Ippi ligger ?

tinemor sa...

Så deilig!
Er det avslappning og kos for interiørblader, eller for deg......?
Klem
PS! Vi hadde besøk av ei du veit av å, i dag, i butikken..... ;-)

MajorogMeg sa...

Hverdager? Minner meg om avslapping og helg dette bildet:)

Så helt herlig ut..
Klem fra meg:)

Anita fra hjerterommet sa...

Hei så fin blogg du har. Masse inspirasjon å hente her! Masse flotte bilder du har her!

Kathrine sa...

Sitter her og er så slapp så slapp. Godt å hvile øynene på bildene dine her inne.
Mye bussing på meg og ungene hit og dit når han som kjører bilen er borte titt og ofte. Og fy så glatt det er ute..
Nå skal jeg karre meg opp i sofaen og vente på hun som er på trening til halv ti.

Ha en fin fin kveld:))

Evami sa...

FLotte bilder og slike repriser tåler jeg meget godt:) Hvis hverdagene dine er slik,så har du en langt roligere hverdag enn meg:) Klem Eva

Lyst på livet sa...

Tåler godt repriser her hos deg ja! Den benken med hjul var jo bare kanonrå!

Hepp

JULIE K sa...

Tjihi ja der er de vet du. Gode katter : )

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

DU inspirerer meg!
Takk for titten :o)

Vibeke

Anemone sa...

Kjæm å lægg mæ der æ å!!
Og så underholder du litt du...

Monica sa...

Herlige bilder:)

Ikke en snøflekk på bakken her nei, men masse i fjellene... Kom et lite melisdryss i natt, men det forsvant igjen i løpet av formiddagen;D

Blir nok snart bart hos dere også:D Kos deg du også! Klem

Josefine sa...

Hei...så fin bilder. Den hagebenken din fikk jeg lyst på...sååå lekker:)
Søte puser som har "konge" plasser,...de har det bra hos denne matmoren! Kjempefin hylle også,..stor klem

Miamor sa...

Hverdagsdamer er bra damer...vi tar en fest også hvis noen tvinger oss..eller???

ASSA sa...

Takk for titten!
Herlige bilder igjen ;)

Tante Mimmi sa...

Så fint atte! nyter det eg! Og Slik krakk skal eg og ha ein dag!:)

Alvas hjørne sa...

Den hagebenken din er bare lekker, skulle gjerne hatt en slik...
Ha en toppers dag!!

ArneA sa...

Din kreativitet hav ikke grenser
Bra

Randi sa...

Som vanlig finner jeg inspirasjon til noe nytt her...den benken såg jeg da i nærheten av her jeg bor....det var smart. Kunne tenkt meg en sånn i hagen jeg...ved stampen som jeg skal ha i år..hihihi

Ha en flott dag

Klem

A-mora sa...

Har du sånne hverdager???? med avslappning og interiørblader. Tror du er litt for rastløs til bare og slappe av. Selv om det er viktig og ta en pust i bakken en gang i blandt:)

Ha en super fin tirsdag:))

ASSA sa...

Flotte bilder !
Mail til deg:)

Fiona sa...

jeg simpelten elsker "krakken" du lagde! en fantastisk ide!!

organic-lizzi sa...

Lurer på hvor i all verden du får dette fra(ikke hvor du finner materialene altså!!)..Hjul på & vips en benk...og såååå fiiiin:-))
Jeg blir helt stum av beundring så vet du det..
Deilig kveld & Stoor klem fra Randi

Missfryd sa...

Du har den herligste blogg. Utrolig spesiell, kreativ og stilig:-) Bare måtte si det:-)
Klem I