Sider

fredag 8. mai 2009

Jeg blåser i alt...

Eller, det gjør jeg jo ikke da men noe må en da finne på til overskrift eller...?
Under middagen idag spurte jeg gutta mine; Hva skal jeg blogge om ikveld, har dere no tips eller? Mr E og storebror foreslo å ta bilder av meg naken i mitt spa !!!! Hrrrmf...............


Mens lillebror foreslo at han kunne stille opp på det bildet mot at han fikk ha boxer på seg...
Hihi, for en gjeng vi er oppi lia her ;))) Resultatet ble disse bildene her.
Storm i trøndelag, alt løsøre måtte ryddes bort! Men du så herlig med stoff i vinden !

DSCN1254

Ha en flott fredagskveld der ute og imens holder hvitveisen på å blomstre ferdig, litt vemodig det da...Elsker den blomstringa til den ;)

16 kommentarer:

Juni sa...

Det blåser hvist friskt over hele landet nå om dagene.Her holder vi på å blåse til havs.
Hvitveisens tid er snart forbi og jeg synes som du at det er vemodig.
En nydelig liten vårblomst - hvitveisen.

Det kunne jo vært artig å sett hele familien i stampen:)
Misunner deg den forresten.

JULIE K sa...

Her og har det blåst endel, men du verden hva gjør vel det når det er helt grønt og blomstrete rundt omkring. Er jo ikke vant med slikt jeg : )

Kurset var veldig artig det. Var kurs nr 1 og må ha to til for å evt ta dyretolk. Ble veldig stimulert av dette, så det gav meg mye : )

Kommer opp til Trondheim siste uka i mai. Da blir det bruktbo besøk da vet du....på onsdag : )

Monica sa...

Får sommerstemning av disse bildene jo;D God helg, Gunda! Klem

PS: Jeg hadde to damer på besøk her en dag, og de falt fullstendig for englene og sommerfuglene dine. Fantearbeidet ditt også;D Mulig du får en mail etterhvert...

Josefine sa...

Hei...så det blåser hos deg nå. Det har stilnet av hos oss...men det blåste godt rundt hushjørnet tidligere.

Ja noe skal vi skrive om..hi.hi Heldig du som har noen hjelpere!
Fine bilder du har tatt av vinden som tar tak:)

Ha en fin lørdag du også...stor klem

organic-lizzi sa...

Så vakkert med vaiende tøy!!
Ikke alltid behagelig å være ute når det blåser,men elsker lyden av det..
De bildene dine "fyller"hele meg:-))
Kos..kos fra Randi

MajorogMeg sa...

hehehe...ja de mannfolka vet å få sagt det gitt. Synes jeg hører dem!! Har fått forslaget selv gitt:) Men et flott innlegg ble det i blæsten!!
Hvitveisen er vakker, enig med deg. Men det kommer nye vakre snart helgivis!!
Klem og god helg:)

Alt godt sa...

Eg var i Kristiansand på møte i går, og der bles kleda av butikkstativa. I morgon skulle du ha vore her, eg og ei til skal på lukterunde til parfymeria her i byen! Gøy! Så skulle vi nok funne noko fint til deg... :D

Kerstin sa...

Så godt at du ikke blåser i alt... for innleggene dine er like herlige hver gang.. så vakkert og inspirerende.. Den blosmterkassen på siste bilde... Mmmm I like!!!

Nyt kvelden..her har stormen løyet for kvelden...

Klem Kerstin

Tulip sa...

hehe, ja kreative gutter iallefall!
Humor har de iallefall!!

Herlige blåsbortbilder!
tror det har blåst over hele landet. Hele putekassen, full av puter, har blåst ned fra terrassen...

Nr. 21 sa...

Hi-hi... Godt du endte opp med de bildene der heller, hvis ikke hadde det vel blitt en litt annen type blogg... He-he... Følger med på bildene på kontainer-girl med Argus-øyne (heter det det...??) for å se om du får inn tvillingen til det nattbordet jeg kjøpte av deg i påsken... Ikke sett noe enda, men gøy å se alle de fine tingene du får inn! Ha en nydelig helg! Og kos deg i spaet ditt!

Anita sa...

Synes godt du kunne tatt utfordringen familien din gav deg, men du kunne jo dekket deg til litt da.. he he

Blåst friskt her på vestlandet også, litt sånn høst stemning.

God helg til deg!

Missfryd sa...

Så hyggelig at du får litt engasjement fra gutta dine, selv om ikke alle forslag blir tatt til etterretning:-)
Blåst veldig her også, paviljongen står og dirrer...
Den lille vitsen hos meg fikk jeg på mail her om dagen og så endret jeg bare "litt" på den så den passet til bloggeverden:-)
Klem Ingrid

Kathrine sa...

Svisj....Og det meste fór i hagen ja. Inn med det meste, katten også. Men han er lett og be:)
Men det vart en runde luking i noen av bedene mens middagen sto på ovnen. Det er herlig!! Sjøl om hofta syter og kneet krangler. Kommer til å krype rundt og luke til jeg..du vet,)Kosejobb:)
Morsom familie du har ja! He..

God natt. Klem:))

L i n d a l o v e sa...

Ja synes at du burde være modell for det spa-badet ditt sånn at vi får følelsen av hvordan det er.. Digget headingen din igjen forresten..:o) Du er alltid like flink til det Gunda! Ha en superduper helg! Klem fra Linda :o)

Anne sa...

Kjempestilig, og noen ganger bare må nman blåse i alt...

...og trenger du en naken en i badestampen stiller jeg. Selv om jeg lekte litt mer mad tanken fastbundet på det armeringsjernet :-)

Galskapen lenge leve!!

Randi sa...

Hei snuppa og takk for sist.
Nå prates det ikke om annet enn Containergirl....min venninne er helfrelst!! og det liker jo jeg :-))

Ja mange gode tips du fikk til hva du skulle blogge om..:-))Du fikk nå laget ett flott innlegg okke som...klær eller gardiner som vaier i vindene er jo vakkert!!

Jeg som er ett Mai barn elsker hvitveis....min mor har ett bildet av meg ...ca 2-3 år...der sitter jeg i en eng av hvitveis. Det bildet er jeg så glad i...en skog bunn dekt av hvite blomster og der sitter jeg.

Da får du kose deg i helgen. Jeg tror nok det ikke går så alt for lenge før vi tar turen igjen.:-))

Klem fra meg