Sider

søndag 12. april 2009

Ut og sjekke våren !


Wow, det ble vår jo og på tide krype ut av huset sitt !
Hmm, er det noe spennende her ute da...? Wow en blomst, en lilla liten blomst ;0)
(Blomsten må da være en krokus...)

Det hadde vært noe for en vegatar katt som meg det tenker jeg!!!
Mjau, får finne meg et eller annet pledd å legge meg på i sola og samle ny energi ;0)
(Tusen takk Ippi for velvillighet under fotoseansen. Du er den perfekte modell )
Og alt dette takket være Anne i bloggen Moseplassen og Frk Vår konkuransen ;)

12 kommentarer:

Kerstin sa...

Herlige bilder..den katten må være oppfostret med kamera rudnt seg.. eller du har et raskt kamera..
katta her er borte før jeg får trykt på knappen...
du får iallefall knipset nuet=)
Nyt dagen O=)

heidi sa...

Herlig vårkatt, dyrene viser tydelig at de liker våren de også!

Jannicke sa...

Elsker katter,
og sitter her med klump i halsen med tanke på de 7 kattene som nå er alene i hagen i Spania...
Heldige katter her i Norge!

Ha en flott 1.påskedag, Gunda :o)

Klem fra J.

tinemor sa...

Krokkus allerede???!!??
Ikke værst.
Utrolig gode bilder!
Nyt dagen
Klem

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Cute! Og veldig vår! Kos deg med dagen i dag, Gunda! Klem fra meg**

Josefine sa...

Hurra for at krokusen blomstrer hos deg også:)) Koselige bilder,
Fortsatt god søndag...klem

Anne på Moseplassen sa...

hihi, nydelig :)
hyggelig at ippi får være med på konkuranse, mumrik har jo vært med før han :)

og du, takk for godord om stillben, kommende fra deg så synes jeg det var flott å høre :D

kari - carpe diem sa...

-til opplysning så har krokusen blomstret ferdig...og naboens påskeliljer står i full flor. Har våren kommet litt lenger her i hav-gapet?
Den katten er altså så vakker...selv om vi vet at disse røderne er litt, vel...crazy?

Anonym sa...

Jeg savner kattebloggen din Gundam

Anne-Berit sa...

Nydelige bilder av en nydelig katt.Fantastisk fin farge på den firbente vennen din.Klem!

Stine ♥ sa...

Hehe :) 5 egg! Tydeligvis en favorittrett...

Herlige bilder av søte Ippi! En sterk kandidat til konkurransen. Tenkte jeg skulle hive meg med jeg også. Kanskje i morgen...

Marias skriblerier sa...

Vakre pusen :D