Sider

søndag 17. mai 2009

Hipp Hipp Hurra !


Gratulerer med dagen alle der ute !!!
Igår etter en travel uke fikk jeg bare lyst til å plukke tom skogen for hvitveis...
Gutta ble hivd i bilen og til skogs og skyggesiden der hvitveisen enda er frisk og flott kjørte vi.

Hadde vel behov for noe vakkert og enkelt og hvile øynene på ;)
Mr E klagde over lite plass for grillmaten, men et anretningsbord ble satt ved siden av !
Terrinner, boller og mugger er noe nytt noe gammelt, noe Europris, noe Containergirl!
Noe Nille ;) Noe Obs Lade ;) Utrolig hvor mye flott en kan finne på billigbutikker, glad jeg ikke er merkebevisst ;)

DSCN1655

Ha en flott dag! Her i vakre trøndelag skinner sola fra skyfri himmel !!!
Hipp Hipp Hurra !

43 kommentarer:

Kerstin sa...

Gratulerer med dagen...godt å høre at olen skinner...
for et vakkert bord du har pyntet... så stilrent...spiller in gen rolle hvilket merke det bærer...
Kos deg og nyt dagen
Klem Kerstin

Linda sa...

Så nydelig det ble hos deg!
Hvitveis er nydelig!....
Det enkle er ofte det beste!

Ønsker deg og dine en fin 17 mai feiring!

Klem fra Linda

Laila sa...

Gratuler med dagen.
Vakkert med all hvitveisen.

Lise Dagrun sa...

HIPP - HIPP!
Nydelig bord du laga. Kvitveisen er fin!
Her i huset er det krisestemning etter at fotoapparatet ble ødelagt. Nytt er bestilt, men jeg vil ut å ta bilder NÅ..........

Dagen i dag blir travel med spilling i tre tog, så jeg får vel bare ha på meg buserullen og finne fram notene.

HURRA!
Værudene er i alle fall med oss.
Ha en FLOTT dag!

My home is my Castle - by Kari sa...

Vakkert :)))
Gratulerer med dagen til deg og :)

Klem,Kari

Jannicke sa...

Åååå,
så vakkert du har pyntet!
Som du sier : enklet - men det er jo faktisk det beste!!
Gratulerer med dagen!
God feiring!
Klem J.

MOLLY sa...

GRATULERER MED DAGEN!!!!
Molly hilsen fra skogen:)

Hannas Sjarmerende-GJENBRUK sa...

Nydelig og vakkert som alltid. Ønsker deg en fin 17.mai.
Klem Hanna

Stine ♥ sa...

Nydelig pyntet med hvitveis!
Gratulerer med dagen!

Alt godt sa...

Gratulerer med dagen, Gunda! I dag har eg berre ei plikt: å lage pølser til korpset klokka tolv. Mann og storejente er på veg opp Karl JOhan, tiåringen er ute med besteforeldra, og eg er på veg i dusjen. Ein perfekt 17. mai! :D

Mia sa...

Noe SÅ vakkert, Gunda! Så rent, hvitt og delikat. Jeg fikk bare så lyst til å løpe rett ut i skogen for å plukke masse hvitveis, jeg også, og pynte terrassebordet mitt. men så er hvitveisen på hell her og ikke har jeg slik antall vakre hvite mugger og boller heller. Men jammen skal jeg begynne å samle, jeg... så neste år! Jeg ønsker deg og dine en herlig 17. mai i vakre solfyllte trøndelag.

Som mine dager er sa...

Gratulerer med dagen kjære Gunda. Hvitveisen er så vakker så vakker. Og bildene dine bare herlige!

Klem fra Marit

sologbolig sa...

Gratulerer med dagen. Så vakkert bord og kvitveis er bare så reint og fint. Eg har nettopp gått i eit stort og flott barnetog. Nå er det ein pause heime før folketoget og andre aktiviteter. Kos deg og nyt dagen

Beate sa...

Å så vakkert! Skulle ønske jeg kunne pynta sånne bord og invitert folk i dag jeg og. Håper du har en fin 17. mai :)

Evami sa...

Hipp hipp hurra:)
Og hvitveis er veldig 17 mai for meg,vi plukket bestandig da jeg var lita! Da hadde så vidt begynt å blomstre,nå er de jo helt utblomstra her ihvertfall!

