Sider

torsdag 16. april 2009

Tanker ved dammen. . .

Selv om det er triste farger her ute enda, er det masse vakkert å hvile øynene på....
En gråstein med naturlig "dolp" Helt perfekt for en liten, rusten krok...
Det er litt deilig å være en rusten, liten krok innimellom...
En kan selv velge hva som er vakkert, hva som er enkelt og hva en vil . ..
Eller ?

Sist høst bestemte jeg meg for at denne vinteren skulle gå fort, at vinter er helt ok !
Og det ble den faktisk... Det meste sitter vel mellom ørene som min venninne Gull sier...
Denne vinteren har jeg og lært meg å tåle appelsiner ;0) Så nå spiser jeg appelsiner og drikker Solo !!! Herlig !

DSCN0031
Stikker du innom bloggen min er du alltid velkommen, det er sikkert ;0) Allergi eller ei...

Men regner med du er glad i rust, drivved og alternativ innredning ....

Det er lissom greia mi her inne... Klemmmz

31 kommentarer:

Mina sa...

Alltid koselig å komme innom deg, enten man liker appelsiner eller ikke!;) Flotte bilder og flotte ord som alltid! Du skaper stemning, Gunda:)

Ha en fortsatt flott dag!

Klem fra Mina:)

Jannicke sa...

Enig med Mina,
det er noe med stemningen du skaper :o).. en veldig god og befriende stemning!

Selv om stilen ikke er "min", så digger jeg den likevel!!
Og sånn er det med DEN saken!!

God klem til deg :o)

Landcharm sa...

Tenk å gjøre noe så flott ut av "ingenting"! Ja, det er hyggelig om du linker.

Anettes hus sa...

Så vakre bilder! Du har det med å finne spennende og vakre motiver!! Enkelt, men så dekorativt og flott!!

Ha en fin dag!

Klem Anette:)

Anne sa...

Vi elsker det Gunda!!
Alternativt, og skjønnheten i det enkle og naturlige :-))

Og du har så uenderlig rett, det gjelder å gjøre det kjedelige på en morsom måte..., det er nå min måte å overleve på å det da...

(Som om at det kom en sms fra sønnen for 5 min siden "Foreldremøte kl 1830." HÆ??? si no æ... da skulle man hatt mor til å slenge litt tang i håret og springe ivei..., men nei da, i hagekostymet med håret i vill vest....huff)

Nr. 21 sa...

Koselig å treffe deg på butikken din! Kommer gjerne innom en annen gang også! Og jeg er sååå fornøyd med nattbordet! Nå må jeg bare finne et til som er likt!

Kerstin sa...

Her inne trives jeg og koser meg...Derfor kommer jeg igjen og igjen....
Flotte bilder.. så stilig stein da...
Klemz=)

Josefine sa...

Halloen...syntes du har en knalltøff blogg...må bare innom deg, selv om jeg ikke har så mye drivved hjemme selv....enda:))) Blir veldig inspirert av å være her. En stor og go' klem til deg fra meg

ASSA sa...

Både stein som er slipt god og rund, stål som er rustent og tre som er værbitt - er helt nydelige ting. Man ser at de har levd en stund og har med seg noen spor etter livet.

Bildekomposisjonene dine er nydelige å se på! Det er vel derfor vi må titte inn til deg med jevne mellomrom ;D

Ha en flott kveld og snart helg!

Elisabeth sa...

Hei og takk for i går!
Engelen var helt skjønn,den har fått plass på veggen,skal se om jeg får tid til å blogge bilde av den i kveld.Ellers er det kommet stemorsblomster i den gamle kjelen jeg kjøpte i går (+ i to små kjeler jeg fant i kjelleren :-).
og her sitter jeg på jobb og surfer og blir mer og mer inspirert...

=Anja sa...

Bruker smykket j fikk av deg hver dag, Gundam- og veldig takknemlig
Legger ut bilde etter hvert tænke æ:0)

tinemor sa...

Jeg skal ikke si hva jeg syns den rustne kroken så ut som med en gang jeg kom inn her på bloggen, men.....
Flotte bilder.
Vakkre motiv å ;-)
Klem

MajorogMeg sa...

Rustbilde tok jeg også idag:) Kanskje jeg skal blogge det til ære for deg i løpet av helga?
Flotte bilder..for oss som liker rakved og rust:)
Kos deg i våren...snart er det farger. Begynner å bli grønt rundt hytta!!!!
Klem til deg:)

Missfryd sa...

Ser du har fått mange gode ord....kan bare slenge meg med. Her inne er jeg ofte for å få inspirasjon og også bare for å nyte roen og det befriende i at det er så speiselt og anderledes det du viser. Digg it!!
Klem I

sologbolig sa...

