Sider

søndag 5. april 2009

Having Fun !!!

Noe av det morsomste jeg gjør er å ta bilder og sette opp små stilleben;)
Da glemmer jeg tid og sted ;0)
Ikke det at jeg trenger å glemme tid og sted, jeg er jo fornøyd med livet som det er men å komme i denne flyten! Herlig!!! Håper du har prøvd det og..?

Og nå først ser jeg noen har leika seg med engelen min der bak!!! Det ser jo ut som om den koser seg og ;0) Ser nesten ut som om den står på ski, det jeg er på tur ut til nå...
Huttitu, godt jeg da har en skytsengel med meg..Den står bestandig ved min høyre side og følger med! Hei der ;)

Og så har jeg endelig fått sortert og rydda i drivved bitene mine, ligger der klare for at jeg skal finne den rette stund for de... Kanskje ved neste kraftfulle fullmåne...?
Så da vil min lille Factory bli fylt opp med nye glade engler, )Engler med futt og fart og masse energi !!!

35 kommentarer:

ArneA sa...

Drivved bildene minner meg om Italia og de herlige Grissini brødene som alltid hører med. Den orange farven er imidlertid virkelig vakker
God Søndag

I huset ved bekken sa...

Morsomt & du vet jeg gleder meg til engelen.
Lurer på om jeg skal begynne å like orange??
Appelsin-gul!!!!

Dagny sa...

Fantastisk, stilig, tøfft! Blei kjempeglad av stillebenet ditt :-D
Utruleg alt du får til med berre litt kreativitet og fritt spelerom. Me like :-)

Marias skriblerier sa...

Du er råflink til å lage fine og ikke minst annerledes stilleben!! God påske!

Anka sa...

I dag er min kjære på fisketur på Hvaler og jeg har bedt han ta med seg noe drivved... Håper han finner noe. Da kan jeg bl inspirert av deg:) Ha en fin Søndag.

Nostalgia sa...

Åh så deilige farger ! Blir i skikkelig vårtemning. Flotte bilder du tar !

Klem, Nostalgia

kari - carpe diem sa...

Håper engelen i bakgrunnen ikke fikk lyskestrekk...jeg har også en engel...eller en energi...jeg tuller ikke, mulig du gjorde?

Koselig koselig sa...

Å så mye fine bilder Gunda! Læææækkert... og du la nå disse journalistene og fotografene få lov til å komme til deg da. Vi vil lese om deg i den "kulørte presse" :) Det hadde vært gøyalt!

God påske

Bird sa...

Jasså så du har løst gåten om hvem jeg er....var det en fugl som kvitret?:)
Likte det gule brettet ditt!!:) Du er jo en racer på bilder da! Kunne ønskejeg var like flink!
Good påske!

Evami sa...

Det er en nytelse å hvile øynene sine på bildene dine:) Skjønner godt at du drømmer deg bort når du gjør noe som du liker:) Kjet å glemme tid og sted:)
Bortoverski ja,det er lenge siden jeg har vært på! Men deilig å få brukt kroppen sin:)
Ha en strålende fin palmesøndag:) Klem Eva

tinemor sa...

Aldeles nydelige og fargeglade bilder Gunda!!!!!
Vakkert, vakkert, vakkert!
Nyt dagen
Klem

Tulip sa...

Engelen har kanskje vært på fest igår???
Så flott det gule brettet ditt er! Når jeg tenker meg om har vi hatt et liknende ett på jobben, men har ikke sett det i det siste...Hmmm, håper ingen har kasta det???

Flotte energiske bilder!

Kathrine sa...

Fint du har alt klart:)) Rart dette med stilleben. Du elsker det, jeg er litt tilbakeholdent. Reaksjon etter alle stilleben som måtte settes opp, males og tegnes på SHKS sikkert.
Engler på ski ja.) Så flott! De liker sikkert det også, de som må være med ymse typer mennesker.

Flink er du!!

Snakkes i morgen:))

Stine ♥ sa...

Å så flotte bilder, Gunda! Du setter sammen enkle, men fine stilleben.

Håper du har hatt en fin helg, og god påske videre!

Marie sa...

Oransje er ein frisk og glad farge!

Herleg å vere i flyt, det er eg når eg stullar med planter og hage og elles når eg er ute i naturen med kamera. Ja og når eg sit og redigerar bilde, då gløymer eg tid og stad. Herleg å leve!

God kveld :)
Fin skitur?

Linda sa...