Kos deg som 17Mai tilrettelegger på lokalet:) Ha en strålende dag i godværet:) Klem Eva

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Gratulerer med dagen! Håper du har "landet" og fått pustet litt ut nå:o) KLÆM!

Marias skriblerier sa...

Nyyyyydelige hvitveis!!

Tulip sa...

Så enkelt og så vakkert! Ble kjempelekkert på bordet med de hvite og grønne i hvite skåler!

Hurra!

tinemor sa...

Så nydelig med hvite hvitveis og hvite teriner.
Vakkert, vakket!
Nydelige bilder.
Nyt dagen
Klem

ArneA sa...

Grsatulerer med dagen

Alvas hjørne sa...

Nydelig pyntet!
Så enkelt og så lekkert kan det gjøres:)
Ha en fin kveld!

Ramme alvor sa...

Gratulerer med dagen, og det var ein vakker ide og ei vakker utføring :)

Mitt hus sa...

Hærlige hvitveis!! Ser ut som et meget godt utgangspunkt for et trivelig grillmåltid :)

Gratulerer med dagen, håper den har vært fin!

Det lille røde huset sa...

Mmmmm..... dette likte jeg!!! Enkelt og utrolig vakkert!

Tina sa...

Gratulerer med dagen, så fint du har pyntet med hvitveis, vakkert! Klæm Tina

Josefine sa...

Hei kjære Gunda!
Håper du har hatt en flott dag i dag! Nyydelig pyntet 17 mai bord med hvitveis...så stilig:))

Ønsker deg en flott ukestart i morgen, klem

Marie sa...

Fantastisk vakkert pynta!
Gratulerer med dagen :)

Jorids BestemorBlogg. sa...

Kjempestilig og vakkert pynta til en trøndersk 17.maifeiring.
Og tenk så fint et vær vi fikk og da Gunda!!!
Ha en fin uke videre!!!

S & E sa...

Nydelig! Så enkelt og så fantastisk vakkert! Det ble tradisjonelle røde roser på oss...Vel overstått!

Runa sa...

Takk for 17 mai hilsen :-) :-)!
HVITVEIS ER DET NYDELIGSTE JEG VEIT!

sexy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Lilly Craft sa...

Steike ta korr fint du får det te! Sku gjerne ha gått et lite hagekurs. Det e itj så verst på verandaen her heller, men det va jo så kvitt og fint! Rent og nydelig. Imponert her æ sitt ja!

MajorogMeg sa...

Vel overstått Gunda!!

Nydelige hvitveisbilder og flotte "vaser". Ja det var litt av en dag! Jeg hadde bikini på og er solbrent. Vi reiste hjem i går etter grilling og soling!
"Litt" godt å være hjemme i byen å men..
Klem fra meg:)

Forførende Farger sa...

Ja du kan kunsten å mikse, det skal være sikkert!
Flott bord!

Klem

Solrosa sa...

Å, så flott! Jeg liker også billige ting. Ser ikke helt poenget med å svi av ekstra lapper for merke-ting.

Håper du hadde en fin dag i går! God uke videre!
Sol

Landcharm sa...

Dette var utrolig vakkert!! Send inn til Nib's bordekkingskonkurranse. Jeg regner med å se deg der iallefall.

Anettes hus sa...

Wow! Så nydelige hvitveis!!! Litt av noen buketter?! Vakkert!


Håper dere hadde en strålende 17.mai!?

Ha en fin uke!

Klem Anette:)

Randi sa...

Herligheten!! dette må da være ett av de flotteste hvitveis bildene jeg har sett!! Marianne hadde såå rett!!

Håper du har fine dager og att butikken går så det suser!

Klem fra meg

Missfryd sa...

Hei GundaM.
Vel overstått 17. mai. Det har bare vært en helt fantastisk helg på mange måter. Nydelig du har pyntet med hvitveis, orginalt med så mange buketter i forskjellige "vaser" på rekke og rad. Får også kommentarer på at pynten tar for mye plass,...so what:-)
Ha en fortsatt fin dag.
Klem Ingrid

M sa...

Så nydelig det var!

Hvem er denne kineseren som legger igjen kommentarer?

Klem fra meg

Anne-Berit sa...

Er litt sein til å kommentere her,men må bare si jeg syns det var nydelig med all hvitveisen.

Line Cathrin sa...

t der må kvalifiseres til maraton i hvitveis plukking =D Lekkert!

Haust sa...

Så vidunderleg vakkert!!!

Ynskjer deg ei herleg pinse! :)