Sider

torsdag 9. april 2009

I morra....

I morra skal jeg bli like tøff som Ippi.... Imorra skal også jeg være ute mere enn 5 minutter... Trur eg...Hmm, ikke enkelt være katt heller ;0) Trygt og godt i vinduskarmen !
( Noen kjenner nok igjen Frøken lengsel der i vinduskarmen og ..)

Deilig i en varm vinduskarm, men jaggu meg er det deilig i go`stolen på pledden i vårsola og ;)
Og lille Ippi okkuperer alt det kan ligges på, men vinglasset til gamla får stå ifred merkelig nok ;0)
Vel, imorra skal jeg bli like tøff som Ippi.
Våge meg litt mere frempå, bli mere bestemt og si ifra om noe ikke passer seg...

DSCN9549

Imorra ;0) Rasmus

31 kommentarer:

Guro sa...

:)

Olstad sa...

:-) Fantastisk fine bilder.

God påske.

KLARA LAVENDEL sa...

Glad Påsk och Stort tack för så otroligt vackra bilder varje gång jag besöker dig!!! Kram Ingela

Lyst på livet sa...

Ganske riktig .-). Den stranda kjenner du!
Fortsatt god påsek til deg også :-9

Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

I morgon, i morgon er atter en dag :)
Herlige bilder...

Klem,Kari

A-mora sa...

Kjempefine bilder og stemning , som vanlig:))
Jøss, som jeg fikk lyst på vin nå. Men det får bli i morgenkveld for jeg skal på tilevakt i morgen.

Ha fortsatt ei ifn påske.
Er det ikke herlig med det fine været vi har?

MajorogMeg sa...

Nyyyyydelige bilder Gunda!! Som dyreelsker får bildene en ny betydning:) Nydelige puser i flotte omgivelser. Mor`s vinglass skjønner de vel er forbudt:) Skjønner snøsmeltinga har gått sin gang siden jeg forlot Trondheim.
Her er det peiskos og Tobias sover etter å ha krangla litt med sine:)
I morgen håper jeg på sol ja...
Påskeklem fra Major`n og meg:)

Anita fra hjerterommet sa...

For noe flotte katter du har!! Den orange brune ser ut som en bestemt og herlig pusur!

Kose deg videre i påsken!

tinemor sa...

I morra... ;-)
Ja, hva skulle vi vel gjort uten en dag i morra, som han Jens Bok Jensen synger om....
;-)
Her koker kinnene å.
Satt bare ute en liten time, men..
Kanskje rødmen skyldes cideren og ikke sola...
Who nows....
Nattaklem

ASSA sa...

Ja i morgon... blir det stolhaging ser det ut som ;)

Så flotte bilder!

Berit T sa...

Så koselig de har det pusekattene dine!
Ja morgondagen bringer ny muligheter, benytt deg av de!

Kos dere videre i påsken.
Klemmer herfra.

Anka sa...

Nyyydelige puseladder:)

Nr. 21 sa...

Neimen, er det du som er Container-girl!!? Så gøy! Skal snart hjem til Trøndelag på påske-ferie og har sååå lyst til å ta turen innom containern din! Ihvertfall hvis det blir dårlig vær..., hvis ikke må vi nok nyte hvert minutt i sola! ;) Men jeg skal nok si fra hvis jeg kommer! :) Ha en fin påske!

Briggs lekehus sa...

ååå..lykke fanget i et par nydelige bilder:-)

God innepåske til deg!

Kerstin sa...

I morgon ..i morgen ...men ikkkje i dag...

Utrolig fine bilder... Herlig kattepus... Den stolen kunne jeg tenkt meg å sittet å nytt solstrålene fra0)

Josefine sa...

Herlige bilder...likte det avlastningsbordet ditt:)))) Håper du får være masse ute i dag. GOD HELG...påskeklem

JULIE K sa...

