Sider

onsdag 4. mars 2009

Titt tei !

Travle, herlige dager !
Ser mange er innom siden min og mange legger igjen koselige kommentarer, tusen tusen takk for de ;) Det er så koselig men må si jeg får litt dårlig samvittighet når jeg ikke rekker svare dere alle med en gang...

Jeg må sette meg opp en dag for bloggings og besøksrunder her inne, jeg savner jo disse små visittene men tiden, hvor er tiden....? Men når man har det gøy og tiden flyr har ikke det så mye å si ;0)
Og nå ser det ut til at de fleste englene mine er på vei til nye eiere og jeg klør i fingrene etter å lage nye, men må nok vente til våren og sommeren...
Avslutter med mitt motto; Det beste i livet er gratis, ut og plukk!!!
Bare så synd det her i trøndelag ligger snø i digre klaser, men fuglene kvitrer som bare det!
Har dere hørt de ? Og kattene...
Ønsker dere alle en riktig fin fin uke videre ;) Stooor GundaKlem

24 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Superdeilige bilder som alltid!!
De er noe for enhver sans:-))
Er ikke lett å få tiden til å strekke til alt vet du..&enda vanskeligere å prioritere til tider!!
Knallfin dag & Stoor klem fra Randi

Evami sa...

Rå lekre bilder:)
OG tiden den flyr,jeg rekker ingenting for tiden jeg,går rundt i koma av søvnmangel,men det hjelper at våren er i anmarsj. Lysere dager er helt fantastisk,og hvor snøen smelter:)
Kos deg med alle prisjektene dine:) Klem Eva

Lyst på livet sa...

Klem tilbake til deg!
Lekre bilder om vanlig ja :-)
Her ligger også snøen langt oppover vinduene, så "ut og plukk" blir bare på tankestadiet enda .-)
Kanskje i påsken? I trønderfjæra? Hvem vet :-)
Nyt uka

Klem

kari - carpe diem sa...

Apropo katter...vi har en dum og deilig dame-pus i huset...og nå er vi i mars, kattemåned over alle måneder...Det er et helsinkes jammer her døgnet rundt. og dronninga sjøl svinser rundt og gjør seg til...det stinker "gammel gra-katt" utenfor døra, for de har pisset everywhere!!!Råd mottaes med takk.

Anemone sa...

Takk det samme snuppa, jeg sitter nå delvis "innelåst" her på dette hus, ser ut gjennom vinduet og lengter ut i friluft!!!

Klem tilbake.

Kerstin sa...

Nydelige bilder som alltid... så en fugl i går som holdt på med reiret sitt...et herlig vårtegnO=)

KlemO=)

Kathrine sa...

Tiden er hva vi gjør den til, tror jeg det er noe som heter. Og når det er gøy, så er det jo kjempe da! Flotte bilder her inne. Og kom hit du, ved fjorden. Lite snø her nede til meg:) Smelter time for time. Masse vårtegn ute. Ha en fin vårdag!

Stor klem:))

BROCANTE sa...

Så flott - og veggen din som NIF viser er helt herlig. Så må jeg virkelig spørre deg hvilket lay out du har på bloggen din - du har så store bilder og det ser så fint ut. Kunne godt tenke meg større bilder men jeg har allerede haket av på store bilder og jeg klarer ikke å få dem større.

A-mora sa...

Så fine bilder....igjen:)
Blir litt glad jeg når du sier du ikke rekker alt. For da er vi to som ikke rekker alt en har lyst til:))

I dag har jeg fri. Koser meg med vindusmaling og vasking av hus.
Skal ut og plukke med meg greiner etterpå.

Ha en fortsatt fin dag:))

Tea sa...

I dag er det plussgrader her i Hedmark, og vi ble vekket av fuglene som kvitret utenfor vinduet!! *lykke* Snøen ligger fortsatt i rekordstore hauger rundt huset, men jeg aner at våren er på vei!! :)

MajorogMeg sa...

Ja jeg har hørt både fugler og katter. Kattene høres ut som barn som hyler, nesten skremmende.

Er det ikke herlig å ha det travelt så lenge det er lystbetont?
Våren er helt klart på vei, jeg nyter det.
Nydelige bilder du har lagt ut Gunda, stå på videre :)
Klem fra Major&Mossan

Som mine dager er sa...

