Sider

mandag 20. april 2009

Høyere enn himmelen...

Jakter på best mulig bakgrunn for denne nye kreasjonen min... Ikke så enkelt det, nabotak og høyspentledninger overalt jo ;0) Blir bedre etterhvert som det blir grønnt på trærne !

Ikke noe spesielt vakkert, bare spesielt... Hm, det blir nok satt ett eller annet sted der den kan "rust in peace..." ute i hagen her om ikke kråka kan bruke det til redet sitt da ;)))


Vel, noen jakter på himmelen mens andre igjen jakter på små vårtegn...
Godt gammelkatta er treig til å få opp farten... Og fuglene..?De rekker å fly mot himmelen !
(Jeg har plassert bloggen min i bloggurat her)

17 kommentarer:

Evami sa...

Når jeg leste tittelen din nå,så tenkte jeg på en setning fra en film jeg har sett: ELsker deg høyere enn himmelen:) For det synes jeg er så flott sagt:)

Og flott er den nye kreasjonen din,og bakgrunnen er nydelig:) Ha en fin kveld:) Klem Eva

I huset ved bekken sa...

Har du lest boka"Høyere en himmelen"?

Ungdomsbok super

GundaM sa...

Ikke lest boka men sett filmen ;)

Josefine sa...

Hm...rare trær som vokser der oppe i nord..men vakre er de hvertfall!!
Du e'så flink....og jeg er så glad:))) Klem

MajorogMeg sa...

Himmel er vakker bakgrunn Gunda! Og det ble bildene dine også.
Men jeg også gleder meg til det blir mere farge i naturen. Her har bjørka så vidt fått litt grønnskjær, herlig.

Akkurat nå er blåtimen så vidt å skimte og fjorden ligger speilblank. Solbrent etter dagen er jeg å. Dette går veien...
Vårklem:)

L i n d a l o v e sa...

Irriterer meg grenseløst..det var et eller annet jeg så her om dagen som jeg tenkte at du kunne lage med vikleriene dine, men nå kommer jeg f... ikke på det!! Får tenke litt så gir jeg en lyd hvis jeg husker det..(jeg og min hukommelse/&/%¤%=/)(!!!)

Lenemora sa...

Så gøyal "greie"

Du er krestiv - glad jeg kan titte på bloggen din innimellom!

Klem fra Lenemora

Jannicke sa...

Måtte jo ha vært et perfekt sted for kråke-reir!!!
Vi har 2 kråker i et tre, rett utenfor soverommet... Og jeg kan love deg en ting :
De har mye å snakke om - mye og HELE tiden!!! ;o)
Men sjarmerende er det jo, et forelsket kråkepar!!

Klem til deg.

Kathrine sa...

Her hadde det da gjort seg med høyspentledninger i bakgrunnen Gunda! Det hadde da blitt stilig det!
Mon tro om du ikke skal melde deg på Trøndelagsutstillinga igjen med skulpturene dine? ,)

Og jo. Headingen min ble tatt i dag den. Under storfurua vokser det jo så kraftig. Snart tid for hengekøyeliv igjen.

Et kråkepar har forresten tatt over skjærereiret i hagen her nå. Stor ståhei!! Stillere med blåmeisen i kassa ja.

Min Verden Hanne sa...

Jøss, den var stilig!

Anne-Berit sa...

Her var det kommet noen stilige bilder igjen ja.Gjorde seg godt med himmelen som bakgrunn de fine tingene du har laget.
Fin den katta di også,flotte farger på den.
Ha en super tirsdag.Klem!

Marie sa...

Spesielt, råtøft og også vakkert!!!

Klem Marie

Steinbokkjen ;o) sa...

hei vennen!
Åååå men du e såååå kreativ og suveren!
Og gjett om eg ha ein alldeles hææææææææææææææærle engel her hos meg. Sååååååååååå GLAAAAAAAAAAAA ;o)
stor kleeeem frå meg og Madnug

Guro sa...

Himmel og Hav, Gunda! Du MÅ jo legge ut kreasjonene dine i factoryen - da skal jeg egenhendig tvinge hagedesigneren (som kommer i morgen) til å lage den perfekte plass for en av dine fantastiske drømmevikleblomsterbukettsoppeviklerier <3

Monica sa...

Stilig! ;D

Anne sa...

Juhu!! Livet leker hos deg også ser jeg :-))) nei, vi er nok vår og sommer mennesker vi to.

Foreslo middahg utendørs i dag, og nesten så det kunne gått an også, men det er så mye støv her sjø...

MajorogMeg sa...

Jogging Gunda....det er å flytte føttene som å gå...bare raskere..mye raskere!!!! Prøv det! Du vil få deg en overraskelse!!!
knis...