Ha ha de er bare såååå deilige de der to kattene dine. Artig at jeg kjenner dem så godt fra før. Herlig å se hvordan de har fått det. Nå savner jeg veldig butikken din altså....så nå tror jeg det må bli en tur oppover snart. Må få komme innom å hilse på de firbente også da. Stor påskeklem : )

Anne sa...

Samme her, helt til jeg i dag skuffet står opp å ser litt regndråper utendørs :-( håper for guds skyld det ikke blir så ye uttav det.

Fikk så lyst til å være katt jeg nå...kunne vært greit det noen dager :-)

Som du ser Gunda har jeg nå kommet "ut av skapet2 jeg også. ble plutselig så luta lei av å være en blomst!! jeg?? som er avblomstra og har gått i frø flere ganger... Føltes også mer rett nå når jeg har startet opp med ny fotoblogg på en måte...

Så da kommer en lang klem fra Anne denne langfredagen.

Jannicke sa...

Herlig!!

Katter er tøffe dyr,
og de som er født i Norge er jammen heldig..
Det skjønner jeg nå som jeg ser disse 7 jeg har her i hagen i Spania.

God langfredag til deg :o)

Anne-Berit sa...

Herlige bilder,har så lyst på katt,men der er gubben streng du,så det må jeg bare drømme om,hehe.
Fortsatt god påske til deg,klem!

=Anja sa...

Herlige bilder ja- helt nydlig!

Som mine dager er sa...

Hallo. Jeg håper du og Ippi blir like tøffe framover. Det er viktig å si ifra, slik at man ikke går på akkord med seg selv. Det har jeg selv erfart. Og du; det er mange måter å si ifra på! Jeg tror jeg vet hvilken måte du gjør det på ;-)

Lykke til. Og god påske til deg og alle gutta dine.

Klem fra Marit

Miamor sa...

..i morgon skal eg byrja et nytt og betre liv...trur eg.....ja da manjana....men å si fra det er jeg definitivt for!!! Spist deilig pinnekjøtt..og nå inntas kaffen..skal ha fotosession ute etterpå med en rose har jeg planlagt......det gjelder å ha noe på gang..... ;)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Forskjllig personliget:)
Vi har ei tøff datter og en kjempepysete mammapus.
Ha en kos veld
klem

Solveig sa...

For noen søtinger!!
Hehe, de er ganske forskjellige da!
Kjempe fine bilder av pusene dine:)
Fin engelsk pelargonia også.

Ja,ser du har mye fint å fristende i butikken nå ja!! Må vell smiske litt med svigerfar så han blir med da;) Bare han får lov av svigermor:P hehe!!

Ha ei fortsatt super påske:)
Blir vell noen turer i fjæra på deg tenker jeg;)

organic-lizzi sa...

Håper du fikk sagt ifra.. Jammen "mye jobbing for tiden"..Puh!
Godt ikke katten drakk vinen og begynte å ringe rundt:-))
Fortsatt superdeilig påske & Stoooor nattaklem fra Randi

A-mora sa...

Hei igjen:))

A-mora valgte jeg for begge barna mine har navn på A. jeg lurer på og bytte navn på bloggen min. Har ikke kommet på noe annet navn ennå.
Har du forslag?
Jeg heter Synnøve:))

trine40 sa...

Bordet var dritlekkert!! Tror jeg må stjæle ideen - eller kanskje du hjelper meg å lage et?
I morra skal jeg også være masse ute..hm..finvær i dag,da. Ut og børste bikkjene, de røyter som bare f.

Anonym sa...

En av dagens høydepunkter det....å stikke innom bloggen din!

Fortsatt god påske!

Hilsen AG - fortsatt bloggfri...

L i n d a l o v e sa...

Så deilig dette så ut!! De kattene dine har det jamen godt :)..og det har vel du også..med vin..:) Fortsatt god påske :o) Klem

Tulip sa...

Hehe, nei ikke alle kan være like tøffe!
Her har vår pus endelig kommet ut av vinterdvalen inne...og våger seg på litt lengre turer i nærområdet!

Nyydelige bilder gunda!