Sider

lørdag 23. mai 2009

Hrmmmf. . .

Hva skjer da, kommer ikke inn i min egen blogg her. Måtte gå via en annen... Æsj, hater datatrøbbel og tolmodig er et fremmedord. Hrmmmf. . .

Håper blogger roer seg snart, hva gjør vi om vi går dukken..? Hm, mange jeg kommer til å savne her inne det er sikkert... Har prøvd å kommentert idag, noen kommer jeg inn til andre ikke ;(
Fikk instalert ny feedburner emn lurer på om det gjorde saken verre, Mr E fikk lasta opp Firefox men det ser heller ikke ut til å gjøre saken bedre.

Bilder tatt fra hagen idag, deilig hagevær her i trøndelag!!!
Får vel stikke ut i hagen igjen om jeg ikke kommer inn i bloggene deres!
See U soon...?

23 kommentarer:

JULIE K sa...

Uff ja...man mister litt inspirasjonen når data/blogg trøbbelet slår til. Er ikke helt fornøyd med min heller, men litt bedre har det vært i det siste. Kommer innom på onsdag etter kl 15 : )

tinemor sa...

Jeg har hatt mange dager med problemer.
Selv mine egne innlegg har vært vanskelig å
poste...
Men i dag var alt ok.
Håper det ordner seg til deg å!
Nydelig vær i dag ja!
Storkost meg i hagen!
Slike dager vil jeg ha flere av!!!
Klem

Laila sa...

Ja hva skulle man gjøre hvis alle forsvant, huff nei kan ikke tenke sånn, sommerlig og fine bilder hos deg (lurer fælt på bjørkestammene) har stabla opp fire stykker selv i dag, har litt sansen for sånt.
Klem Laila

anne - moseplassen sa...

gunda, det er to problem med blogspot for tiden, det ene er at listene oppdaterer seg dårlig, det andre er at explorer og blogspot ikke snakker sammen og sider ikke lastes (det du beskriver)

Innstaler firefox http://firefox.no/ (klikk øverst til høyre). Det er en alternativ nettleser (det du bruker for å surfe) som snakker mye bedre med blogspot. Du kan godt ha både explorer og firefox på maskinen samtidig.
Det er enkelt og greit, du får det til!

Ramme alvor sa...

Eg tykte at lysestakane dine var ofseleg fine, sel du slike eller ehar du somarfeire? Eg kan vente til hausten og eg...:)

Laila sa...

Hei Gunda
Tror det har vært problemer hos de fleste. Jeg har fått alt slags merkelige beskjeder og har og måtte gå om andre for å komme inn på min egen blogg.
God søndag til deg
Laila-Karin

Marias skriblerier sa...

Nydelige bilder som vanlig! Er det bare jeg som ikke har problemer med blogger!??

Juni sa...

De lysestakene var fantastisk flotte!

Håper at data trøbbelet gir seg, for man har jo ikke lyst til å miste kontaktene der ute:)

trine40 sa...

Håper bloggedyret forsvinner - jeg koser meg sånn med bildene dine.

Lyst på livet sa...

Her har det også vært mange dager med trøbbel, men siden i går har alt vært helt normalt hos meg...
Fikk tips fra Petunia om å trykke "ok" i feilmeldingsboksen som kommer frem, deretter på pil tilbake.....DA klarte jeg å komme inn på bloggene... Lykke til!

Ha en deilig søndag (ute i hagen?).

Klem

Kerstin sa...

Det var problemer hos meg forleden dag.. men nå fungerer det greit igjen...
Vi mister ikke hverandre ....
fantastiske flotte bilder fra hagen din... nyter hvert eneste ett=)

Klem Kerstin

Anne sa...

Firefox ble nok løsningen her også, og faktium er at jeg iker dette systemet bedre du!!! NÅ slipper jeg i alle fall de idiotiske små vinduer som plopper opp hver gang jeg legger igjen en kommentar :-))

Randi sa...

Hmm...skjønner ingenting jeg..har ikke noe problem med noe....bruker Firefox og har gjort det hele tiden...samt at jeg bruker Windows Live writer....jeg fjernet den feeden jeg også. Håper virkelig det ordner seg...det gjør jo bloggingen til ett irritasjonsmoment.

Ja er det ikke herlig...i dag har jeg planer om å flytte meg rundt i hagen etter sola....håper vi slipper den kalde vinden..men da funker jo leveggen jeg kjøpte av deg:-)

Besta sa...

Jeg måtte ta vekk Live traffic feed for å få bukt med problemet.
Kanskje det kan hjelpe deg?
Ha en fin dag.
Klem Marilyn

kari - carpe diem sa...

Trøbla her å...

Magny sa...

enig..!
har roet seg hos meg nå.
kos deg videre i hagen denne søndagen...

maiklem, magny

Jannicke sa...

..ja, jeg vet... Det er fryktelig irriterende! Jeg har også hatt en del problemer siste tiden.. Og med tålmodighet som en mus, ja da er det de her hjemme som får svi.... haha. Litt bedre på blogger i dag ser jeg.. Kommer inn hos de fleste nå..
Det pleier å ordne seg for greie jenter vet du ;o) Klem J.

Dagny- Heim sa...

Godt å sjå at det ikkje berre er eg som har trøbbel med blogger og data. Alt har gått i krøll, tregt, vil ikkje o.s.b. Men no er eg innom jobb og skal skrive ferdig arbeidsplanen til i morgontidleg, og her går alt greit :-) Jippi!

Flotte bilete og flotte dagar! No skal eg ein svipptur på fjellet i lett regnvêr.

M sa...

Hei, fine bilder som vanlig!
Håper du kommer innom meg når du har ordnet opp datatrøbbel...i morgen fortsetter Norgesglasskonkurransen....må bare litt i vater først.......livet går opp og ned utenfor lykkelige blogglandia!
Klem fra M!

Tulip sa...

Har ikke hatt trøbbel den siste tida, men vet hvor irriterende det kan være! mister nesten lysta på å blogge når det bare er trøbbel:)

Flotte bilder!
Gleder meg til å se hva du skal bruke bjørkeleggene til senere!

Alvas hjørne sa...

Kjedelig med datatrøbbel..men bildene dine er langt ifra kjedelige:)
klem!

MajorogMeg sa...

Virker som det er mange som har trøbbel med blogg for tiden. Det er til å bli gal av. Ting må funke!! Men kameraet ditt fungerer ser jeg, flott bilder. Været er upåklagelig men det spørs nå da..

Kommer du på bloggtreff på torsdag?

Jeg skal dit..glær mæ:)
kos deg Gunda og klem fra meg:)

Anne-Berit sa...

Tror det er mange som har hatt litt småplager i det siste,jeg også,har hatt problemer med å komme inn på enkelte blogger.
Lekre bilder fra deg som vanlig.