Jaaa, jeg har hører fuglekvitter om morgenen, og jeg har dagslys når jeg kjører på jobb. Lykkelig lykkelig! Verden går framover - bare snøen kan forsvinne - fort fort fort.

Håper du har fine dager også. Inspirasjonen står det iallefall ikke på. Som alltid inspirasjonsbilder inne hos deg.

Klem fra marit

Steinbokkjen ;o) sa...

Heisann!
Berre snartur innom for å sei HEI ;o) Du e super duper! Koooooz deg! klem

Josefine sa...

Så flott stillben..og så fine bilder du har tatt! Herlig å komme inn her til deg å bli så inspirert:) klem

Tulip sa...

Ja nå er det ikke lenge før man kan ut å plukke og bare nyte sola som varmer! Men først må all denne snøen vekk!
Morsomt kattebilde i innlegget under! han koser seg!

Alvas hjørne sa...

Herlige bilder!
Og du har et flott motto, me like:)
Supre bilder av katten,nydelige dyr!
Ha en fin kveld og morradag!!

Anne-Berit sa...

Knallfine bilder som vanlig,er så gøy å se det du steller istand og som det blir flotte bilder av.Du kommenterer når du får tid,bare du lager innlegg er jeg fornøyd,selv om det er kjekt med kommentarer fra deg også.Ha en herlig torsdag.Klem fra meg:o))

storeflittig sa...

det beste i livet ER gratis:)

tiden flyr - og bloggings skal jo ikke gi dårlig samvittighet:)

er så glad at innlegget om veggen din har gitt så mange kommentarer, du inspirerer ikke bare meg, skjønner jeg, og det er bare så godt å se!!!!

Landcharm sa...

Du er helt rå på bilder, og stilen din er herlig.
Jeg har også stor sans for rekved, steiner og mye som finnes der ute i naturen, og har stått mye med rompa i været og plukket....

Tone sa...

Jeg må le - jeg har også et innlegg om fugler som plaprer og kvitrer i dag!
Send vennligst mer sol så snøen kan smelte - og da kan du sende en med kamera - så får du nok festlige bilder av en dame i sine beste førtiår, som krabber rundt på plena med forstørrelsesglass og leter etter krokus...thats me...

Slutt å ha dårlig samvittighet - vi er jo her - vi går jo ingen steder!!

Tone

Lykkelene sa...

Då er engelen på plass! Den pryder i gangen... Er veldig fornøgd,så kanskje den får ein engle-venn når du har fått samla meir rekved?!
Tusen takk,- penger er på veg til deg:0)
Og så blir det litt engle-reklame på bloggen min når eg berre får somla meg til å legge det ut. Er rimeleg treig på bloggefronten for tida, men kanskje eg får gjort det i kveld...
Ha ein flott kveld!
PS. Kult bilde av deg og englane i bakgrunnen;0)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Å ja, jeg har hørt fuglene - den vakreste musikk man kan tenke seg! Og du skal ikke stresse med å kommentere - det gjør man når man har TID og lyst. Sånn er det:o) Ble glad av innlegget ditt, jeg - du bobler, og det smitter. Tusen takk! Fin kveld videre til deg - klem fra Randi**

Monica sa...

Lekre bilder som vanlig;)

Det er til og fra med nettilgang her for tiden, så det blir ikke så mye blogging og kommentarer på meg heller. Men, kan vel kanskje være greit å bli litt mindre hekta også;)

Her har våren kommet for fullt de siste dagene. Strålende sol og mildt har det vært, så nå er det bare noen hvite flekker igjen her og der. Utrolig deilig:D I morgen har jeg fri, så da skal jeg ta en hagevandring for å se om noe spirer;)

Flott at du liker bildene mine, men jeg bare knipser... Har ikke peiling på Iso, blenderåpning og slik ting, så det skal jeg lære meg på onsdag. Et tretimers begynnerkurs:) Gleder meg imidlertid mest til en helg i april, for da blir det en hel helg med fotokurs/fotografering og sosialt, helt ute i havgapet på Nordmøre:D

Stoor klem fra meg;)

Alt godt sa...

Ikkje stress, kjære du. :klem: