Sider

søndag 15. mars 2009

Kjendis . . .

Herlig vær for tiden og igår tok jeg med meg denne kurva av driv ved og ståltråd på en liten foto-seanse nede ved stranda der driv veden kommer fra ;0)Det kommer et eldre ektepar gående, jeg har aldri sett de før...
-Jasså, nye prosjekter på gang..? Sier mannen
-Det er masse små pinner der nede sier kona som kommer litt lengre bak.... Lager du engler enda...?

Vel, trodde jeg var ganske så anonym der nede i fjæra jeg men neida...
Vel, jeg får begynne å ordne meg på håret når jeg er der nede og nå da!

DSCN8692

Ha en fantastisk flott dag der ute! Sola skinner og det lukter vår ;)

14 kommentarer:

Lyst på livet sa...

Hehe...du skla ikke gjøre mange krumsprin før du blir kjendis på Stjørdaln vettu :-).
Herlig på Hellstranda (?) ja! Jeg tråle Vikanlandet i sommer og det er VEKKERT der også :-)
Nyt dagen og kjendistilværelsen!

Klem

GundaM sa...

Nei, ikke Hellstranda . Altfor mye folk der nede ;(

Evami sa...

TIhi,kjendis du da:) SÅ artig at folk vet hva du holder på med,og sier fra hvor råvarene finnes:) Vakre bilder as usual,og stilig kunst:) Nyt sola:) Klem Eva

Berit T sa...

Nydelig fat i sitt rette element.
Håper du fann mye nye råvarer da medan du var der.

Her lukter det også vår, fuglene synger, sola skinner, av og på hele tiden.
Skal ut og lufte meg.
Ha en fin søndag.

Dagny sa...

Hårbørste...tja, du fiksar vel lett ein i drivved, du?!

Visste nok du ville like det serveringsbrettet! Tenkte på deg då eg knipsa biletet ;-)

Forresten snillt gjort å ta med drivveden tilbake til heimtraktene. Synest dei skal vere stolte av det dei har blitt til og fått vere med på!

Monica sa...

Flott fat! Ha en fin dag, og nyt kjendistilværelsen...;) Klem

Jannicke sa...

...nydelige bilder!
Skal vi erklære våren for offisielt åpnet nå???
Klem til deg!

L i n d a l o v e sa...

Ja det er ille å være kjendis frøken..må faktisk begynne å tenke på hva du har på deg og hvordan håret ligger;) Nydelige bilder Gunda!! :o)

kari - carpe diem sa...

Så artig, da. Men litt anstrengende å måtte lete ut "outfit" for hver gang man skal nedi fjæra..."skal jeg gå for litt casual?...sporty, fritid, galla??" Bestille frisørtime...huff, mye å tenke på...
Fritid er vel det enkleste...

organic-lizzi sa...

Det er sååå vakre ting du lager..
Det at folk vet er vel på godt og vondt(hvertfall for meg er det sånn..)
men hyggelig at damen tipser om passende treverk(som om ikke du hadde funnet det på instinktet:-)
Superdeilig dag til deg...
Her kom akkurat solen!!!
Stooor klem fra Randi

Petunia sa...

Har hatt samme opplevelsene jeg også. Møtt folk på tur som jeg aldri har sett før og d evat hva hundn min heter før jeg har sagt noe... "Hei, Jølle" bla, bla ,bla osv..
Ja, det var jo han som var kjendis da... men kilden er fra samme sted som deg kanskje???

I huset ved bekken sa...

Ja livet som kjendis krever jo mere av en da(jeg gliser)
Morsomt å bli lagt merke til for noe man brenner for.
Klem

MajorogMeg sa...

Ho ho...ja du er vel mere kjent enn du aner Gunda:) På godt og vondt sikkert.
Jeg er fortsatt på hytta og tror mange i bygda vet mere om meg enn hva jeg selv vet. Hu uti høtta?!
Nydelige bilder..vi var selv ute på "fotosafari" i går. utrolig flott vær..
Imorgen er det hjemreise:(
Ha en super søndag og klem fra meg.

Laila sa...

Det skulle bare mangle at en kunstner som deg ikke er kjendis.
Mye fint du vikler, og flotte bilder av tingene.
Ha en fortsatt fin søndag