Sider

lørdag 11. april 2009

Pssst, se min kjole ;)


Idag har miun nye kjole hengt ute i vinden, ute i vårsola ;0)
Det er svensk design og merket heter Nygårdsanna og jeg liker den sååå godt !!! Kan ikke si det var av den billige typen men så er det da heller ikke hver dag jeg kjøper meg en kjole ;)


Like flott til tights og lange støvletter som til nylonstrømper og småsko!
En trang jeans kan jeg også ha under... Tøfft! Og 100% lin.
Og ang innlegget under her, det var ikke meg som skulle bli tøffere og begynne å si fra...det var katten Rasmus som er en sky gammel katt ;)


Håper dere har hatt en like fantastisk dag som det jeg har hatt idag, men du så travelt det er påske og greier.... Hmmm

DSCN9652

Og takk for alle koselige kommentarer dere gir emg bloggere som ikke bloggere ;0)
Ikveld må jeg ta meg en liten runde rundt om og se hva dere har bedrevet tiden med, men Poirot....Jeg må få med meg den karen ikveld ;) Love it ;)))

19 kommentarer:

Ivar Ivrig sa...

Jeg er jo mann, og for meg ser det ut som om denne kjolen KLØR. Fin ja, men klør, så jeg ville ikke brukt den :-)

Ser det er godvær i Hegra også. Her har siste rest av 2m snø på plena forsvunnet i dag. Godt å få tilbake hagen igjen.
Nyt siste rest av påska og hils Mr. E

GundaM sa...

Åhh Ivar, du tar så feil som bare en mann kan gjøre!!! Kjolen klør ikke og jeg gjetter nok på at både du og Mr E hadde satt pris på om kjolen både var litt mere formsydd og "silky" i looken...Men jeg er altså litt vintage og shabby så da må dere tåle det!

Klør, toillprat! og hva kommer Mr Arne til å si mon tro...? Huttitu ;)

tinemor sa...

Den kjolen ser lekkert ut!!!
I dag har vi nytt solen i Nerskogen, med ungene.
Solen kom jo å, så nå er nesen rød...
;-)
Nyt kvelden
Klem

Petunia sa...

Slitan!
Kjolen ser nydelig deilig ut:)

sologbolig sa...

Den kjolen likte eg (og det er ikkje ofte at eg like kjolar !! iallfall ikkje på meg sjøl!) Ser at dokke har fint ver, her er det pøsregn. Og når huset er fullt til randen så er det litt slitsomt (ikkje bare litt heller !!) Men nå har freden senka seg, de voksne ungane er dradd på påskefest og latt sine egne barn bli igjen her !! Så nå skal vi kosa oss med masse påskesnop !! Nyt kvelden !

Monica sa...

Kjolen ser herlig ut:)

Fine bilder under her også. Kunne godt tenkt meg å rusle på den stranden...Nyt påskedagene videre:) Klem

organic-lizzi sa...

Den var bare driiitlekker!!
Naboen min som har butikk her på Nesodden har tatt inn det merke..Kanskje jeg må sjekke ut?...Eller kanskje vente litt.Skal til London på tirsdag:-))
Trodde det var du som skulle si ifra jeg.. Snakker om projeksjon..
Deilig påskaften & Stooor klem fra Randi

Tulip sa...

Lækker!
Og...tru`kke den klør, nei!;))

Guro sa...

Etter en lang dag ute i solen (etter en lang lys morgen på kjøkkenet), er det Poirot som er påskeegget her i huset også :)

Nyydelig kjole du har fått deg! Jeg fikk meg også en linkjole i fjor, og lin er altså det deiligste stoffet. Blir finere og finere av å bli slitt :)

Miamor sa...

,,setter pris på at du kommenterer ja...vakre venn..og topp linkjole du har fått...lekkert!!! Og Poirot ja...han er en sjarmær...som jeg har sett på dvd hele påska ..et par filmer om dagen er grei dose...doctors order....kos deg!! Kan tro vi har harr storfint besøk i dag...se bloggen!

MajorogMeg sa...

Den kjolen så råstilig ut. Og været om dagen er upåklagelig..god klestørkvær får`n si.

Snedig at Ivar ikke ville brukt kjolen? Skjønner ikke det..klør? Pingel.. ;-)
Hytteklem herfra:)

I huset ved bekken sa...

Lin kjolen din er fin.
Ser en artig kommentar fra Ivar Ivrig her, morsomt.

Anne-Berit sa...

Kjempefin kjole,og lin er bare behagelig å ha på.
Godvær her og i dag,sol fra skyfri himmel,såå godt.
Kos deg de påskedagene som er igjen.Klem!

A-mora sa...

Hehe, takk for at du sa i fra. Har rettet opp navnet nå:))

Kjolen ser kjempefin ut:))

Klem

Marie sa...

Herleg kjole! Det finns ikkje noko som er betre enn lin i varme sommardagar.

Skjønne bilde av pusane under her :)

Klem :)))

Jannicke sa...

Knallfin kjole :o)

Jeg bare elsker kjoler :o)

God natt fra meg.

BROCANTE sa...

Kjempefin kjole - skulle gjerne brukt den jeg, men så var det alderen da..... og vekten.... og anledningen..... hmmmmm - alderen er kun "inni hodet" - vekten er redusert med 10 kg etter jul - og anledningen? - ja den kan man vel finne når som helst, eller? Fin kjole er det! Kjøpte et smykke på et marked forleden dag av en afrikaner som sikkert hadde passet perfekt - og DET (smykket altså) har jeg faktisk brukt alt!

Kerstin sa...

Utrolig flott kjole du har fått deg... godt å unne seg en fin kjole av og til...
Kos dere i fin været =)

Josefine sa...

Halloen...for en flott kjole du har! Helt i min smak...i tillegg så anvendelig som du sier:)

Håper du hadde en koselig påskeaften. Vi var hos gode venner og fikk full servering...herlig. Deilig temperatur hos oss i dag...så nå har hagelivet begynt for fullt. Ønsker deg en fin dag, klem