Sider

torsdag 5. mars 2009

Kan du hjelpe meg kanskje... ?

Jeg trenger hjelp med å få tak i hvite vinger til englene mine !!!
Har gått tom for både driv ved og vinger. Driv veden får jeg tak i snart men vingene er det værre med...

Jeg har kjøpt de jeg har hos Neste Stopp men nå er de tomme ser det ut for her i trøndelag .
Noen fikk jeg kjøpt i en blomsterforetning i Byhaven, men dette er vel en typisk julegreie kanskje..?

DSCN6978

Kanskje har du sett noen ett steds eller kanskje du har noen liggende...? Håpe, håpe ;0) Isåfall er jeg veldig interessert i å kjøpe de ! For snart finner jeg meg flere driv ved kvister til å lage engler av og da må jeg ha vinger ;)

26 kommentarer:

I huset ved bekken sa...

Hva trenger du hjelp til da, vennen?

Klem Kate

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hm, jeg vet jeg så det i en nettbutikk. men det er lenge siden og de var kanskje lit store. har du undersøkt hos Panduro. De har hvertfall hatt. men solgte kanskje ut alle med 50%. Men det kan jo hende de har på lager. jeg ville ringt og spurt.

Lykke til. Engler uten vinger blir jo litt trist.

Ha en fin kveld
klem

GundaM sa...

Panduro i trondheim hadde ikke ;( Men takk for tips da, kanskje jeg sku sendt mail til hovedkontoret både der og neste stopp...;)

Maritmor sa...

Å så søte engler! Synd, jeg kan ikke hjelpe deg med vinger! Jeg har ikke vært innom bloggen din før! Du verden så kreativ du er! Her var det kjempemye spennende! Lykke til med englevingene.

anneskreative sa...

Hei!
Det er en hobby grosist i Bergen som heter Global,,,,jeg har jobbet i et grosistfirma og da handlet jeg mye der,,,,,
De selger sikkert til deg også om de har det du trenger, Jeg vet ikke om de har englevinger,,,men du kan jo sjekke det ut,,,telfnr er 55 55 32 10.
Lykke til
Anne

Miamor sa...

Har sett de hos Linneas Hage i dag...de har nettbutikk.....prøv det du....hilsen hotelldama som koser seg ettr et bad med deilig musikk..mmmmm....vi rike har det godt...

Stine ♥ sa...

Det er flere nettbutikker som har hatt slike. Sjekk hos Annas Rom, Mias Interiør eller Lobelia

tinemor sa...

Jeg vet ikke om noen akkurat nå,
men dukker det opp noen skal jeg gi lyd!!
Lover.
Klem

Stine ♥ sa...

Disse fant jeg når jeg googla :)
http://www.annasrom.no/product.asp?p=576
http://www.miasinterior.no/chicantique-diverse.html
http://www.lobelia.no/?pageID=117&ItemID=3419

Får håpe noen har de inne da

MajorogMeg sa...

Jeg kan plukke fjær fra hytta..nede på Løkta er det masse fuglefjær..men det er fra måser og tjeld og slikt. Blir kanskje ikke engleaktig nok det... :)
Hva med krøllete spon etter en høvvel? Nei huff..nå prøvde jeg å være kreativ.
VEL, hyttelivet venter meg imorgen. Kreativiteten vil sikkert boble over når jeg kommer utover til all rakveden og pinnene mine. Nå begynner jeg og skjønne hva jeg skal bruke det til, takket være blant annet deg :)
Klem fra Major&Mossan

kari - carpe diem sa...

Resirkulering av fastelavensris...??? Nei, jeg har ingen gode råd utover de du allerede har fått. Jeg vet også at panduro hadde masse forskjellig vinger.
Min engel har det veldig fint her ute i havet! -men så var den jo en hav-engel fra før, også da.
Det beste er at den har en liten knekk i foten, så den er min sympatisør!

Maliva`s verden sa...

Uff så kjedelig,håper du finner noen som selger de fortsatt...Ellers får jeg ta en titt i julepynten her hjemme å se om jeg kan bidra med noen....Lykke til:O)Klem fra Maliva

Gamlå sa...

Heisann

Har desverre ikke noen vinger liggende i heimen, men jeg skal innom en slik butikk imorgen som kanskje har slike.......gir deg et vink hvis de har.

Ja, det er ikke det samme med drivved engler uten vinger!!! MEN de er stillige med stål vinger også:)

Ha en flott kveld

klem fra Gamlå

Anniche ♥ sa...

Hei Jeg har små englevinger igjen , koster 49,- per stk -

Bare sms meg på 924 65 282 om det er noe mere du lurer på:)

Kathrine sa...

Tenk at det er en ting du ikke finner i containerne til deg da!
Må da finnes en nettbutikk som selger. Det tror jeg iallefall.
Har sett etter jeg og, men fant ingen den gangen.
Nå hører jeg det er gult som er på moten, blir kanskje gult da?
Ellers så har vi jo flotte rypefjær rundt omkring på hytta. Men de blir kanskje ikke så fine som englevinger da.
Skal fortsette å se etter jeg, Gunda:-))

:)

Kathrine sa...

Du kan spørre Sanitetsforeningen i bygda di! De lager jo fastelavensris og veit sikkert hvor du kan få tak i.

:)

Lemi sa...

panduro???
har no iallefall hatt masse forskjellige...

Kathrine sa...

http://www.stoffogstil.no/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=5165

Her kan du bestille:))

Min Verden Hanne sa...

Jeg skal være på utkikk selvfølgelig. Ellers er det veldig koselig at Roligheta henger vedsiden av en melkebukk. Vi har melkerampen ved veien ennå, nå med postkasser :) God helg. H.

Laila sa...

Har akkurat vært inne på Sofies Villa, http://www.sofiesvilla.no, Der var det noen, muligens noe dyre og store.
Klem Laila

prinsesselinn sa...

PANDURO ;)
haen feiende flott helg

organic-lizzi sa...

Hallo:-))
Gikk in på pandurohobby.no..
Klikket på der det står alle varer..så dekormaterialer...så fant jeg det der det står jul..
Elsker englene dine:-))
Stooor nattaklem fra Randi

Anonym sa...

Ka me rypevinga??? Bli dæm for stor?? Dæm e nå kvit da, å e har nånn i frysern;o))

Klem fra Litj-Søss

Linda sa...

Hei på du, nei og nei...her må vi ha en vingerulling!! Du kan jo ikke være uten vinger!!Jeg har noen her hjemme, men jeg tror de blir for liten gitt..Lykke til med jakten GundaM:o) Natta..

Anemone sa...

Du kan få lån mine, men dæm har vel litt for my skit på...

Fra spøk til alvor, Pandura i Fjordgata bruker å ha :-) bruker ja, bruker, og den blomsterbutikken på Byhaven.

Marias skriblerier sa...

Englene din er bare så utrolig skjønne!!!