Sider

søndag 8. mars 2009

Prosjekt...

Har et lite prosjekt på gang; Back to Base ;0) Og hva betyr vel det i dette tilfellet...?

Hmmm, Mr E min mann blir lurt med ned til fjæra, hadde ikke kommet meg ned dit idag på glatta uten ham det er sikkert! Takk, takk !
Og lokkemiddelet mitt...? På selveste kvinnedagen...?
-Du skal få være stylisten min der ute på brygga og kanskje kommer du i bloggen og ;0) Hihi

DSCN8557

Og hvordan det gikk..? Om noen havna i vannet...?
Javisst, men du for en flott tur der ute idag!

20 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Flotte bilder Gunda. Men blåser det ikke der du er?
Jeg er igjen på hytta, Major & Mosssan skal ha late hyttedager kommende uke. Fyrer og fyrer men får ikke opp tempen. Sørøstlig kuling kommer over fjorden i store kast og kjøler ned hytta..som har dårlige gulv.
Bra jeg har mye ved..
Klem fra MAjor&Mossan

Maliva`s verden sa...

Wow,for noen kunstverk du lager....og en snild mann som stiller opp:O)Flink du Gunda!Klem fra Maliva

Dagny sa...

Jammen var han heldig som fikk vere med både på prosjektutstillinga,OG på bloggen. Kjempetøffe kunstverk :-)

Kerstin sa...

Wow for en kunstner du er Gunda...for det er jo det du er... så snill mann du har , det var vel ikke han som falt i vannet velO=)

Nyt søndagen videreO=)
Klem

Linda sa...

He he... du får med mannen din på litt av vært skjønner jeg!
Min mann var med meg på loppis i dag...han har ingen interesse av å bli med inn, men han ble med fordi han vet at jeg synes det er så kjedelig å kjøre alene!
Må jo si at han er jo litt snill da :O)
Det bilde ditt ble utrolig fint!
Du er så flink!

Fortsatt en fin søndag til deg.

Klem fra Linda

Evami sa...

Snille mannen din:)
Og så flotte bilder,det siste var rett og slett WOW.
Og hadde jeg prøvd på nå sånt her ibyen idag,så hadde dte blåst bort... La et par votter på brygga ved N.Leirfoss og fikk akkurat redda dem!

Så kos deg inne,det er godt på slike blåse dager:) KLem Eva

Josefine sa...

Nydelige bilder... også flott kunst! Snill og tålmodig mann du har også:) Gratulerer med dagen forresten...stor klem fra meg

organic-lizzi sa...

Deilige bilder!! Ikke værst stylist du hadde med da:-))Håper du ikke mistet noe uerstattelig i fjæra...
Du så godt det er og se bar mark:-))
Fortsatt fin dag&hold deg på bena..
Stooor klem fra Randi

Anemone sa...

Rart hvis ikke, for jeg blåste nesten overende jooo..... fy flate for en vind!!!

sologbolig sa...

Det her var bare så utrolig stilig. Råflott var det. Ikkje verst å få mannen med seg heller, snill mann da. Eg har "tvinga" med meg gubben på hytta i ettermiddag. Hadde eit lass med ting som skulle dit og han kunne ikkje heilt forstå koffor det måtte gjørast akkurat i dag !! Bør jo kjenna meg så pass godt ....når eg har komt på noe, MÅ det skje med ein gang ! Hehe!! Det gikk bra !! Ha ein fortsatt fin søndag, Gunda.

Anettes hus sa...

Wow! For noen vakre bilder og nyyydelige ting du lager!!

Klem Anette:)

HildeS. sa...

Åååå, så vakkert:)
Nydelege kontrastar.

Anonym sa...

Du er utrolig!

GAWO sa...

Brodder og en god arm og holde i er tingen. Så det er glatt hos dere? Og vind i tillegg. Ja ja våren kommer nok til dere også om litt.
Flink og koselig mann du har. Styler til så fint slik at du får gode bilder.

Linda sa...

Huff...ikke si slikt da...
Tørr nesten ikke å fortelle det, men jeg er nok snar fram med malekosten.
Sjekk ut mitt nye innlegg, der viser jeg fram et gammelt serveringsfat,spent på hva du synes om det :O)

Som mine dager er sa...

Du verden så fine ting du har laget!!! Må bare si at kreativiteten din overgår alt! Enda bra du har en mann som er med og backer opp - hva skulle vi gjort uten disse store sterke karene våre, Gunda ;-)

Kommer de flotte vikleriene dine for salg på Gundas Factory? Jeg krysser fingrene og håper det!

Ja tenk at det ble trøstepremie på Kathrine! Kjempegøy, og det rare er at av de 4 vinnerne jeg trakk ut, var 3 av disse trøndere. Kult!

Ha en fin uke min venn. Kramast!

Marit

Koselig koselig sa...

Du er en kunstner du!

Maliva`s verden sa...

Hei igjen.Sitter og forbereder morgendagens innlegg om "fantearbeid"...avsl.innlegget med en link til deg...fordi jeg ønsker at flest mulig skal bli kjent med deg...Er det greit at jeg låner et av bildene dine?

Ramme alvor sa...

Kontrastfylt og vakkert! :)

bRITT

ASSA sa...

Flotte bilder!
Så kjekt med en stylist da ;D