Sider

torsdag 28. mai 2009

En fin dag å være fugl på !

Der ute regner det, har gjort det i hele natt..Hele uka. Måtte ut og ta flere bilder av epletreet før regnet ødelegger blomstene helt. Inne i fuglekasse var det et salig leven ;) Ungene kommer nok til å forlate redet idag!!! En fin dag å gjøre det på, kattene i huset hæler ikke gå ut i været her og da er det griet å være fugl...Kan slappe litt mere av ;)

Og straks kommer go`været ;0) Skal bli deilig legge seg der ute i hagen, kikke på himmelen som om jeg har tid til det....
Ha en flott dag i regnet ! Når jeg kommer fra jobb idag er nok fuglekassa ledig...

25 kommentarer:

Alvas hjørne sa...

Regn her også...
Men pytt sann, hvem bryr seg om det:)
Så flott epleblomstring,en herlig hage du har!
Er meldt bedre vær til til helga,og da blir det planting her..masse planter venter på å forlate drivhuset..

Ønsker deg en herlig dag,regn eller ikke!!!

Kathrine sa...

Og etter regnet kommer godværet:)) Godt for fugler og mennesker det.Kos dæ!

Klem:))

Guro sa...

Nydelige epleblomster du har. Om jeg kunne destillere epleblomstduft, skulle jeg begynt å bruke parfyme - det er en av de nydeligste duftene jeg vet om.

Det minner meg om at jeg må ta bilde av kirsebærtrærne i blomst :)

Monicas Hage sa...

Gjorde godt med litt regn nå, men venter på sola jeg også;) Nydelig den kroken din. Kos deg! Klem

Laila sa...

Vi venter på solen her og. Det skal vist komme til helgen.
Vist ikke tror jeg at jeg bare må gå over til vannliljer.
Ha en fin dag.

Kerstin sa...

Nydelige bilder. Håper at fuglene forlater redet i dag... ikke kjket når pusen kommer med små fugleunger stilt som en hane..

Ja vi vneter på fin vær vi og ...regner og hagler om en annen...er redd for blomstene jeg...
God arbeidsdag=)
klem Kerstin

Jannicke sa...

Regn regn går din vei...
Sol sol kom igjen!!
Herlig med småtipper i hagen.. Håper de klarer seg, katter er raske til å få snusen i små fugleunger som lærer å fly...
Håper du får slappet litt av i helgen. Heldigvis er den en dag lengre en vanlig, så da er det litt mer tid å ta av.
ha en fin dag..
Klem J.
Ps : NYDELIGE bilder ;o)

Missfryd sa...

Etter regn kommer sol....
Her er det ganske fint i dag og jeg gleder meg til varmerekord her til helgen:-)
Håper fuglene kommer seg trygt ut i den store verden.
Ha en fin-fin dag. Klem Ingrid

Anne-Berit sa...

Her er det så smått begynt å lyse opp,og sola viser seg sånn av og til,så vi håper på godvær i helga.
Superfine hagebilder igjen fra deg.
Ha en flott dag!

Evami sa...

Fy søren som det har bøtta ned de siste dagene,men nå... Nå kommer sola:) SÅ godt for de små fugleungene
å prøve vingene
sine uten at det står ei slu katte under og venter på å få spist dem!

Forførende Farger sa...

Her skinner omsider solen. Men plantene har ikke hatt godt av så mye nedbør og vind. Pellisene er mere gule enn grønne i bladverket og det stakkars oliventreet har blitt både skeivt og skakt.
Som vanlig, må jeg nesten si, så har du nydelige hagebilder å legge ut, så vi som ikke har tilgang til egen hage, kan nyte årstidens gang.
Ha en fortsatt fortreffelig dag!
Klem

piitis sa...

Hei!
You have a beautiful blog!!
Lovely photos and great inspiration.
I like it very much:))

Hugs to you:)
^_^Piitis from Finland

A-mora sa...

Nå skinner sola her, endelig:))

Epletre i full blomst er bare et syn:)

Ha ei fin pinse

Ramme alvor sa...

Det er så fint i eplehagen din :) Bileta var tatt på tirsdag, eg plukka dei i regnet. Prestekragen er ein magritt...fuske, fuske...ellers er alt frå enga og skogen :)

God pinse!

Marina sa...

Som altid skønne billeder. Min yngste og jeg hygger os ofte i en myggenets hule som din.

Tulip sa...

Deilig med litt regn! Det regner jeg med passer fint til pip-pipene som kan fly uten siklende kattepuser under trærne!

Kos deg i varmen, når den kommer:)

Landcharm sa...

En god dag å være et enkelt menneske på også....men, det er jo alle dager egentlig. Vi har fått noen søte fluesnappere i kassene, og det er herlig!

ASSA sa...

Takk for i kveld GundaM ;D
Kjempekoselig!!!!

Epletreet ditt er så nydelig!

ArneA sa...

En fin dag å være fugl???
med den katten på jakt ville jeg fryktet det meste

Brit sa...

Ja, nå må ungene benytte sjansen, slik at de ikke blir kattemat.
Stakk innom for å si hei. Hadde hatt så lyst til å være sammen med dere på treffet i går, men det passet ikke. Istedet har jeg bestemt meg for å besøke dere alle
her. Randi linket til dere.
Ha ei god pinse! :-)

tinemor sa...

Tusen takk for i går!
Det var jo såååå koselig.
God helg!
Klem

monicas hobby sa...

herlige bilda Gunda ... nå e vannkanna på plass i hagen med stemor i ... god pinse

monica

Landliv sa...

Epleblomster er en drøm... jeg elsker blomstrende trær, og bor slik til at det ikke blir moden frukt så lett, for det er så høyt.. Men blomster blir det jo, så jeg skal skaffe meg trær bare for blomstenes skyld jeg!

Linda sa...

Hei og takk for et hyggelig treff!
Juhhuuu i dag er det sommer og sol!
Vi drar på hytta og skal kose oss der i pinsa.

Ønsker deg en fin pinsehelg!

Klem Linda

Guro sa...

I går kom vi hjem til fjør over hele gårdsplassen...så nå tar ikke lille Linselus bare mus lenger :-/