Sider

torsdag 2. april 2009

Om noen lurer...

Plutselig ble det stille her inne... Og noen lurer sikkert på hva jeg driver med...?
Hm, enkelt! Jeg måker snø vel !!! Phø.


Neida , ikke sant det men til påska tror jeg kanskje jeg tar spaden fatt og begynner å hjelpe naturen med all denne snøen i lia her ;0)

Og frøken Lengsel er igjen dekt av snø....Våt, tung snø...Håper hun berger!
Og igjen utlyser Anne en ny konkurranse inne hos seg, frk Vår !
Ikke mye vår stemning hos meg enda da, men kanskje kommer den når jeg begynner å spa!!!

24 kommentarer:

I huset ved bekken sa...

Stakkars deg.
har du vert inne hos meg og sett på smeltediglene?

Du, vi hjelper alltid våren med å smelte snøen vi, særlig Maleren da.
Han er luta lei av snø.
Klem Kate

Monica sa...

Så mye snø enda? Skjønner godt at du vil hjelpe til...Uansett, bildene dine er flotte som vanlig:) Klem

Magny sa...

heia... tenker meg det...!
uffda,- stakkar deg!! skal eg sende deg noe mose og gress i posten...?

klem,magny

Kathrine sa...

Kom hit, kom hit:) Liten flekk igjen ved stakitten. Og masse spirer!
Hmm..Kanskje jeg skulle komme til deg og hjelpe deg vekk med snøen? Kaste snø og hive på sand.
Meldt regn ei uke nå vel, da går det nok fort får vi håpe:)

:)

kari - carpe diem sa...

Sørvestkuling og regn...bytte? nei, forresten...snø vil jeg iallefall ikke ha!!

Livs Lyst sa...

Så mange fine bilder det var her inne!
Hilsen Ljo :O)

MajorogMeg sa...

Å fy søren du har my snø...finn fram spade og spre det utover en plass....hvor det ikke er snø? Her tiner det godt. Minket flere cm siste 2 dagene.
Nå er det pakket og klart for hyttetur her. Hus er vasket og vaskemaskina går.
Kos deg i påska Gunda:) og ja, jeg SKAL innover til butikken din en dag..men vi har bare en bil sjøh...
Klem fra meg til deg:)

Anemone sa...

Synes det har minket så mye i hagen her de siste dagene jeg. har lyst til å ta riva fat jeg nå, men til det er det nok for bløtt desverre...

Frk. vår ja..., har jo fader ta meg ikke sett en hestehov en gang...

tinemor sa...

Snø ja..
Ikke snakk
Det er jo tonnevis!!!
Ingen vårmotiv her enda heller.
------
Ja, kjempegøy med foreldremanualen!
De spurte først og det setter jeg stor pris på.
Avisa i morra ja...
Gru-gleder meg.
Aner jo ikke hva som står eller hvordan bildene er.....
Hjelp.
Klem

I huset ved bekken sa...

Tlf nr pluss div opplysninger ligger som en link om du klikker på Teamtec i innlegget mitt.
Klem

Josefine sa...

Hei på deg...så kjedelig med snø enda. Skjønner godt du vil spa den bort nå! Håper solen kommer og smelter alt bort i påsken!! Ønsker deg og resten av familien en flott palmehelg:)) Påskeklem fra meg

Lykkelene sa...

Herleg agurkinnlegg under her...

Tulip sa...

Ja her spar vi også for harde livet, for å hjelpe våren på vei!

Vi får håpe sola tar i ekstra hardt i løpet av påsken. Kos deg!

Jannicke sa...

Huff,
nå syntes jeg nesten litt synd på deg med all den snøen..
Okey, jeg sender MASSE solstråler fra Spania til deg i påsken.
Håper det hjelper :o)

Natta klem til deg :o)

Missfryd sa...

På denne tiden og med all snøen som kom i år er vi vel ekstra utålmodige og ønsker at det skal blir bart og begynne å spire og gro. Men er det ikke herlig med lyset og lukten av vår og forventningene om alt som hører den lyse årstiden til?:-) Jeg er litt våryr skjønner du, så da blir jeg litt "svulstig"......hi-hi.
Herlige bilder.
Klem I

KLARA LAVENDEL sa...

Hej och tack för helt underbara bilder på din blogg!!! Inspiration * 100!!! Jättebra och vilket sinne för bilder! kram Ingela

organic-lizzi sa...

Rene aprilsnarren du kommer med...
Akkurat som ikke du har millioner av "jern i ilden"(...ikke akkurat ilden,men mange andre steder:-)
Måke snø trengs her også for å få vår..,men det begynner å hjelpe..
Håper du har det superdupert:-)
Stooor nattaklem fra Randi

Anita fra hjerterommet sa...

Stakkar!! Det er skikkelig vårstemning i Bergen, men det hjelper ikke deg kanskje? :o Hvor i all verden har du bosatt deg som er omringet av all den snøen?? Vurder å flytt! Bergen er en koselig by!!

Lykke til med å spa snø, kan jo bli muskler av det til slutt også he he...

Ida sa...

Våren er nok på veg til deg også. ;)
Etter påske må den vel bare vise seg. Eller....?
Det fortjener du!

Du har sikkert sett huset på bildet mitt i RL.
Vi har gått der sammen. ;)
På Bryggen i Bergen.

Ønsker deg en god natt Gunda, og en finfin fredag i morgen.
Kos deg! :)
Klem.

ASSA sa...

Selv om du har mye snø der, ble det riktig fine bilder da!
Håpe regnet tar litt snå nå, kanskje du bor litt for langt oppi bøgda - her har det forsvunnet mye snø de siste dagene, får sende varme vinder oppover dalen ;)
Ha ei riktig fin påske til deg og dine!

Villa Luftslottet sa...

Jeeezez, så mye snø dere har da!!!
Har ikke noe lengre vi..hehe, neida, det var nok ikke helt sant, men ganske så bart er det blitt - men du får trøste deg med at du kanskje får en lengre sommer;)
Artig innlegg om kattene og agurkene;)
Jeg ble litt stum av alle de nydelige bildene du har , eye-candy heter det visst:)
Nei, nå er jeg nok litt overtrøtt her, og er på vei en liten snartur inn i butikken din.
Ha en fin morgendag:)
SOL

BROCANTE sa...

Hallo du! Snø ja - den reiser jeg fra! Nå går turen sydover til Frankrike - og forhåpentligvis våren! Ha en riktig fin påske hvoren du er!

Kerstin sa...

Uff da..stakkars deg... alle fortjener vår nå!
Men herlige bilder ;O=)
Klem Kerstin

kari - carpe diem sa...

-he, he...takk for koselig kommentar inne hos meg:-)
tja, kanskje jeg skal høre med avisa om de vil ha meg som en slags "Carrie Bradshaw i Sex og Singelliv". Bare at jeg skriver om det totalt motsatte..."sex og singelliv" blir til "PMS og barneskrik".
(ps: jeg antydet inne hos Ida at hun har tatt bildet av kollektivet ditt og Anemone...)