Sider

onsdag 11. mars 2009

Klishmoro . . . ?

Her i denne lille bygda hvor jeg bor er det noen damer som driver å maler og koser seg...
De prøver å dra meg med seg....Sent en kveld rett før jeg la meg fikk jeg en sms der stod det;
"Litt maling me liming å klishmoro i mårrå ættemeddag hos mæ"
Hmmm, har det klikka før a..? Har a drukke hu som ikke drikker...

Under middagen igår kom en ny mld;
Sissel hi kommi hu !!!

Så hva gjør man da..? Vel, tar med kamera og drar men ble det noe klishmoro på meg..?

Er det en ting jeg har sperre for så er det denne malinga, sorry damer ;) Men det var da nummeret før igår da ;0)))

(bildene er klikkbare og "Kvinner fra Bygda" har lov å kommentere....)

17 kommentarer:

Miamor sa...

::sperrene er til for at vi skal klatre over min venn:) Det er klishmoro å male.... det e bærre å leik sæ sjø..og det like du min venn ;) her er det dagen i senga...spydd i natt...wups...delikat....

Sissel Nesbø sa...

Fin «reportasje» fra klisj-kvelden vår...:-)) Glede mæ te næste gang vi treffes, for da ska VI fotografere mens Gunda goes bananas med maling og pensel.....ohhh yea!!!!

Alt godt sa...

Hehe, det blir artige bilde av slikt. Du får hive deg utpå neste gong, Gunda! :D

Evami sa...

Neste gang er du også med på klishmoro..
Det er bare å hive seg utti det,og med dine kreative evner så takler du den fint også du:)
Ha en flott onsdag til tross for enkelte snøbyger:( Men det smelter heldigvis fort da:) KLem Eva

kari - carpe diem sa...

Herregud, så artig!!!Du må hive dæ upå, og ja, det må dokumenteres! Det er jo drit-gøy!!!

organic-lizzi sa...

Supre bilder hvertfall..
Enten skal du gjennom sperren...eller det ikke er noe for deg...
Du er jo så j..... god på så mye annet:-))
Jippi!!Solen skinner:-))))
Nesten ikke til og tro!
Superdeilig dag & Stooor klem Randi

Alvas hjørne sa...

Dette så jo kjempegøy ut!
Så morro å prøve nye ting:)
Klem fra meg.

Anonym sa...

Så jo skikkelig morro ut jo!!!
Bare fargene gjør jo at man blir glad faktisk, skjønner da ikke at dette ikke er noe for deg, du sin kunstnersjel :-)

Lunchklem fra Anne

Anne-Berit sa...

Om du ikke maler,så trenger jo damene en fotograf så de får reklame for bildene sine,ikke sant?

Kathrine sa...

Ikke tenk resultat hele tiden, så blir det gøy skal du se:)

Jeg har vært i byen i dag og kjøpt MASSE nye farger. Skal bli herlig å sette igang igjen snart(bare disse el-folka snart får rydda opp i alle feil de har fått i stand her..sukk, eller grrrrr..)

:)

Linda sa...

Det så veldig gøy ut!! Og du som er så kreativ må jo bare henge deg på!! Sikker på at det blir kanonbra!! :o)klem fra en vårfylt Bergen:)

MajorogMeg sa...

Kast deg uti det Gunda. Skal se du virkelig kan?
Flotte bilder iallefall!
Klem fra Major&Mossan

Marias skriblerier sa...

Neste gang blir du med!! Er jo så gøy og klisje og klæsje med maling!!

Josefine sa...

Hei herlige bilder...det er bare å kaste seg utpå. Har en følelse av at det kan bli vakker kunst om du prøver deg:)) Stor klem

sologbolig sa...

Det her må du hive deg med på. dette takler du som bare det, kanskje du blir litt hekta også !!!!? Ha ein flott dag.

ASSA sa...

Sjer da arti ut de derre da! ;o))

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Ser ut til at damene kan å male - og jeg skal VEDDE på at du hadde greid å lage et nydelig flott maleri du, også. Faktisk er jeg HELT SIKKER på det! Artig dialekt, føler meg hjemme:o) Fin kveld til deg, min venn! Klem fra Randi**