Sider

onsdag 22. april 2009

En Miss i huset !!!

-Psst, har du hørt..? Den rødhårete, hypre kattefrøkena i huset har vunnet frk Vår konkurransen inne hos Moseplassen!!!
- Hæ, den ekle lille kattefrøkena som innbiller seg hu eier hele hagen her..? Herligheten...
-Nei, nå må jeg ta meg en dukkert her men da kommer hu vel og skal ta oss... Æsj, katter!

(Ippi sier)-Hmmm, merkelige disse fjærkreene og ja...
Tror det er de som eier dammen og trærne rundt ! Fjærkre, bare bråk med de !

DSCN9573

Hmm, deilige late vårdager i sola og tusen , tusen takk til alle dere som stemte på meg og min matmors bidrag i Moseplassens uhøytidelige vår konkurranse ;0)

31 kommentarer:

Monica sa...

Hihi...gratulerer til flott Frøken:D

Sexy SAdie sa...

Gratulerer til Frøken.

nydelig farge på katten!

Evami sa...

Grattis til Ippi:) Og kan skjønne at hu er med og ""eier" hagen,hu bor jo ihuset,mens disse fjærkrea bare er på besøk:) Ha en strålende torsdag imorra:) Klem Eva

Josefine sa...

Gratulerer med missetittelen! Da syntes jeg du skal gå til matmor og forlange fløte på fatet!!
Klem:)

Laila sa...

Gratulerer med frøken vår, vel fortjent.
Ha en fortsatt fin uke.
Klem Laila

Kerstin sa...

Grattis... så velfortjent... Bildene dine er bare så flotte.. virkelig blinkskudd...

Jorids BestemorBlogg. sa...

Gratulerer til ei flott Frøken Vår.
Og takk til hennes matmor for at hun deler så koselige ,artig og fine innlegg av dyrene rundt seg.
Ser ut som alle dyr trives i din hage og det er et godt tegn på en spennende og frodig hage tenker jeg!!!
Kos dere begge, videre i uken!!!

Jannicke sa...

Oioi!! En katt med vinnerlykke! DET er det ikke mange som har..
Ippi er nydelig ;o), nesten prikk lik nabokatten vår. Han heter Paddy - er virkelig kjekk og staut, de ville blitt det perfekte paret!
Natti ;o)

Miamor sa...

Velfortjent seier ja litjpus....derre va stemning av våryrhet....mmmmm....;) no e det natt katt!!

Linda sa...

Gratulerer!
Det var velfortjent!
Var inn å kikka på det herlige innlegget!

Anne-Berit sa...

Så gøy,gratulerer så mye,og etter å ha vært og kikket på innlegget må jeg jo si at det var veldig velfortjent også.Kjempekoselig innlegg,og Ippi er jo helskjønn da.
Er foresten ikke bare hun som syns skjærene er noe herk,det gjør hundene våre også,spesielt Toya,hun er ikke lang å tøye den tøtta,og det tror jeg jammen meg skærene forstår,for de er ram på å erte henne.Ganske komisk å se på.
Nå skal jeg finne senga,må bare innom et par stykker til her så...Nattinatt!

tinemor sa...

Masse grattis med 1. plassen !!!
Klem

Marte sa...

Har også sjefer i hagen som passer på. Litt vel mye noen ganger!! Super blogg du har. Mye tøft du lager av driv ved. Du skriver jo så artig også, så jeg kommer til å titte innom igjen......
Ha en fin dag videre
Hilsen Marte

Juni sa...

Flott billedserie og morsom tekst.
Det er nok noen stykker som tror de eier hagen din - og du deler med dem alle:)
Gratulerer med frøken vår!

I huset ved bekken sa...

Fortjent, spør du meg.
En flott dame.
Kos og klapp Kate

Lenemora sa...

Gratulere med utmerkelsen, jeg synes du er kjempeflink til å ta vakre stemningsfulle bilder!

Klem Lenemora

Kathrine sa...

"Mjau" fra Mumrikk:))

(Det betyr GRATULERER. Vel fortjent!!)

kari - carpe diem sa...

Grattis!
-jeg formelig kjenner hvor solvarm og god den pelsen er på det siste bilde...herlig.

Missfryd sa...

Gratulerer til dere begge:-)
Klem I

Thusnelda sa...

Gratulera! det var vel fortjent, eg er inponeret over din kreativitet når det gjelder fotomotiv. dei grøne skjerfa var berre NYDELIGE. vil gjerne legge deg til blogglista mi for å følge med på dine fantastiske bilder.

sologbolig sa...

Gratulerer med seieren i Frøken Vår- konkurransen !! Vel fortjent med de flotte bildene. Ha ein fin dag.

Betty Boom sa...

Ja, nå tenker jeg ditt hjerte fryder seg, når det blir grønt over alt. Jeg skal prøve å møte det med godt humør selv :-)

MajorogMeg sa...

Artig fortelling Gunda. Grattis!! Miss Ippi er vakker:)
KLem:)

Ramme alvor sa...

Gratulerer til den orange frøkna :) Det var ein velfortent seier! ;)

ASSA sa...

Grattis det var arti!!!!

Psst! jeg stemte på deg jeg ja ;)

A-mora sa...

Gratulerer Frøken:))
Tror ikke du har evnen til og kjede deg:))
Blir så godt humør av bloggen din:))

Ha ei kjempefin helg:))

Klem Synnøve

JULIE K sa...

He he he tøffeste bilder og katt i verden : )

Tulip sa...

Gratulerer! Det er nok fortjent;)

Mye fint her inne siden sist jeg var innom...

Alvas hjørne sa...

Gratulerer til miss Ippi!!
Den katta kan smelte hva som helst:)

LoneK sa...

Hehe
Gratulerer med misse tittelen til pusen!
Ha ei super duper helg

Tn sa...

Thanks to share your article.I hope everyone can like our new style shoes and t shirts online.
tn requin
tn chaussure
puma future cat
nike tn
discount mbt chaussure

mbt chaussure
nike air max tn
nike shox r4
nike shox nz
puma speed cat

nike shox r4
nike nz shox
puma future cat
cheap nike blazer
cheap mbt shoes

mbt shoes sale
mbt walking shoes
mbt clearance shoes
cheap mbt shoes
skechers shape ups
mbt shape ups


lyle and scott polo
cheap lyle and scott
lyle and scott jacket
lyle and scott wholesale
lyle and scott outlet

cheap ed hardy
wholesale ed hardy clothing
discount ed hardy shirts
ed hardy hoodies