Sider

lørdag 25. april 2009

Under epletreet ;0)

Enda er det grått her ute, plena er langt fra grønn og da hjelper det å pynte med markblomster funnet i skogen ;)
Under eple treet var det deilig og ligge og slumre idag!

Og benken... Den ble vasket og skurt til gangs ;)))
Gleder meg til å bære den ned når den er helt tørket, men lurer på å bruke den ute i hagen i sommer...

"Bordet" på bildene her er rett og slett to stubber jeg har foret ut spor i og lagt en plank imellom. Vips et lite bord du kan flytte hit og dit ved behov ;)
Ha en flott kveld videre, og ha en flott søndag der ute alle sammen ;0)

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Heisan Gunda.O=)

Den hagen din må være en drøm å gå i...alle detaljene du har ...tenk å ligge under epletreet da... skjønner dere har deilig vår vær i trøndelag,..

Uff da ikke kjekt å møte på disse voffsene, selv om eieren sier de er snille... Hehe litt forskjell på tyngden på katten din og disse hundene ja...

Ønsker dege n fin søndag ute i hagen O=)

Vårklem Kerstin

Jannicke sa...

..så fint det flaskegrønne og hvitveisen var blandt alt treverket ditt... :o)
Godt du har fått vår du også nå :o)

God natt til deg. J.

HildeS. sa...

Flotte bilete:)
Her går det nesten litt for fort med utspringinga.
Bjørka er grøn og plenen bør klippast:)
Sol og 18 varmegrader i ettermiddag, ikkje klage på dette:)
Ha ei fin og god helg.

Anne sa...

Jøss du har sorten du også ja ser jeg :-) lange stranger stående rundt omkring. Litr grønt her å Gunda, har hvitveisen vi da i plena, så til og mer raking blir utsatt her i gården.

Ha en toppers søndag.

Marias skriblerier sa...

Herlig bord!!! Jeg elsker stilen din!! Vet du hva, i natt drømte jeg om drivved av av alle ting!! :D

Lisa Cecilie sa...

hage uten sidestykke :) herlig!!!
Har lagt igjen en hilsen til deg på bloggen min :)
Ha en strålende søndag :)