Sider

lørdag 9. mai 2009

Av og til....

Av og til er det så innmari deilig bare sette seg ned og se... Eller rusle seg en tur på tomta.
Og det er så masse en bare overser i en travel hverdag !

Med kamera på en runde fant jeg i en krukke både det ene og det andre...
Jeg har jo multeblader der ute i krukka mi !!! Jeg har faktisk et strå som blomstrer, en løvetann bryter seg og frem der i myra og masse annet rart jeg ikke aner navnet på !


Og en dag for meg uten ha mulighet til å være kreativ.... Stressende!
Bare måtte ut og herje litt før dagslyset forsvant, resultatet kommer mest sannsynlig imorgen ;)
Ha en god natt, jeg er trøtt ;oooo Men lover ikke sove i hundre år....

21 kommentarer:

Villa Kos og Kaos sa...

Bare hæærlig!!
Sånt blir man glad av å hvile øynene på!
Blir aldeles sjalu på fotokunstene dine...
men man kan ikke klage, når du deler disse deilige bilder vi andre bare kan drømme om å ta...
God natt til deg!
G-C

Perlehvit sa...

Du er så flink til å ta morsomme og annerledes bilder!!:D

Anne-Berit sa...

Håper inderlig du får muligheten til å være kreativ hver eneste dag.Det er en glede å få ta del i kreativiteten din.
Ha en fortsatt god helg.Klem fra meg.

Anne sa...

Snøvit du :-)))

Fikk meg til å tenke på ordtaket; det er bedre med en STOR fugl i hånden, enn 10 på taket. Og en dag skal du få en enorm til historie, men trøstes min, da bare må det mye rødvin til...

Tulip sa...

Morsomme bilder!
Multeplante, ja sannelig har du det. Blir multekrem til jul!hehe

Nei, vi gikk dessverre ikke videre i quizen...
Røyk ut på et dumt fotballspørsmål. Ikke engang mannen min kunne svaret,(og han er fotballgæærn) så jeg trøster meg med at det var vanskelig!
Kos deg i helga:)

Anne på Moseplassen sa...

en dag uten at du er kreativ blir trist for meg også ;) Artig bildeserie, og gleder meg til i morra :D

sologbolig sa...

Her har det vert null uteaktiviteter i dag (grunnet drittvær !!) Kvelden har bestått av god mat, tv-titting, hekling og rødvin. Men nå kjenner eg at senga kaller sjøl om eg ikkje har lyst å legga meg ..... hekle, hekle på teppet mitt...vil ha det fort ferdig! Men fornuften seirer ....god natt !!

Linda sa...

Så morsomt skue i din hage!
Deilig å bare slappe av å kose seg i hagen, din hage er vel en stor fornøyelse å vandre i ;O)

Nattaklem fra meg.

Villmarkstausa sa...

Jeg leser og leser her, og undres for en kreativitet og lek med ord...flott!! Hender jeg også får inspirasjon;-))

L i n d a l o v e sa...

Så skjønne dverger du har i hagen din da :o) Passer på de fine blomstene..luker de i bedet ditt også?? klemmer :o)

Kerstin sa...

Herlig Gunda... de skjønne dvergene som sitter å skuer utover hagen din... de tar seg en pust i bakken de også....

Nyt søndagen min vennO=)
klem

H elle K sa...

Herlig, du er så flink til å ta inn øyeblikkene. Kos deg med hagen din... Kristin

Det lille røde huset sa...

Så festlige dverger som bor i hagen din! Jeg tror slike finnes i virkeligheten jeg, og på skogsturene mine har jeg funnet mange av bostedene deres. Spesielt til mange av de underjordiske som er så godt beskrevet i "Ronja røverdatter". Herlig å kunne være litt barnslig og leke med fantasien sin :-)

Forførende Farger sa...

Jeg avskyr gnomer, dverger, nisser og tilsvarende figurer i hagen. Men hos deg var det bare søtt.
Helt sant :-)

For at kreativiteten skal blomstre, må man ha litt inputt utenifra inimellom. For meg er en tur ut i naturen den beste inspirasjonskilden i tilegg til en runde rundt i blogglandia ;-)
Din blogg er på listen over blogger jeg besøker når jeg trenger litt påfyll.
Ha en fortreffelig søndag!

Klem fra meg

Villmarkstausa sa...

Hei Gunda
Her er det litt mer Harajakt;-))
Enjoy....

http://www.123hjemmeside.no/Harejakt_og_villmarksliv

Forførende Farger sa...

Naturelementer er viktig i alle rom. Jeg er så fasinert av gammelt treverk. Drivved er et materiale som er betydelig undervurdert ;-)
Hovedsoverommet vårt blir innredet i råe naturmaterialer.
Sengen skal bygges av resirkulert treverk. Hyllene av drivved. Speil og bilder skal få rammer av drivved. Ellers blir det skinn, ull, stein og metall. Med innslag av lin og silke i tekstilene.
Belysningen er ennå ikke bestemt. :-)

Magny sa...

triveligt hos deg...
den hagen din må vi ha bloggtreff i en vakker dag...
skjønn søndag,- klemmer~~¨

Landcharm sa...

Ja, det er mange av oss som har stor glede av din kreativitet, så fortsett med det. Det er en helt anderledes verden her inne hos deg, og det er en herlig oase...

MajorogMeg sa...

Det er hos deg de bor ja...dvergene:) Flotte bilder Gunda. Kreative du..ja det er godt og rusle rundt og legge merke til detaljer!!
Gubben har reist til byen og jeg er gjen på hytta...igjen:) Fyrer.. surt vær i dag.
Ha en flott søndag og klem fra meg:)

Alvas hjørne sa...

Morsomt!
Og så NYDELIGE bilder!!!
Du kan sannelig kunsten å spre glede og humor her i blogglandia:)
Stor klem!!

Lisa Cecilie sa...

herlig og eventyrlig!!! :)