Sider

fredag 22. mai 2009

Hvite Legger !

-Kan du ta med noen kraftige, hvite bjørkelegger jeg kan bruke til noe....?
Dette spurte jeg min mann om idag morges da jeg hørte han skulle hjelpe en kompis i skogen ;)

Og hva stod i garasjen og venta på meg idag da jeg kom hjem fra en hektisk dag på jobben....?
Jovisst, disse fem herlige hvite leggene!
De skal jeg nå i sommer tørke godt, (eller rettere sagt sola og vinden ) for så å lage noe utav de til høsten, men det er viktig de tørker opp godt først ;)

DSCN1710

Ha en fin fin fredagskveld der ute ;)

19 kommentarer:

Runa sa...

:-)hvite legger!Håper sola svir de litt utover sommer`n!God helg:-)!

Kerstin sa...

Hihi...når jeg leste overskriften så tenket jeg dama var ute å solte seg....

Ja nå er jeg nysgjerrig....hva skal du alge nå tro...helt sikkert noe stilig noe...
Ten å bare fått hatt litt av din kreativitet en dag...

Nyt helgen ...
Klemmer Kerstin

Lyst på livet sa...

Gleder meg til å se hva du finner på!

Klem

Laila sa...

Herlige bilder,skal bli spennende å se hva det blir av dem.
Ha en fin helg

Monicas Hage sa...

Dette blir spennende! Flotte legger da;D

Som mine dager er sa...

Enda godt det ikke var DINE legger du mente i overskriften ;-)

Hvordan er det med deg da Gunda? Lenge siden vi fikk snakket sammen. Jeg har lenge planlagt et tur på jobben din, men det kommer alltid noe i veien (jeg tror det kalles jobben min). Du har jo stengt i helgene. Buhu. Jeg får dra tidlig fra jobb en onsdag og ta meg en tur. Og krysser fingrer for bra utvalg slik at turen ikke blir bomtur.

Her er det travle dager. Jeg driver med alt annet enn blogging. Må nesten ta meg selv i nakken innimellom. Fordi det er nå vi skal leve livet!!! Det er sommer jo! Hakke tid til blogging da vel.

Koser meg verre enn verst. Håper du også gjør det, sommermennekse som du er.

Ha en flott helg og hils gubbeluren.

Klem fra Marit

Linda sa...

Hmmm...spennende!
Flotte bilder som alltid !
Takk for en trivelig handel hos deg!
Koseilg var det, artig at Randi var der også.
Vet du her går det unna i svingene...den avlange vinduet henger i gangen her allerede med speil i ;O)
Fikk brukt speilene jeg fikk med, kjøpte en skjærer og vips...
Du får nok se det snart.

God helg til deg!

Miamor sa...

..no trudd æ det va bærlæggan dine vi skoill få sjå...bærre lækker vil æ tru..men du salige....du finn vel på nå ja..æ tvile itj....

..rødvinsglasset og æ e de einastan som heill ut kvelden.....klem ;)

...Maja sa...

Gleder meg til å se hva du tryller disse "leggene" om til ;)
God helg fra Maja

Anettes hus sa...

Herlig med hvite legger;) Nyyydelige bilder her hos deg - som alltid!!

Ha en fin helg!

Klem Anette:)

Line Cathrin sa...

Hvite legger, interresant, du håper kanskje på riktig kuling og blæst på dem, aner du kanskje vil ha dem mere grå?
Bjørkestammer er lekre. Har en liggende her som jeg bruker som grublebenk inntil jeg har funnet meg en skikkelig benk å sitte på.

Evami sa...

De hvite bjørkeleggene minte litt om mine i fargen,men mye mere dekorative:)

SPennede å se hva du finner på:) nyt sola det skal vi:) Klem Eva

Jannicke sa...

Nydelig med bjørkstammer og blomster...
Nå pirret du min nysgjerrighet, jeg vil jo selvfølgelig vite hva du skal lage med det samme.. men okey - jeg skal smøre meg med tålmodighet!!
Ha en deilig lørdag!
Klem J.

Anne sa...

Ja se!!! er de ikke vakre???
Ikke rart i det hele tatt at jeg plukker med med stammer til å ha innendørs spør du meg :-))

Kan hules ut med BORR!!!maskon og kan brukes til mye flott å ja.

Jeg fikk litt datahjelp av petunia i går og har nå lastet med Firefox, en annen nettleser enn Microsoft, gjort på 4 mintter og blogging går som en drøm, i tillegg slipper en disse idiotiske pop op vindiene, men dvising av usikre elementer bare det er en lettelse spør du meg!!

Vi, i bryllup i dag, gr.... hater det i grunn. Mye heller i fjæra på tur ja...

Randi sa...

Aha....ja det blir nok en raid i hytteskogen...men det burde jeg vel ha gjort nå?
Dette er jo vakkert!!
Vindunkene er tømt og klare til å fylles...en med plast og en stor pelargonia...har en mor med grønne fingre:-))....den andre med ved:-) på plantasjen kostet en lignende vindunk...eller ytterskallet...nesten 300 kr!! vanvittig.


Ha en flott helg ...klem

Ingunn sa...

Så fine bilder. Nå må jeg komme meg ut skjønner jeg.

Ha en fin helg.

Klem ingunn :)

Linda sa...

Hmmm...problemer med blogger du også..hører det er mange som har det.
Jeg bruker Windows Live Writer (WLW) og har ingen problemer.

Anne-Berit sa...

Sukk,du er så flink til å komponere bilder,alt blir så fint på bildene dine.

L i n d a l o v e sa...

Så nydelig dette var da Gunda! Har ikke vært så aktiv blogger i det siste ser jeg .. Nydelige bilder som alltid.. Regner med at du nyter hagen og blomstringen :) Ha en en fabelastisk uke! Klem fra Linda :)