Sider

mandag 25. mai 2009

Blogger...

Enda noen iriterende problemer med dataen, men jeg gir meg ikke... "Plopp" sier det og ejg kommer ikke inn i bloggene..?
Fikk tatt masse bilder igår etter nok en travel dag ;0) Flere bilder kommer siden !


Imens kan du jo kose deg med denne....

Du må prøve dette - det tar bare 2 sekunder. Jeg kunne ikke tro det!! Det kommer fra en fotspesialist. Dette vil trigge hjernen din og du kommer til å prøve igjen og igjen for å se om du kan lure foten din, men det kan du ikke. Den er forhåndsprogrammert i hjernen din.

1.
Uten at noen ser hva du gjør (de vil tor du er litt GAL.),
mens du sitter der foran pc'en din så løfter du høyre fot fra gulvet og gjør sirkelbevegelser med klokken.

2.
Mens du gjør dette, skal du tegne tallet '6' i luften med din høyre hånd. Foten din kommer til å skifte retning!!!

Jeg sa det jo! Og det er ingenting du kan gjøre med det! Både du og jeg vet hvor dumt det ser ut, men før dagen er omme kommer du sikket til å ha prøvd det igjen og igjen.

23 kommentarer:

Line Cathrin sa...

Haha! Det vakke enkelt nei gitt.
krykkemannen nektet å prøve. tror han skylte på krykkene der. ;-)
Nydelige bilder atter igjen.=))

Ramme alvor sa...

Jada..gikk som du sa..hehe

Jannicke sa...

Irriterende at du fortsatt har blogge problemer..
Knurr!!
Har prøvd det der med 6 tallet før.. Utrolig merkelig!
Flotte bilder,
gleder meg til flere..
Klem J.

Lemi sa...

heheh.... klarte ikke lure hjernen nei....

Laila sa...

Sliter litt med data trøbbel jeg og.
Må vel rette seg etter hvert.
Bilden dine er i alle tilfelle like fasinerende somn vanlig
klem fra
Bergen

My home is my Castle - by Kari sa...

Hahaha :))
Dette var jammen ikke lett :))
Og så dumt det må se ut for andre som ser på hihi ;)
Jeg har og hatt problemer med å komme inn på mange sider, men idag har det gått bedre...

Klem,Kari

Forførende Farger sa...

Det var slett ikke lett, men fikk det til etter MYE prøving.
Jeg har også datatrøbbel ennå, men langt mindre enn i helgen.
Natta!

Kerstin sa...

Hehehe...gikk akkurat som du sa ja... nydelige bilder =)
Klem O=)
PS: håper dataproblemet ordner seg...grådig irriterende..

organic-lizzi sa...

Ha..ha..jammen gikk den andre veien ja!!
Irriterende med bloggproblemer da..
Superdeilig dag & Stooor klem fra Randi

Juni sa...

Det der kan da ikke være mulig var min første tanke - men det var det!
Skjer akkurat det samme om jeg prøver med venstre fot og arm også.

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Satt en hel dag og prøvde dette med 6-tallet, her på kontoret - så lite lur ut...Så klart dere bare kan komme på treff, hadde bare vært knusekoselig, det - om det blir noe av. Snakkes:)

Evami sa...

Snodig hvordan vi er skrudd sammen!! Foten skifta retning den...

GLeder meg til å se bildene dine når blogger er med igjen! HA en fin dag i regnet:) KLem Eva

M sa...

Tidig!! Ikke koordinering her heller!
Jeg har også hatt problemer med å komme inn på bloggene, jeg får helt fnatt av det!!!

Nå skifter jeg humør (på bloggen altså)...(.....)....og fortsetter Norgesglassguiden på bokstavene M N O P!!
Håper du svinger innom!
Klem fra meg

Missfryd sa...

Hi-hi...du hadde helt rett:-)
Så mange lekre bilder du har lagt ut siden sist (jeg er litt travel for tiden....)
Likte spesielt bildene med bjerkekubbene. Nydelig!
Fortsatt fin tirsdag til deg.
Klem Ingrid

MajorogMeg sa...

hehe...her ble det en koblingsfeil ja:)

Mange som sliter med blogg for tiden..

Flotte bilder og spesiellt der hodet til Pus er med:)

Men du, som det regner..men det gjør godt for plen og blomster.

Ha en super dag og klem fra meg:)

Alt godt sa...

Eg har to hjernehalvdelar som heng saman i ein syltynn tråd, så eg får det faktisk til. Skikkeleg partypooper når ein luring foreslår denne leiken og eg teiknar sekstal som ingenting. Årsaka er vel meir bekymringsverdig... :lol:

A-mora sa...

Hei. har vært inne på bloggen din flere ganger uten og kommentere,ikke for at jeg ikke har villet. Men jeg har faktisk fått besøk hver gang jeg har skullet til og kommentere. men i dag fikk jeg sitte i fred:)

Skapet med krukkene er kjempefint:)

Ha en fin tirdagsettermiddag. Jeg må på jobb nå.

Marie sa...

Er nok likt programert min hjerne også, heldigvis, hehe, då er eg kanskje "normal", hehe

Maja sa...

Heisann;)
Har noe til deg på bloggen min;)
Klem Maja

sologbolig sa...

Klarte ikkje å lure hjernen nei !!! (det må jo bety at den funker !!!) Trodde eg va begynt å se kjempedårlig, men så var det bare du som skreiv med blått på blågrått ....men eg klarte å lesa det til slutt !! Hehe! Irriterende med pc problem, det har eg hatt på jobb i dag, venta i 1 time på PCansvarlig og når han hadde ordna det, så fant eg ikkje igjen noe, så da gikk eg hjem. Regner gjør det også !!!!!

Dagny- Heim sa...

Jepp, denne har eg prøvd! Har som mål å motbevise dette, skal få det til å ikkje bli slik ein vakker dag!

Artig bilete av katten :-D Me like!

Det lille røde huset sa...

He, he...! Så morsomt dette var:-) Oppdaget at foten plutselig hadde ombestemt seg og gikk motsatt vei av klokken! Så merkelig. Skal teste det ut på mine foreldre m.fl. i helga, som kommer til å more seg stort over det! Dette var var en ny tankevekker som jeg likte godt, Gunda.

hverdagsgodteri sa...

He, he,..måtte prøve det ja. Gikk som du skreiv.
Også nydelige linseluskatten din da, helt herlig!