Hei hei. Torsdagskveld og eit pittelite glas vin. Engelen er komt på veggen. Å den er så fin. Viss du tittar innom bloggen min så er den der også ! I morra rett etter jobb drar eg til campingvogna, ut i åpnare farvann for å få pusta litt. Deilig å kunna sjå langt utover fjorden og sjå mye himmel. Her er det så trangt, må nesten ligga på rygg for å sjå himmelen ! Ønsker deg ei riktig god helg ! Klem!

Evami sa...

Herlige bilder:) Og så delig å lært seg å spise appelsiner:) Det har blitt lite av det i år,men det er jaggu godt.Og det beste er ferskpresset juice:) Klem Eva

A-mora sa...

Det er bestandig koselig og komme på besøk til deg:))
Flotte bilder:)
Du legger igjen så trivelige kommentarer til meg også:))

Klem

Monica sa...

Koser meg her hos deg:) Lærer stadig noe nytt også... Jeg visste ikke at drivved og rust kunne være så vakkert jeg...Ta lykta mi f.eks. Det stemmer at de begynner å ruste ja. For et år siden hadde det vært noe jeg ikke likte i det hele tatt. Nå syns jeg det er vakkert, og det er nok mye takket være deg;D Du (og flere andre her inne) er til stor inspirasjon:) Klem

Kathrine sa...

Å ja!! Kom snart og drikk vin du! Har plass på loftstua og vi ,)
Vin, hage og sol. Det skulle vi hatt nå du.
Og ja, det sitter mye mellom ørene. Det er bare å ta det fram når en trenger det, som at været og årstidene kan vi ikke gjøre noe med. Lurt det:)
Og den steinen din er så flott! Var det den som var såpekopp en gang?

Nattaklem fra "storesøster" ,)

Hi..

Kardemomme sa...

Det er alltid koselig å komme inn til deg Gunda og du er helt din egen! Det er det jeg liker så godt ved deg! At du bruker naturen rundt deg og er en stor mester i gjenbruk gjør at jeg liker bloggen din ekstra godt.
Heldige dere som har så fint vær!
Her har vi ikke sett sola på noen dager men værmannen lovet at det skulle bli bedre i morgen!
Ha en fortsatt fin torsdag :)

idémakeriet sa...

Hej, hittade in till dig via sologbolig.
De där änglar som du tillverkar är helt sågolikt. Blir väldigt sugen.
Jag har aldrig sett något liknade, vilket handverk.
Jag kommer gärna tillbaka för en titt.
Ha det gott.
Kram Gerda

Tulip sa...

Ja, hadde ikke kikka innom her om jeg ikke likte det jeg så!
Vakkert, vakkert!!
God helg til deg:)
Klæm

MaritK sa...

god helg til deg Gunda!

Anne-Berit sa...

Elsker dine alternative innlegg,forfriskende og fine er de.Og din rust er jo bare vakker.
God helg til deg!

Min Verden Hanne sa...

og greia di liker jeg :) Takk for at du var med i trekningen min og vinneren er..... God helg. H.

Line Cathrin sa...

Hei Gunda. Blogghoppet innom deg. Lenge siden jeg har vært innom. Har vært i dvale mens jeg har ventet på våren i en evighet. Men nå er jeg i alle fall i full gang med å lage til min nye have. Stikk innom igjen da vel.
God helg.
Line Cathrin =))

Mia sa...

Herlige, herlige bilder og innlegg hos deg, Gunda! Jeg har ikke vært så aktiv i bloggefronten i påsken, men har hatt stor gelde av at du har vært det! Og nå har jeg "kommet meg ut av fjøset" og gleder meg over alt jeg kan se og lese her. Du er bare en ener når det gjelder bilder og stemning (og sikkert masse annet også... hihii) En herlig helg ønsker jeg deg!

Koselig koselig sa...

Lekre bilder Gunda! Du er flink til å fotografere :)

Ha en fortryllende rusten søndag, håper du er ute og gjør noe kreativt og gøy. Jeg sitter i morrakåpa og føler meg litt sliten, etter fest i går *ler*

Anonym sa...

Hei Gundam!

Er på min daglige bloggrunde og du er min absolutte favoritt her inne. Ikke bare inspirer du meg noe innmari men det er så herlig annerledes her inne hos deg!

Nå er det gått et par dager uten innlegg her og jeg håper du straks er på banen igjen, jeg er umåtelig glad og avhengig av denne bloggen din.

Hilsen fra Hamar

Line Cathrin sa...

Gikk fullstendig i vinterdvale her, men var kjapp til å lese bloggen din når jeg først våkna opp igjen ja.
Må komme meg en tur inn til butikken din også. Jeg dør etter å finne unttige eller nyttige varp både til hus hage og hjem.
Dritlekkert med den kroken i dolpa. Less is moore!

Marias skriblerier sa...

Elsker stilen din!! Drivveden er vakker! Skulle ønske det var litt mer av det her jeg bor... sukk..

Fin dag til deg!!