Sider

fredag 24. april 2009

Jeg har en ekte Munch !!!

Skjønner dere hva jeg mener...?
Hver gang jeg går forbi denne stenen som ligger der ute i hagen tenker jeg på "skrik" av Munch...
Og stenen er helt ekte...Funnet et sted langs trøndelagskysten ;) Litt rustfarget og ...


Eller er det bare meg som har sett meg blind på denne stenen mon tro...?
Vel, da har jeg rukket å lagt ut noen flere engler der ute i Gundas factory ;0)
Stikk gjerne inn dit etterpå!

Phu, endelig helg !!!
Håper den blir like "rusty" som jeg håper og tror den blir ;) Masse ligger og venter !
God helgeklem til dere alle ;0)

14 kommentarer:

Jannicke sa...

..jeg ser det jeg også : Skriket av Munch..
Stilig!!

Håper du har det bra,
ønsker deg en riktig så fin, vårlig og kreativ helg :o)

Klem J.

MajorogMeg sa...

Jupp...jeg ser skriket..helt klart. Flotte engler Gunda men jeg fikk ikke fram ditt nederste bilde. Må sjekke igjen etterpå.
Blir på hytta ut neste uke, da må jeg hjem og ta litt hage, bed og hus!

Røykeslutt ja...tenker på det. Det er jo en start.
God helg kjære du:)
Klem til deg:)

Stine ♥ sa...

Ja da, jeg skjønner :) Det kan gå litt fort i svingene for både den ene og den andre innimellom... men håper du roer det ned og nyter helgen nå!

Gratulerer så mye med missen forresten! Og ja, -jeg ser Skrik :)

kari - carpe diem sa...

Sannsynligvis var den stenen hans inspirasjon!! Stilig!
-og grønt..jeg strever litt der, altså...er veldig glad i petrol-grønn-blått da, sjø. men det var visst for blått ifølge healeren...

Daniel sa...

Det må være den steinen som har gitt Munch inspirasjon til å male Skriket! Helt sikkert! ;)

Josefine sa...

Flotte steiner....de hadde skikkelig Munch ringer ja:)
Det nederste bildet får jeg ikke frem...

Kos deg masse i helgen min venn...håper solen skinner på deg!! Stor klem

Nr. 21 sa...

Vuuups! Var innlogget som sønnen min... Innlegget over er skrevet av meg og ikke min 6 år gamle sønn...

Kathrine sa...

Å jada, der er skrik ja:) He..Kjempefin. Og ekte ,)

Ser du er i gang med å ruste en sånn katt som jeg har du ogå. Mine har blitt såå fine nå, etter snart ett år ute! Tenker av og til på mennesker som er ute i vær og vind. Så flotte de og blir! Med all "sin" rust på:)) Vi får holde oss til agurken og ruste i fred vi Gunda:)

God fredag til deg, herlige dame! Klem:))

Min Verden Hanne sa...

Ja, det har du. Fantastisk!

Tante Mimmi sa...

Du er rik!!!!Munch!
Pst` manglar alltid noko eg... ;)
God kreativ helg!

A-mora sa...

Jeg ser skriket i steinen din.
Ha ei super fin helg:)
Nå skal jeg finne senga for jeg skal opp kl6 i morgen tidlig. Arbeidshelg shø:)

Klem

Anne sa...

Jøss, det VAR jo skrik jo :-)) du må passe på så den ikke blir stjelt Gunda.

Litt travle dager har vært her, jeg har vært på kurs, og noen dager hjemmefra og lite med blogging. Fant den skulpturen i Oslo da, den du fikk på msn, falt pladask jeg, og reknetmed du ville gjøre det samme :-)

Ha en toppers helg enn hvor ferden går.
klem herfra,

Juni sa...

Joda, jeg ser det også.
Sånn en Munch skulle jeg likt å finne - den var flott!
Tror at jeg skal lete etter Madonna.

Alvas hjørne sa...

Trenger ikke mye fantasi for å se skriket her nei..herlig:)
Og så nydelige engler...
Har et lass med driv-ved stående i påvente av en regnværsdag, men nå som sola skinner blir det hagearbeid..kan jo gå å fundere litt på hva jeg skal bruke det til, mens jeg raker og koser meg i hagen:)
Ønsker deg ei super helg!!