Sider

søndag 26. april 2009

Knekk meg litt kjærlighet . . .


Klarer ikke kvitte meg med den overskrifta...Knekk meg litt kjærlighet, den har nå surret i hodet flere dager. Bruker den likegodt i innlegget her, vet ikke hvorfor. Boka står i bokhylla, lest for flere år siden... Kanskje ta den en gang til..?

Bilder fra hagen idag, katten Rasmus er med, sitter på den nyskurte og spylte benken vi alle er blitt så begeistra i ;0) Får stå ute i sommer siden kommer den inn !



Den ene naboen jeg var på kaffeslaberas hos igår lurte fælt på hva som blinka slik der nede i hagen min.... Sa det var et "tre i rust" jeg hadde hengt prismer og rustne duppedingser på.... Hm, sa han .... Og denne "blomsterbuketten" nedenfor her er utrolig populær blandt de som har vært innom hagen på besøk i helga og jeg som trodde det var et "bomskudd"...Hm, vel litt rust på den har det og rukket og bli ;0) Herlig!


DSCN0806

Og hei der Kerstin, bak der ser du en kabeltrommel påmontert hjul ;0)
Vel en vakker, utrolig "Rusty" helg er over. Ny uke venter, den siste i april !

Nyt den nye uka, de nye dagene det er dette som er livet !

16 kommentarer:

Monica sa...

Jeg venter i spenning...

Mange flotte innlegg denne helgen:) Orange og grønt...det er forresten "mine" farger det;)

Ha en flott og kreativ uke! Klem fra ei som har hatt en herlig helg uten mann og barn...

Jannicke sa...

...skal ikke mye til for å pirre min nysgjerrighet! ,o)
Hvis ikke ejg hører mer fra deg på denne siden av døgnet : Sov søtt!

Jannicke sa...

...se der ,ja - der kom resten.
Fin tittel, selv om den ikke beskriver innholdet. Det gjør vel ingenting...
Kjekt med gode bøker.. Så i VG i går at Anne B. Ragde kommer med ny bok i august. Det var helgens aller beste nyhet spørr du meg! Har slukt alt hun har skrevet... Knallbra.
Vel,
nå sier jeg god natt! J.

Kerstin sa...

Jeg er stum av dine påfunn... så vakkert....Jeg kunne tenke meg å sett denne hagen i virkeligheten...så ser du en dame som kikker og kikker er det nok kankjse bare meg...
Ja jeg skal montere hjul på min kabeltrommel også.. Men det var så amneg hjul å velge i så jeg ble satt litt ut jeg.. Forsøker igjen...
Takk for rask respons på engelen da Gunda...
Nyt uken Klemmer =)

trine40 sa...

Det er så fint når malingen krakelerer.. fine vårbilder!

Alvas hjørne sa...

Så flott benk!
Den grønnfargen stod fint til driv-veden, og orange er jo en så flott kontrast på bildene dine..helt herlig!!
Flott ny uke til deg:)
Klem!

Kathrine sa...

Fint det ble! Har en lang gammel kjøkkenbenk i hagen jeg også. Den står ute året rund(for den er så lang)og nå har det jammen begynt og vokse mose på den nederst. Kanskje hele benken blir grønn?

Hvitveis ja. Kommer andre blomster til 17? Liljekonvall kanskje? Ellers så får du ta noe grønt, bjørkekvister mm. Ordner seg sikkert:)
Vi drar på hytta unna alt ståket vi den helga.

Tittelen ga meg smak av karamell i munnen:)

Tante Mimmi sa...

hm! Vart noko nyfiken eg no! Noko eg må lesa? Benken- nydleg!:) sukk!
Og du, du er snill! Du veit det! Ynskjer deg ei hjartans fin veke!

Ida sa...

Unik og veldig god stemning her, som alltid. :)
Det er lenge siden sist nå, så jeg har virkelig kost meg med de siste postene og bildene dine.
Herlige farger blant naturmaterialene.
Blomsterbuketten din er flott.
Helt spesiell og evigvarende.
Gratulerer med Missen din også. :)
Kos deg videre, Gunda. Ha fine dager og NYT LIVET! :)))
Klem.

MajorogMeg sa...

Hagen din kunne jeg tenkt meg å se gitt. Ut i fra bildene du viser må det være den fineste!!
Smiler av at naboen lurte..hehe.

Jeg har startet å male et falmet plast campingbord og malingen bobler seg.USJ..
Nyt mandagen og siste uka i april.
Klem:)

Missfryd sa...

En spennende tittel...
Som alltid kule bilder hos deg:
"Hagen med det rare i"...hi-hi
Klem I

Briggs lekehus sa...

ja, jeg likte vedlig godt den overskriften jeg og! knekk er et artig og søtt ord i seg selv. og kjærlighet er jo kjærlighet. knekk med litt kjærlighet. veldig fint:-)

og fiiine bilder som alltid!!!

Josefine sa...

Ja nå må vi bare nyte hver eneste dag!... Nyter bilder fra hagen din også:)) Herlig tid med alt som spretter opp...ser ut som katten din er en liten livsnyter og !!
Ha en fin kveld, klem

Elisabeth sa...

Herlige bilder og innlegg som vanlig hos deg ;)

Landcharm sa...

Krakken er superfin, og ennå flere flotte innlegg som kan nytes!

Tulip sa...

Ja, kunsten er å kunne fremheve det en vil vise, og tone ned resten. Det er du flink til! Tar veldig flotte bilder.
kabeltrommel påmontert hjul? Den må du vise oss! Er det bord du bruker den til da?