Sider

tirsdag 24. mars 2009

Anemone på Catwalken !!!

Ehhh, herlige Arne i en eller annen storby sørpå lurte på om jeg hadde hatt Anemone på besøk i hagen .... Han hadde sett noe hårete greier lengre ned i bloggen ;0)Vel er Anemone vakker og vel har hun kunnet gått på CatWalken, men....
Hagen her er enda full av rust og driv ved så her har hun ikke vært ! Enda ;0)

Og som dere ser er den gamle kåpa mi fra min glanstid sent på 80-tallet blitt til en pute for mine hårette venner her inne ;0)
Og først nå ser jeg i samma slengen at steinen ligner et egg og at dette er årets påskedekorasjon hjemme hos meg!!!


DSCN8959

Veien blir til mens vi går, CatWalk eller ikke !
Bare du har gnisten er det meste gjort, og gnisten ... Ja, du finner den her og her ! Og mange andre steder her i herlige bloglandia ! Ha en flott onsdag der ute !!!

17 kommentarer:

Josefine sa...

Go,morgen Gunda...så herlig innlegg på morgenkvisten:) Stilig påskepynt...hadde ikke ventet noe annet her hos deg. Nå er jeg i farta og skal på jobb...ønsker deg en strålende dag, klem

Anemone sa...

Tullkjærring, men du så arti vi har det selv i alle fall :-)) viktig det!!

Men noe særlig å sove med var det håret ikke du...

Påske?? hva er det?? ski??

tinemor sa...

Tenkte på Anne med en gang jeg så overskriften...
Ser henne for meg som flott modell ;-)
Nydelige bilder, -som alltid
Nyt dagen
Klem

Evami sa...

TIhi,. Men koselig med Anemone besøk hadde det vært da:)
OG så flott det er i hagen din:) Kan kose deg ute i de 7 blå det er her inne i byen på morraskvisten du:)
Stilig påskepynt som dukka opp helt av seg selv:)
Ha en strålende dag i sola:) Klem Eva

Guro sa...

Det var den beste påskepynten jeg har sett, Gunda! :-)

BEA sa...

Dæken.. tru ka gubben sir vesst æ tar minkpælsen og kleppe opp.. problemet va å finne stein, førr det har dæm ikkje her i Danmark...

Ha en flott dag...

Hilsen Bea i Danmark

ArneA sa...

Hyggelig at mine kommentarer gir dere assosiasjoner og inspirasjon til nye poster.
Ikke er hun hårsår og dine kreasjoner hadde vel passet over øra mine blank son issen er.

A-mora sa...

Så stilig påskepynt:))
Det er bra vi ikke liker det samme. Ang innlegget mitt. Jeg og søstren min har totalt forskjellig smak:))
Ha en fin dag:))

MajorogMeg sa...

Den kåpa di var sikkert knalltøff...på slutten av 80-tallet:) Nydelige bilder, Pus er vakker.
Hund ja..Pus parkerer hunden. No prob.
Takk for bursdagshilsen..glad kaffebesøk er over..
Klem fra meg

Anne-Berit sa...

Endelig får jeg til å kommentere igjen,og her var det mye flott.Det første bildet ditt er jo et scoop,tenk å få tatt det bildet av den orange katta mellom føttene på en som går forbi,utrolig stilig.Mye annet fint her også,som vanlig.Ha en super dag.Klem!

Mia sa...

Heia Gunda! Jeg har hatt en liten "time out" fra bloggen (både min egen og andres...) men har nå kost meg med dine herlige innlegg, den ene mer hårete enn den andre! Bildene og tekstene dine er alltid like fine og festlige, så du må ikke forandre på noe (ser i et tidligere innlegg at du etterlyser ønsker fra lesere). jeg er jo nokså ny til bloggen din (og selv om jeg har tittet gjennom mye av det du har i arkivene dine) så jeg ser gjerne mer av alt det du har å by på. Like herlig hver gang!

Gunsan sa...

Glemte å si at selvfølgelig kan du linke meg i bloggen din, det er jo bare koselig! Var ikke klar over at man bør spørre først, mye å lære når man er fersk blogger :-)

Jonna sa...

Fin påskepynt,og så helt uten isopor inni og pålimte fjær fra kinesiske høns utenpå, grøss...!

tinemor sa...

Kan jeg låne bildet ditt av Far og "Elvis"?

LoneK sa...

Hehe, må le av det derre hår greiene.
Dere får det til, artig!

Ha ei fortsatt flott uke

Tulip sa...

Ja dåkk kan spøke!
Det ble iallefall nye innlegg både hos deg og AM av dette!

Klem:)

L i n d a l o v e sa...

Du ser jamen potensiale i alt du!!! Du kan virkelig gjøre gråstein til gull..:) super dag! klem