Sider

onsdag 20. mai 2009

Bloggtreff - Hverdager - Kreativitet

Da er det klappet og klart for bloggtreff i Trondheim!!!
Stikk innom Randi i bloggen her og se hva det går ut på;) Desverre får ikke jeg tid til å bli med denne gang, shit men mai er så innmari travel!!! Skulle nesten tro jeg hadde gård og drev vår-onna;)


Bildene over her ble tatt her i kveld etter å ha ligget i senga der ute på plena ;)
Hadde tre møter ikveld, men rakk bare ett da all er på samme tidspunkt.... Prøver ikke tenke på det men slikt stresser meg faktisk... Den kvelden bloggtreffet er har
jeg og to andre arrangemanger jeg bare må prioritere... Og jeg savner dere på bloggene men jeg rekker bare ikke stikke innom dere;( Men på torsdagen.... ;0)

Disse to kreasjonene ble lagt i huj og hast her en kveld. Jeg er jo litt "hyper" og bare må få være kreativ selv om klokka strengt tatt sier jeg burde i seng, men får jeg ikke ut dette kreative etter en lang dag "surner" jeg... Så, inspirert av Yalos lagde jeg meg en fisk og en fugl !
Klarte ikke dy meg, kjempeenkelt men ikke så gøy...Liker jo gjøre min egen greie ;)

17 kommentarer:

Tulip sa...

Aahh..den fuglen var jo bare helt suveren! Så kul fasong på den! Likte den kjempegodt.

Ja, skjønner hva du mener med stressete hverdag, særlig i mai! Alt skjer liksom på en gang.

MaritK sa...

ja...mai,, har vært travel her og...stilig den fuglen.:)cellofanen er kommet til meg,så du vet d:)må få tid til å komme på stjørdal snart:)

Jannicke sa...

..kjekt å høre fra deg igjen!
Ja, tenker mai er en travel måned.. Håper du koser deg midt i all travelheten.. :o)
Artige ting du laget! Likte så godt fuglen :o)
Ha en fin dag videre,
og kos deg på himmelspretten i morgen!
Klem.

Villa Kos og Kaos sa...

Mai ER turbo...synd du ikke kan delta på bloggetreffet, hadde vært hyggelig å treffe deg!

Ha en super dag i all travelheten!
Klem G-C

Mitt lille hjem sa...

Så utrolig artig de var, og kjempe dekorativt på en enkel måte :)

Laila sa...

Det er altid kjekt hos deg., og dette med å få skapertrang sent på kveldstid, ja det kjenner jeg til.
Fuglen var skikkelig flott.
Klem fra
Bergen

Alvas hjørne sa...

Kjempeflott!
Du skulle hatt kreativ som mellomnavn..herlige saker:)

Landcharm sa...

Du har sannsynlig den mest underholdende bloggen jeg er innom (uten å fornærme noen andre), men det er så annerledes her hos deg, og alltid like overraskende - jeg digger det!

Evami sa...

Får håpe at Juni blir en bedre måned for deg:) Så synd at du ikke får til å bli med på bloggetreffet,men neste gang klaffer det kanskje??

Som vanlig flotte bilder og jeg lar meg imponere over alt du kan:) Ha en flott Kristi himmelfart:) Klem Eva

Anettes hus sa...

Så flink du er!?! Fuglen var bare rå-stilig!! Så morsom i fasongen!! Måtte rett og slett le;D Herlig!!

Ha en fin langhelg! Prøv å slappe av litt også da?!

Klem Anette:)

Anne-Berit sa...

Så flott fugl du har laget.Og herlige bilder.

Det lille røde huset sa...

En nydelig fugl! Blir like imponert hver gang jeg ser på bloggen din. Du er utrolig god til å fotografere!

Mitt hus sa...

Stilige dyr!!
Synes det er godt gjort å være så kreativ, spesielt hvis man i tillegg er stresset...

Du er nok unik;)

Kos deg imorgen!!!

M sa...

Utrolig morsom fugl!
Digger alt du lager!
Klem fra meg!

Jorids BestemorBlogg. sa...

Kjempefine begge to.
Du er så kreativ og utrykksfull,jeg liker bloggen din og blir glad av den!
Ønsker at du får slappet av i helgen og at du får ei fin langhelg Gunda!!!

Line Cathrin sa...

Ååå den fuglen din var midt i blinken altså. Dritlekker.

Sjekk innom bloggen min da. den ene sinkbaljen jeg drassa med meg hjem fra butikken din forleden har blitt til vannspeil i haven, gleder meg til jeg kan fråtse i hvite roser å legge oppi der. =))

Anne sa...

Må innom å ønske damen en topp langhelg. hektisk både her og der, men håper nå dine "værste" oppgaver nå er over, og da mener jeg vel de der 17. mai greiene :-)

Synd du ikke fåt til å delta på bloggtreffet da, det var litt trist, men snart skal vi jo på tur JA!!!