Sider

onsdag 29. april 2009

Min kabeltrommel med hjul !

Her kommer bilder av min kabeltrommel påmontert hjul som flere av dere har etterlyst bilder av.Rett og slett fire hjul er påmontert der under slik at den er lett å flytte på der ute på verandaen!
Luft kommer til under og slik at den ikke råtner så lett som om den stod rett på bakken.


Disse hjulene begynner å bli slitne, kjøpt på Ikea og kanskje ikke livstidsgaranti da...
Clas Ohlson og Biltema har sterke, solide hjul. Jeg har jo montert hjul på putekassen og den gedigne benken min og ;0) Men kjøp solide saker, det lønner seg!

På finværsdager er jeg ofte å se ved trommelen, der jeg enten sitter og lager engler eller lager "taterarbeide" En katt eller to er også ofte å se sittende der oppe ;0)

24 kommentarer:

Min Verden Hanne sa...

Så utrolig stilig! Deilig er det med kjeller og når jeg har skjønt at jeg kan bruke den, er det ennå bedre. Håper det var Roligheta som vennene så og ikke det huset jeg faktisk bor i ;) H.

Missfryd sa...

Jeg har konfirmant til høsten, du kan gjerne få pynte bord hos meg:-):-)
Og den kabeltrommelen din var veldig kul. Skulle gjerne hatt en slik i hagen.
Har jobbet ganske mye i hagen selv i det siste, nå begynner det å ligne noe:-)
Klem I

Lyst på livet sa...

Smart!

:-)
Klem sørføstfra!

Solrosa sa...

Å, herlig!! Dette liker jeg. Skulle gjerne hatt en sånn, men med terasse blir det ikke plass til alt som frister... :)

Solrosa

Tulip sa...

Kult!
Har kikka på sånne tromler langs veien selv, men ikke turt å "rulle hjem " med en. Må vel spørre om lov først, men hvem skal man egentlig spørre?

Flott som bord ute ja!

Kerstin sa...

Utrolig smart...ikke minst med tanke på råte under, men også for flytting.. skal på Biltema jeg..
Og du 1000 takk for den skjønne enegeken som kom i posten i dag... og den nydelige kortet som var med... I morgen overfører jeg pengene til deg min venn... Beklager at jeg ikke har fått gjort det før.

Klemmer fra Bergen som endelig har en engel i hagen O=)

Josefine sa...

Kjempestilig bord:)

Og pusen ser ut til å være intressert i godt håndtverk!
Go'natt klem

Jannicke sa...

F A N T A S T I S K!
Jeg hadde aldri kommet på noe som lignet på dette en gang!
Gøy å se!!
Takk for energien du sendte!
Det hjalp!
Klem til deg.

Monica sa...

Det var en flott trommel:)

Ivar Ivrig sa...

Du skulle ha vært snelleboms i Forsvaret du, da hadde du nok ikke likt slike tromler i dag ;-)

Hvis du er usikker på hva en snelleboms er, så får du høre med Mr. E. Regner med at han vet hva det er.

Ha en varm og strålende helg der i øst :-)

tinemor sa...

Så smart å sette hjul på trommelen!
Skjønner godt du liker deg ute ved den
Klem

Ivar Ivrig sa...

En snelleboms er den uheldige utvalgte som hadde en slik en trommel på ryggen da tlf-ledningene skulle legges ut.
Gjennom rør, opp i trær..... Say no more ;-)

Jonna sa...

Ja, ikke sant?
Dyrebeskyttelsen er tingen.
Klart det er morsomt med en kattunge, men for meg er det en prinsippsak.
Det burde bli såpass vanskelig å få gitt bort kattunger at fler kastrerer/steriliserer kattene sine(egentlig burde det vært påbudt ved lov), jeg har ihvertfall ikke tenkt å bidra til å gjøre det enkelt for uansvarlige mennesker.
(Grrr! Engasjert, nå!)

Anne sa...

Kjempetøff den trommelen din. husker Ida og hadde en slik.
For meg er det ikke like enkelt du, skrått som det er her :-((

Skal gjerne se det er du som har den elektrikkeren gjemt bak et tre??? han men den flotte rumpa du vet...

Balke gård sa...

Kreativt og smart!:-) ha en fin langhelg, klem fra Marianne

Marias skriblerier sa...

Du er bare utroooooliiiiig kreativ!! Dette hadde jeg sansen for!! Kabeltromme på hjul... du er unik!!!

ArneA sa...

Kunne ikke la være å tenke på deg da jeg var i Palme, og det ser du ved å besøke meg i dag
:)

Anita sa...

Så smart og orginalt! Tror jeg må luske meg ut og ned mot bybanen de holder på å lage her i Bergen og se om de kan avse en kabeltrommel..

Dette er noe jeg vil ha på hytta som jeg ennå ikke har..

A-mora sa...

Har ønsket meg kabeltromme, men mannen i huset skjønner ikke hva vi skal med den:( Vi får se hvem som for siste ord i den saken:))
Er ferdig med konfirmasjoner, men du kan gjerne få komme hjem og dekke bord til meg:)))))))

Ha en fin dag i sola:)

Alvas hjørne sa...

Vi har en slik kabeltrommel til bord på hytta, har lenge vært på jakt etter hjul.. da kan de jo flyttes enkelt og kjapt ,og kommer litt opp fra underlaget.
Ha en fin dag!!

kari - carpe diem sa...

Smart du e...utømmelig kilde av lure saker og ting...

Evami sa...

HAdde aldri kommet på å bruke en kabeltrommel tilbord,men du kor stilig det er:)
Du får nyte været og kose deg masse ved trommelen din:) For nå er det prefekt i trøndelagen:) Bjørka spretter sånn at det er helt utrolig:) Naboens har fått blader på 2 dager:) Klem Eva

Magny sa...

åååhhhh, ønsker meg så veeeldig en kabeltrommel.... vakkert iplantebord!!
og du,- javisst har vi katt,- den liker godt å titte på hønene, en rører dem ikke...

god klem og skjønn langhelg...

magny

Beate sa...

I dag sitter jeg og drømmer meg bort og henter inspirasjon i bloggen din. Drømmer om vår, og å endelig få begynne å lage til uteplass ute. Har akkurat fått tak i en sånn trommel, så ideen om hjul er nå notert :)