Sider

søndag 22. mars 2009

Pssst...En hårete dag

En flott dag for fotografering, ikke noe annet...
Det snør, det regner . . . Flott fotolys, selv om man må passe på kameraet for vann og snø.

Disse hårete greiene som egenlig er legg-varmere ble satt ut i snøen igår under ryddinga.
Der kan de få stå til neste vindkast eller til en eller annen fugl finner ut de kan brukes i et rede...

Lille Ippi må bort og snuse, selv om jeg sa det ikke skulle bli fotspor i snøen der borte ;0)

Ha en flott søndagskveld og fin ny uke der ute !
Ps. Har dere vært i Regnbuedalen forresten? Stikk inn dit etterpå og sjekk ut forholdene!
En liten krokrekke fra Gundas Factory har nettopp funnet veien dit ;0) Og javisst kommer det flere engler inn dit snart ! Promise ;)

23 kommentarer:

Alt godt sa...

Stilig. Du imponerer meg gong på gong, med dine spennande tablå.

Maliva`s verden sa...

Utrolig hvor kreativ du er...ikke er det bare bok du må komme ut med,men også en kunstutstilling...Go`uke til deg også..klem fra Maliva

JULIE K sa...

Tjihi...Ippi er jo kjempenyskjerrig : )

MajorogMeg sa...

Herlige bilder Gunda..hårete og flott:) Klart lille pus ble nysgjerrig..ikke rart. Hun lurer vel fælt på hva du driver med:)

Nyt søndagskvelden, klem herfra..

Som mine dager er sa...

Gubban så artige bilder! Og de ble faktisk fine med Ippi's fotefar! Ikke noe å klage på det.

Har ikke vært utendørs i dag, men det har egentlig ikke fristet heller. Usj noe så grøsselig med all snøen! Bu huuuu - vil ha vår!

Klem fra Marit

L i n d a l o v e sa...

Så utrolig tøffe bilder..er det krakker de med pels eller?? stilig!!

anneskreative sa...

hei Gunda,,,,,flotte rustikke bilder du har tatt,,,,stadig noen kreative fotoshutts hos deg.
Kikka på innlegget ditt under og da kom jeg på et stilig juletre jeg så før jul engen,
Tok et bilde av det med mobilen men klarte og slette det før det lagret seg på pc.
Men det var laget på samme måte som dine uroer under her, men bygget opp som et juletre med de største kvistene underst og mindre granvis oppover,,,,ble skikkelig lekkert,
Det var montert på en liten plate slik at det sto støtt.....
Kan jo være et alternativ til julepynt,,,,,,kjekt å være tidlei ute.....
Hen fin uke.
Anne

Kerstin sa...

Virkelig herlig:O=) Hva du kommer på av ideer altså:O=) Ja du er ei rå dameo0)
Nyt uken O=)

Kathrine sa...

Søte kattebilder da:)) Morsomme!
Og du ofrer leggvarmerene i vindkastene som helt sikkert kommer snart? Det hadde vel jeg gjort og ,) Hi..
God uke til deg og.

Klem:))

Anemone sa...

Kosa deg utafor husveggen i dag du da, deilig med litt luft selv o forholdene ikke er helt optimale.
er faktisk mer hvitt i nedbøren her nå enn blankt.

Lo først da jeg så den katten du, todde den var i ferd med å .... ja... du skjønner... i håp om at det var den stilige hunnkatta .-))

Ble små hunder her på fredagen nei..., tok faktisk hele 10 min før jeg skjønte hva du mente, men så gikk det da opp et lys .-)

Fin ukestart til deg.
Kjeder vi oss blir det noen mms

Marie sa...

Herlighet, alt du tar i "blir til gull" når dine kreative evner får fritt spelerom! Så fint dette blei da!

Ja til og med knivar i ei skjærefjøl blir kunst!

Klem Frå Marie

tinemor sa...

Hi, hi
en liten nyskj. levende pelsdott der ja
;-)
Stilige bilder!!!!
Go uke til deg å!
Klem

Ida sa...

STILIG! :)))

Evami sa...

Flotte bilder,og for en kreativitet:) Og søte lille nysgjerrige Ippi,gjør bildene enda mer personlige potesporene:)
God søndagskveld til deg,og ei flott uke:) Klem Eva

Monica sa...

Flotte bilder:) Klem

Min Verden Hanne sa...

Deilige hårete bilder fra en hårete dag. Skjønner godt at pusen sjekket om det var et sted å sove kanskje... Skal inn å sjekke regnbuedalen. Jeg har ikke hengt opp kroken din ennå - må finne en ekstra fin plass... H.

Lyst på livet sa...

FLOTTE bilder Gunda!

Ha en deilig mandag
Klem

ArneA sa...

Trodde i farten at det var anemone som var på besøk, men så fant jeg frem brillene

Alvas hjørne sa...

Heisann!!
De bildene dine er bare så rå:)
Og jeg digger den katta, herlig!!
I går begynnte jeg å spa frem platten ved drivhuset.. synes det går noe tregt med snøtininga...
Ha en flott kveld!!

lavendel mio sa...

Så artige bilder.
Ja de kattene blir mistenksomme når noe muffenst foregår utenom det vanlige.
Ha en nydelig uke:)

I huset ved bekken sa...

Hei
Klesklypene har jeg kjøpt hos www.isabellas.dk
Klem
Får du ikke ta i dem , kan jeg dele mine med deg.
Men da må jeg ha adr di

Gunsan sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :-) For noen flotte bilder du tar! Jeg hadde ikke tenkt på hvor tidkrevende det kan være å ta fine bilder når jeg begynte å blogge, hadde sikkert hjulpet for min del med et ordentlig kamera da.. :)

Ja, nå blir det et år i Bodø pga kjæresten har et år igjen på skole, men vi håper jo selvfølgelig å komme tilbake til Trøndelag!

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Tn sa...

Thanks to share your article.I hope everyone can like our new style shoes and t shirts online.
tn requin
tn chaussure
puma future cat
nike tn
discount mbt chaussure

mbt chaussure
nike air max tn
nike shox r4
nike shox nz
puma speed cat

nike shox r4
nike nz shox
puma future cat
cheap nike blazer
cheap mbt shoes

mbt shoes sale
mbt walking shoes
mbt clearance shoes
cheap mbt shoes
skechers shape ups
mbt shape ups


lyle and scott polo
cheap lyle and scott
lyle and scott jacket
lyle and scott wholesale
lyle and scott outlet

cheap ed hardy
wholesale ed hardy clothing
discount ed hardy shirts
ed hardy hoodies