Sider

mandag 27. april 2009

Reality . . .

Flott hage...? Jeg vet ikke helt, bildene jeg viser her er jo bare stilleben og ofte står de ikke lenge... Regnet kommer, det må bæres inn... Alle skinnene rundt om på stoler og benker bæres inn...
En stamp står og trutner i et hjørne med presening rundt, en stygg "el-påle" der midt på plena...En trampoline!!! Og masse, masse hus rundt om som enda ikke er skjult av løvverket og som sniker seg inn i bildene...

Reality ;0)
Derfor lager jeg små stilleben og knipser de i farta tett tett innpå ;0)
Imorgen står høna og egget kanskje et annet steds..? Stampen skal jo kanskje dit inn...
Uventet besøk her enkveld... Rommet i kjelleren er ikke fullt så ryddig som på bildene ;0)
En litt småtrøtt Mr E lå på sofaen etter nattarbeide, en trimsykkel rett foran døra og masse rot på bordet...
Reality !

19 kommentarer:

Jannicke sa...

jaja... vi bloggedamer liker å leve i slike små bobler... Klart ikke alt er like stylet som det vi viser frem :o)
Uansett er det gøy å se, og så inspirerer vi hverandre til å tenke i litt nye baner!
Neida, ikke bare fjortiser som har slike bukser! Men tror jeg hadde vært litt mer nøye på HVOR hullene var i dag - enn da jeg suste rundt med mine hullete i 17. årsalderen!! Hadde faktisk hullete dongerijakke også.. Ganske tøft..
Inspirert av Wham og Morten Harket!
God natt ;o) J.

organic-lizzi sa...

Ha..ha..skulle bare mangle!!Sånn er det vel hos de fleste:-))Men for å fortelle en "hemmelighet"så var det fantastisk hos Hedvig(pudlar och pelargon)..Hun hadde klart det mestestykke og ha det helt striglet(og driiitlekkert!)samtidig som det oste av at det var helt ok å gå inn med mine(som alltid)skitne ullsokker:-))
Nyyyter alle bildene dine...og nært er vel supert det...
Natta til deg & Stooooor klem fra Randi

Ida sa...

Ja, slik er virkeligheten.
Siden er vi så heldige at vi kan dele og nyte det vakre via bloggen da.
Som å samle på glansbilder i ett stort og rikholdig album.... ;)))
Herlig!
På min hagevandring i kveld ble jeg fylt av fortvilelse!
Hundrevis av små snegler mesker seg og spiser opp en god del av staudene mine.
Jeg er blitt en massemorder!
Det er virkeligheten her ute.... Sukk!
Kos deg videre Gunda, med helheten! :)

Kerstin sa...

Ja dette er virkeligheten Gunda ...hos deg ...men også hos meg og sikkert mange med oss...
Vi liker å vise når det er stylet og ordentlig...
Men jeg blir imponert selv om jeg...og du er rådyktig....

Nyt dagen Klemmer O=)

ArneA sa...

Skulle nesten tro du hadde hørt morgenkåseriet 0725 på NRK2 i går.
Det handlet om reality også, og fikk du det ikke med deg last ned podcasten og smil

kari - carpe diem sa...

Det er det som er det smarte med litt zoooooom på kamera, vettu...jeg har ruget ei stund på et innlegg med rot istedet for style...men det kreves litt mot for å tørre det...Dessuten er det like greit at dere bloggdamene lever lykkelig uvitene om mitt sanne-rotete-jeg:-)
-og vi om deg:-)

Kathrine sa...

Usj..Skreiv jeg Bjørk? Rogn må det bli. Vakkert tre med flotte blader på.

Godt du har det som oss andre ute og inne, Gunda. Vakre stilleben i en flott hage. Jeg vet da det som har sett den:)

Fin dag til deg:))

Alvas hjørne sa...

Tror de aller fleste har det sånn:)
Er vel ikke alle som har det helt striget hele tiden,eller?...
Ha en flottings dag!!

Evami sa...

Nå har jeg kosa meg med alle de flotte innleggene dine,og ikke minst nytt alle de vakre bildene dine:)

Hvemhar ikke en gedigen trampoline på plena si? Det har vi og jeg kan trygt si at den ikke kommer ti lå bli gjemt bak noen trær,så der er du heldig.Og det er jo koselig å se alle de små husene,hvid en ser beboerne som flyr inn og ut:)

BAre fortsett å lage stilleben du,for flytter og gjør du om,så kommer det nye vakre bilder:)

Og jaggu ser man sola i dag også:) Klem Eva

Briggs lekehus sa...

du har ikke bare opphold og fint vær altså!!puh..enda godt.

MajorogMeg sa...

Ja slik er det men du viser vakre bilder Gunda. At det plutselig dukker opp noe som absolutt ikke skulle vært med? Ja.. Vakre pus! Jeg blogget bilde av min pus i dag. Ble minnet på henne da vi hadde en stakkarslig villkatt ute i gårkveld. Lykke til med pakking av engler:)
Ha en flott tirsdagskveld og klem fra hu foran peisen:)

Josefine sa...

Hei...ja det blir endel tablåer rundt omkring..hi.hi Men det er jo det som er gøy då...vi har vel alle en liten stylist i magen!

Så gøy at du pakker engler:))) Håper de flyr rundt i hele landet, de er jo så fantastisk flotte!!
Ha en fin kveld, klem

Anne sa...

Mye flott inne hos deg som vanlig Gunda!! og det er vel du som har tatt Irinas truser også tenker jeg, hengt dem i et tre...

Missfryd sa...

Sånn er det bare, Gunda M, og sånn er det for oss alle. Det som er viktig er at du koser deg med å lage dine helt egne, spesielle, små miljøer og at du deler dem med oss bloggedamer. Og du vet: me like:-)
Klem I

Guro sa...

Deilig å se det er flere som innrømmer å ha en slags "lurvet stil" utenfor rammen av kameralinsen :)

Det er full fart i hagen om dagen! Og derfor mer "ruslefart" i bloggen. Men jeg lar meg høre fra innimellom ;)

Rosi Jo' sa...

Thanks for your visit!
Even my English is good, but thing important is understand us!
Nice the idea of chicken in a cage!
Beautiful all your works!
I'm glad to follow you. Hug&kiss from italy! Rosi!

Marie sa...

Dette gjeld ikkje berre deg nei. Det er vel litt av denne leiken, me viser det me vil ikkje sant.

Eg viser ikkje nordveggen på huset som har grønske på dei nederste borda, eg viser heller ikkje deler av kjellarmuren som sig ut. Eg har heller ikkje mange bilder som er tatt inne, ikkje mykje nytt og siste mote der nei...
MEN sånn er det vel i livet elles også, det at me kan fokusere på det som er positivt er ein veldig god ting. Det er vel det som gjer at livet blir godt å leve. Iallefall er det det for meg :)

Eg storkosar meg iallefall på bloggen din :)

Klem :)

Tante Mimmi sa...

jepp! slik er det!
Tett på er best!:)
Fekk melding frå Miamor- eg er som ein unge! Yes!

EliseOlsen :- ) sa...

Ja tante du er kjempe flink!