Det er tydelig at du koser deg med fotograferingen!
Herlig at du sper inn litt gul/orange farge nå som det er påske:O)
Du kjører stil!
Herlig engelen din...den følte vel behov for litt sprell !
Mange av dine bilder hadde fortjent glass og ramme!

Påskeklem

Ramme alvor sa...

Simpelthen utruleg energiske og vakre stilleben, som alltid!

Landcharm sa...

Om jeg ikke har hatt påskestemning før, så fikk jeg det av bloggen din. Den er bare fantastisk! Jeg digger rekved, og du gjør så mye kreativt ut av det!

Josefine sa...

Hei så vakkert! Nydelig header...så tøft stillben...og fargene var jo knall!!!
Suuupert at det skal skapes flere engler fra din flinke hånd...

Ha en superfin kveld,..klem

Kerstin sa...

Nydelige bilder... energigivende bilder0)

Ha en fin uke Klem O=)

Missfryd sa...

Dette er du bare så utrolig flink til! Og da er det jo herlig at du er så glad i det og at vi andre kan nyte godt av det:-) Win-win hele veien.
Gleder meg til å se nyproduksjonen din.
Klem I

ASSA sa...

Har du STOLHAGA idag Gunda ;D
Ja er det ikke herlig vi drev med stolhaging i går vi + en kopp kaffe, det var helt nydelig :D
Lekkert inne på bloggen din idag!
Ha en fin søndagskveld.

Nyperota sa...

Hei,

så lekkert.
Den intense friske orange fargen
mot det "matte-vær-rusikke".

Ha en koselig påske.

I huset ved bekken sa...

Du kan jo ringe til fabrikken. Urnene er gratis.
Klem Kate

I huset ved bekken sa...

Takk & god natt til deg også.

Anne-Berit sa...

Du har et kjempestort talent for dette du,ser hva som gjør seg på bildene og passer sammen og sånt.
Så fin den orange fargen ble mot den grå fargen på bloggen din.
Ha en fin mandag.Klem!

Alvas hjørne sa...

Ja det er lett å glemme tid og sted når en koser seg bak kamera:)
Mange go`biter på brettet ditt...Håper jeg finner noen slike go`biter i påska, for i morra bli det påsketur!
Klem!!

Marina sa...

Og hvilke billeder du tager. Altid fantastiske og så inspirerende at man får lyst til selv at gå igang. Tak for dig.

Alt godt sa...

Vil du ta bilda til kokeboka mi, Gunda?

Fire Hjerter sa...

Så flotte bilder - herlige farger. God påske.

Solveig sa...

Hei hei:)
Jeg må egentlig le når du spør om jeg har nytt kamera..
For jeg bruker mobil kamerat mitt!
Latskap,pga at jeg må innstalere kamera prg på pcn,som jeg aldri gjør..

Så lekkre bilder!!
du kan virkelig å lage nydleige blikkfang:) Likte så godt den friske orange fargen(dette skulle mamma sett)
Det brettet du har har min morfar likt i rødt. Det er mange gode barndoms minner rundt;)
Du er virkelig flink med kameraet!

Ønsker deg og familien din ei super påske:) Så håper jeg at vi får fin vær! Så kanskje du finner flere englekropper??

Ps. Det er ingenting som slår butikken din, men jeg kommer meg ikke ut dit alene heller..

Mitt hus sa...

Så nydelige bilder, stemning og farger!! Jeg la forrsten merke til den dansende engelen der bak :)

Fikk lyst på appelsin!!:D

GOD PÅSKE TIL DEG, GUNDA!!!

Anemone sa...

Gud så lekre farger, gult og orange, farger en kjenner gir energi og overskudd :-)) hærlig.

Strandly sa...

Hei
Koselig at du tittet innom bloggen min.
Kjempefine blogger du har. Jeg er i samme bransje som deg:)

Kardemomme sa...

Heisann Gunda :))
Som vanlig er det en masse herlig inspirasjon som møter meg når jeg åpner bloggen din! Den rå treveggen er helt fantastisk bakgrunn for flotte stilleben og med de oransje fargeklattene var det ekstra lekkert! Skulle gjerne hatt en sånn vegg selv.
Trenger egentlig ideer til en kortvegg i stua som vi holder på å pusse opp..Det er visst lenge siden jeg har surfet rundt hos dere gamle bloggervenner men nå er jeg tilbake tror jeg..Bloggtørken
og minusunderskuddet er i ferd med å snu og det er moro å se hva dere har bedrevet siden sist her i blogglandia..Ønsker deg og familien en flott påske :)
Påskeklem fra Kardemomme